Nga shumë taktika të marketingut dhe të tjera të rritjes që mund të japin rezultatin përfundimtar të një biznesi, podcasting mund të mos jetë i pari që ju vjen në mendje. Në fund të fundit, si një sipërmarrës/pronar, ka shumë të ngjarë të sillni ekspertizë të botës reale në vendin tuaj, keni njohuri dhe perspektiva unike që mund të ofrojnë si argëtim ashtu edhe njohuri të dobishme për një audiencë dhe kështu të gjenerojnë ndërgjegjësim dhe shitje shtesë.
Nga një analizë e bërë nga “Pew Research” në vitin 2023 rezultoi se audienca e cila dëgjon podcast, është tepër e lartë. Duke reklamuar në një podcast, ju fitoni akses në një audiencë shumë të angazhuar që ka më shumë gjasa të veprojë sesa nëse do t’i ekspozohej marketingut tuaj përmes kanaleve të tjera.
Ndërsa podcastet mund të ofrojnë një nxitje të konsiderueshme për reklamat në to, ndikimi është materialisht më i madh kur një biznes prodhon në të vërtetë një shfaqje, pjesërisht sepse drejtuesit mund të jenë disa nga figurat më me ndikim në jetën e dëgjuesve. Sipas hulumtimeve 68% e dëgjuesve mendojnë se kanë një lidhje të thellë me hostet e preferuar të podcastit. Ata gjithashtu kanë më shumë gjasa të thonë se podkasterët, në krahasim me influencuesit e mediave sociale, kanë ndryshuar mendje për temat. 75% e dëgjuesve thonë se prezantuesit janë figurat e tyre më me ndikim në media, duke i kaluar shumë të famshëm në sektorët e tjerë të medias.
Ndarja e zërit dhe përvojave tuaja në këtë mënyrë, javë pas jave, ndihmon audiencën të ndihet e lidhur në një nivel personal në një mënyrë që thjesht nuk është e mundur me forma të tjera reklamimi.
Një nga avantazhet më të mëdha të podcasting është se ai ofron rrugë të shumta për rritjen e rezultatit përfundimtar, por për të arritur rezultate maksimale, një strategji e shëndoshë është e detyrueshme, duke përfshirë shqyrtimin e kujdesshëm të llojit të përmbajtjes që do të jetë me interes dhe vlerë më të madhe. Përdorni lidhjet për të gjetur ekspertë të cilët mund t’i intervistoni për të sjellë njohuri unike dhe jini gjithmonë të ndërgjegjshëm për llojet e perspektivave dhe njohurive që vetëm ju mund të ndani. Më pas, përmbajtja duhet të prodhohet vazhdimisht . Një ritëm një herë në javë është i përshtatshëm për shumë marka, pasi lejon kohë për t’u përgatitur midis çdo shfaqjeje, ndërsa bëhet pjesë e rregullt e rutinës së dëgjuesve.
Në mënyrë ideale, këta njerëz do të sjellin audiencën e tyre të integruar, shumë prej të cilëve do të qëndrojnë pranë dhe do të dëgjojnë episodet e ardhshme. Dhe statistikat kanë vërtetuar mjaftueshëm se dëgjues të tillë të rinj kanë më shumë gjasa të ndajnë podcastin tuaj me të tjerët në rrethin e tyre.
Ulja përpara një mikrofoni për të ndarë historinë, këshillat ose mendimet mbi tendencat e industrisë mund të jetë frikësuese në fillim. Por, siç kanë përjetuar shumë sipërmarrës të tjerë, një podcast i fortë mund të jetë një portë për të ekspozuar një markë ndaj audiencave të reja që nuk mund ta kishin zbuluar kurrë ndryshe. Vendosni kohë dhe përpjekje për të prodhuar cilësi, dhe rezultatet do të vijnë!
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.