3 strategji që ky dyqan vietnamez i petëve ka pasur sukses në Minesota - Business Magazine Albania

3 strategji që ky dyqan vietnamez i petëve ka pasur sukses në Minesota

MT Noodles

Në qytetet binjake, Minesota, Justin Bui dhe familja e tij shërbejnë kuzhinë autentike vietnameze në MT Noodles. I preferuar në mesin e vendasve, ky dyqan petësh është i njohur për përbërësit me cilësi të lartë, shërbimin e jashtëzakonshëm ndaj klientit dhe një mision thelbësor të integrimit të trashëgimisë dhe familjes në gjithçka që bën.

MT Noodles filloi me receta të krijuara nga nëna e Justin.

 “Mamaja ime është shtylla kurrizore e të gjithave. Janë recetat e saj. Ajo ka qenë në industrinë e restoranteve për më shumë se 20 vjet. Është jeta e saj dhe ishte thjesht një mënyrë tjetër për t’u shprehur, përmes ushqimit. Për ne, është mundësia të ndajmë kuzhinën vietnameze me komunitetin. Ne fokusohemi që vërtet t’i sjellim ato pjata autentike nga vendlindja e saj në tryezën e klientëve tanë, në mënyrë që kushdo t’i provojë”, thotë ai.

Justin dhe ekipi i tij i japin përparësi përdorimit të përbërësve me cilësi të lartë dhe ushqejnë një dëshirë të vërtetë për të ndarë kulturën vietnameze me klientët. Stafi bisedon në mënyrë rutinore me mysafirët për t’u siguruar që ata të gjejnë saktësisht pjatën e duhur, veçanërisht nëse nuk kanë ngrënë kurrë më parë ushqim vietnamez.

“Të shohësh dikë që nuk e ka parë kurrë më parë atë ushqim, por është i gatshëm ta provojë, është vërtet emocionuese. Duhet të provosh diçka që është vërtet autentike dhe diçka që mund të mos mund ta gjesh askund tjetër. Ne duam t’ju ndihmojmë të navigoni se si ta hani atë. Ne përpiqemi t’u themi të gjithë serverëve tanë: “Përgjigjuni pyetjeve, edukoni klientët”, sepse në ditët e sotme kemi shumë klientë më të rinj që ndoshta nuk kanë një sfond në kulturën vietnameze. Dhe për ne, si staf vietnamez, si t’i edukojmë të tjerët që të kuptojnë se për çfarë është kjo kuzhinë? Asnjë gjykim. Ne jemi këtu vetëm për t’ju ndihmuar të lundroni nëpër të”, thotë Justin.

Për shqyrtuesit e Yelp, si Robby W., gatishmëria e Justin dhe ekipit të tij për ta ndihmuar atë të mësonte rreth kuzhinës dhe familjes MT Noodles ishte diçka që binte në sy dhe e bëri përvojën e tij të paharrueshme.

“Unë mendoj se është me të vërtetë e rëndësishme të shkosh në biznese të vogla që fokusohen në kuzhinat që nuk janë të theksuara shumë në kulturën amerikane. “Pho” është me të vërtetë popullor dhe “bahn mi” janë vërtet të njohura. Por unë mendoj se ka disa persona që ndoshta nuk mund të përmendin një tjetër pjatë vietnameze… Ka shumë shije atje që ne i humbim me paleton tradicionale amerikane. Por është aq ndryshe kur është një biznes i drejtuar nga familja dhe kjo zonjë del atje dhe më tregon sa shumë do të thotë kjo pjatë për familjen dhe jetën e saj të rritur, dhe me të vërtetë më hap sytë për të parë se si mund të ketë qenë fëmijëria e saj. Kjo është diçka që nuk e gjen nga asgjë tjetër përveç një restoranti që është në pronësi të një familjeje”, tha Robby.

Megjithatë, suksesi në MT Noodles shtrihet përtej gatishmërisë së ekipit për të ndarë kuzhinën dhe trashëgiminë e tyre me klientët. Ata janë gjithashtu jashtëzakonisht të bashkuar në të gjitha fitoret dhe gabimet e tyre, diçka që ka dëshmuar të jetë një motivues kryesor teksa zgjerojnë biznesin e tyre dhe vazhdojnë të rriten.

“Ne jemi me të vërtetë atje shumë orë në këmbë , duke lëvizur vazhdimisht. Gabimet do të ndodhin. Në të vërtetë ka të bëjë gjithmonë me sigurimin që mendojmë për një zgjidhje. Ne do të flasim me klientin, por le të shohim se çfarë mund të bëjmë më mirë atëherë. Klientët kanë preferenca të ndryshme dhe ju duhet të siguroheni që të mos e merrni atë shumë personalisht. Ne jemi bekuar me të vërtetë me një staf të shkëlqyer që është në gjendje të komunikojë me të gjithë klientët tanë dhe të kuptojë vërtet prioritetet tona. Mendoj se si një pronar biznesi, ju vërtet dëshironi të vendosni menjëherë kufijtë dhe prioritetet për të dyja anët, përpara dhe pas shtëpisë”, është shprehur Justin.

Dinamika bashkëpunuese dhe gatishmëria e ekipit për të ndarë kuptimin e pjatave të tyre është në fund të fundit ajo që i bën klientët të kthehen.

Përveç përbërësve të tij me cilësi të lartë dhe artikujve autentikë të menusë, MT Noodles ruan reputacionin e tij si një i preferuar lokal nga:

  • Vendosja e vlerave thelbësore në krye të shërbimit: Si pronar i një biznesi të vogël, mbajtja në mendje e vlerave tuaja thelbësore është e dukshme për klientët dhe i bën ata të ndihen sikur po marrin një përvojë vërtet autentike.
  • Të jesh i sinqertë me klientët dhe të ndërtosh besim: Ftoni klientët të hyjnë dhe jepini atyre një vështrim nga prapaskenat e procesit tuaj për ta bërë përvojën e tyre të paharrueshme, në vend që thjesht të përpiqen të shesin produktin.
  • Ndarja e fitoreve dhe sfidave mes stafit: Në kohë të mira dhe të këqija, ekipi juaj do të ndihet më i bashkuar në qëllimin për të sjellë shërbime të nivelit të lartë për klientët kur ata ndajnë triumfet dhe dështimet e tyre. Ky ndërgjegjësim dhe kujdes do të ndihmojë në forcimin e biznesit tuaj dhe do të ndihmojë stafin të ndihet i njohur për përpjekjet e tyre.

entrepreneur.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0