5 problemet e zakonshme që hasen në çdo biznes të ri - Business Magazine Albania

5 problemet e zakonshme që hasen në çdo biznes të ri

5 problemet e zakonshme që hasen në çdo biznes të ri

Pjesa më e mirë e të qenit pronar biznesi është të kesh pavarësinë për të marrë vendimet e tua, fleksibilitetin për një ekuilibër më të mirë punë/jetë dhe kënaqësi personale nga nxitja e ndryshimit. Por askush nuk tha se do të ishte e lehtë. Rruga drejt suksesit të biznesit është e mbushur me sfida dhe zhgënjime që shumica e profesionistëve të biznesit as që i kishin imagjinuar.Sipërmarrësit e rinj duhet të jenë të përgatitur për gungat e pashmangshme në rrugën përpara, si edhe të dinë  udhëzime praktike se si të ndërtojnë dhe ruajnë tërheqjen e nevojshme për të mbijetuar dhe përparuar. Sigurisht, përvojat dhe dështimet janë mësuesit më të mirë, por edhe të mësuarit nga përvojat e njerëzve të tjerë është një qasje shumë më e shpejtë dhe më pak e dhimbshme.Në librin e tij klasik mbi ndërtimin e një biznesi, Traction: Get a Grip on Your Business, Gino Wickman, një konsulent biznesi  dhe zhvillues i Sistemit Operativ Sipërmarrës (EOS), përshkruan pesë zhgënjime të zakonshme që dëgjojmë nga themeluesit aspirues të sipërmarrjeve të reja , si në vazhdim:

1. Ju jeni shefi, por nuk keni kontroll. Ju nuk keni kontroll të mjaftueshëm mbi kohën tuaj, klientët, tregun ose imazhin tuaj. Në vend që të kontrolloni biznesin, biznesi po ju kontrollon. Sipas definicionit, bota e biznesit sot është një nga të panjohurat që ndryshojnë me shpejtësi dhe inputet që merrni shpesh do të konfliktohen. Është shumë frustruese.
2. Të gjithë anëtarët kanë axhendën e tyre. Ju vazhdimisht jeni të frustruar me anëtarët e ekipit, investitorët, shitësit dhe partnerët tuaj. Ata të gjithë kanë objektivat dhe prioritetet e tyre, dhe nuk duket se ju dëgjojnë, ju kuptojnë apo ndjekin veprimet e tyre. Ju e prisnit një sfidë të tillë vetëm nga konkurrentët tuaj.
3. Shfaqen mungesa të vazhdueshme të fitimit dhe rrjedhës së parasë. E thënë thjesht, në mënyrë frustruese nuk ka asnjëherë fitim apo para të mjaftueshme. Edhe kur porositë janë qartësisht në rritje, keni nevojë për më shumë fonde për të mbuluar inventarin dhe llogaritë e arkëtueshme të mbetura. Pastaj janë shpenzimet që nuk mund t’i kishit parashikuar kurrë, duke ulur marzhet.
4. Përplasja e vazhdueshme e kokës në tavanin e rritjes. Pavarësisht se çfarë bëni, duket se nuk mund të depërtoni dhe të arrini në nivelin tjetër. Rritja juaj ka ndaluar dhe ju ndiheni të frustruar dhe të pasigurt se çfarë të bëni më pas. Ju kurrë nuk keni kohë dhe burime për zgjerim ndërkombëtar, blerje, investitorë të kapitalit të sipërmarrjes ose dalje publike.
5. Strategjitë konvencionale duket se nuk funksionojnë për ju. Ju keni provuar të gjitha iniciativat popullore dhe zgjidhjet e shpejta, duke përfshirë mediat sociale, optimizimin e motorëve të kërkimit dhe marketingun e përmbajtjes. Asnjë nuk ka funksionuar për një kohë të gjatë, dhe si rezultat, stafi juaj është mpirë ndaj strategjive të reja. Ju jeni duke rrotulluar rrotat tuaja dhe keni nevojë për tërheqje për të lëvizur përsëri.

Lexo edhe: Të jesh kreativ mund të dëmtojë karrierën tënde

Ajo që duhet të bëni është të tërhiqeni dhe të përqendrohem në bazat. Çdo biznes i madh përbëhet nga një grup thelbësor i komponentëve kryesorë. Wickman përshkruan gjashtë prej tyre në librin e tij si sistemi operativ sipërmarrës për sukses:
Vizioni: Komunikoni një imazh bindës për të gjithë duke përshkruar se ku po shkon biznesi dhe si do të arrijë atje.
Njerëzit: Rrethojeni veten me njerëz të mëdhenj. Ju nuk mund të ndërtoni një kompani të madhe pa ndihmë. Është të kesh njerëzit e duhur në vendet e duhura.
Të dhënat: Përcaktoni një sërë metrikash kryesore për t’ju çliruar nga menaxhimi i personaliteteve, egove, çështjeve subjektive, emocioneve dhe gjërave të paprekshme.
Çështjet: Siguroni vazhdimisht përditësime dhe udhëzime mbi sfidat dhe pengesat që duhet të kapërcehen për të zbatuar vizionin tuaj.
Procesi: Këto përshkruajnë mënyrën tuaj për të përfunduar çdo element kyç të biznesit tuaj. Secila duhet të dokumentohet qartë dhe të rafinohet rregullisht.
Tërheqje: Udhëheqësit e vërtetë të biznesit fitojnë tërheqje nga ekzekutimi i jashtëzakonshëm, me fokus, llogaridhënie dhe disiplinë.
Këtu nuk ka magji dhe asnjë nga gjashtë komponentët kryesorë nuk është shkencë raketore. Pronarët e bizneseve që janë shumë të frustruar në sipërmarrjen e tyre të re e kanë anashkaluar ose e kanë tërhequr vëmendjen e tyre te një ose më shumë nga gjashtë komponentët bazë të biznesit.
Mësoni nga zhgënjimet e pronarëve të tjerë të bizneseve të reja, ose jeni të dënuar të rijetoni dhimbjen e tyre. Vendosni një sistem operativ sipërmarrës, dhe ju gjithashtu mund të tregtoni zhgënjimet tuaja dhe t’i bashkoheni atij grupi të përzgjedhur që kënaqet me marrjen e vendimeve të veta, të arrijë ekuilibrin e punës/jetës së tyre dhe të shijojë kënaqësinë personale të ëndrrave të tyre.

inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0