Jeni një biznes i vogël në kërkim të një punësimi të ri, apo një punëkërkues që nuk po merr asnjë thirrje? Këtu janë disa këshilla për t’ju futur në derë si kandidat dhe për të futur aplikantët e duhur në derën tuaj si një kompani që kërkon të punësojë.
Këshilla për punëkërkuesit
Është e rëndësishme të lexoni me kujdes çdo përshkrim pune . Kjo është akoma dhe më e rëndësishme kur shikoni disa statistika të punësimit nga punëdhënësit, sipas LegalJobs vetëm 2% e aplikantëve do të kalojnë në fazën e intervistës dhe nga të gjithë ata që aplikojnë, 75% e tyre janë të pakualifikuar. Kaloni nëpër listat e vendeve të punës dhe kurseni ato pak që ju bien në sy. Më pas, kthehuni dhe rilexoni të gjithë në thellësi për të përcaktuar nëse besoni se jeni i përshtatshëm. Më pas ju duhet të personalizoni materialet e aplikimit, kjo do të thotë të përshtasni rezymenë tuaj dhe letrën e motivimit për secilën kompani. Në rezymenë tuaj, rendisni aftësitë dhe punët specifike që përputhen me atë për të cilën po aplikoni dhe në letrën tuaj motivuese, tregoni një histori të shkurtër se si arritët t’i fitoni ato aftësi dhe si do të dëshironit t’i zbatonit ato për këtë kompani të re.
Nëse po dorëzoni të njëjtat materiale në masë, është shumë e qartë për punëdhënësit që kërkojnë kandidatë që janë vërtet të interesuar për pozicionin që ofrojnë, shumë kompani mendojnë se punëkërkuesit nuk janë të përkushtuar ose të interesuar vërtet për punën nëse marrin materiale aplikimi jo specifike.
Personalizojeni rezymenë tuaj dhe letrën motivuese dhe përdorni fjalë kyçe nga lista e punës në materialet tuaja. Kjo tregon që ju e lexoni listën dhe se jeni vërtet të interesuar për pozicionin edhe nëse kompania po përdor software për të renditur aplikantët, atëherë materialet tuaja do të shënohen për t’i parë nga një person, sepse ato përmbajnë fjalë kyçe të rëndësishme.
Këshilla për bizneset
Për kompanitë, ndonjëherë punëkërkuesit humbasin detaje të rëndësishme, sepse lista që keni dhënë është shumë e gjatë ose procesi shumë kompleks. Në fakt, sipas SHRM , 60% e punëkërkuesve deklarojnë se nëse procesi i aplikimit kërkon shumë kohë ose është i ndërlikuar, ata do të largohen dhe nuk do ta përfundojnë aplikimin e tyre. Gjithashtu duhet të keni parasysh se 86% e punëkërkuesve po aplikojnë pajisje celulare, kështu që procesi juaj i aplikimit duhet të jetë i përshtatshëm për celularin.
Ashtu si ju nuk dëshironi të lexoni një letër motivuese që është disa faqe, punëkërkuesit nuk duan të kalojnë nëpër një përshkrim jashtëzakonisht të gjatë për të arritur në detajet që u nevojiten.
Mbajini gjërat të shkurtra dhe të organizuara. Kufizoni veten në disa fjali për historinë dhe qëllimet e kompanisë suaj. Etiketoni qartë ato seksione me tituj që thonë “Historia e Kompanisë” ose “Qëllimet pse Ne Përpiqemi”. Sigurohuni që gjithashtu t’i etiketoni qartë seksionet tuaja të tjera me informacionin e punës, aftësitë e nevojshme, materialet e kërkuara për aplikim, etj. Përpiquni ta mbani këtë informacion në pika, në mënyrë që të jetë e lehtë për punëkërkuesit të shohin menjëherë nëse janë të përshtatshëm apo jo.
Ndonjëherë kur një listë është shumë e gjatë, kandidatët e pakualifikuar do të aplikojnë, sepse nuk janë në gjendje të shohin nëse janë të pakualifikuar për shkak të sasisë së informacionit të dhënë. Për më tepër, sigurohuni që të jepni udhëzime shumë të qarta se si të aplikoni për pozicionin. Edhe nëse është aq e thjeshtë sa “kliko apo apliko tani më poshtë”, kjo siguron që punëkërkuesit të dinë se çfarë nevojitet prej tyre. Është gjithashtu një ide e mirë të vendosni në afate të mundshme kohore që punëkërkuesit do të dëgjojnë nga ju, ju gjithashtu mund të përfshini nëse dëshironi apo jo që aplikantët të dërgojnë emaile vijuese. Disa kompani i pëlqejnë regjistrimet, ndërsa të tjerat nuk duan të kontaktohen pas informacionit fillestar të dorëzuar.
Lërini punëkërkuesit të dinë paraprakisht se çfarë pritet prej tyre dhe çfarë do të ofrojë kompania në këmbim. Më shpesh sesa jo, kompanitë mbingarkohen me aplikantët dhe nuk u përgjigjen të gjithëve. Kjo i bën ata që shumë punëkërkues t’i lënë jashtë.
Në fund të ditës, punëkërkuesit duhet të jenë të sigurt që të lexojnë me kujdes përshkrimet e punës dhe të përshtasin materialet e tyre të aplikimit ndërsa kompanitë duhet të shkruajnë përshkrime të përmbledhura që komunikojnë qartë kërkesat e punës dhe procesin e aplikimit.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.