TikTok mund të ketë qenë aplikacioni më i mirë në botë për nga shkarkimet dhe shpenzimet konsumatore në vitin 2023, por nuk ishte në krye për nga përdorimi aktual.
Vitin e kaluar, Facebook përsëri mbajti pozicionin e tij nr. 1, nga përdoruesit aktivë mujorë, i ndjekur nga aplikacionet e tjera në pronësi të Meta WhatsApp, Instagram dhe Messenger, të gjitha këto ishin përpara TikTok. Tani të dhënat e reja tregojnë se rritja e TikTok filloi të ngadalësohej, duke shtruar pyetjen, nëse duhet të fajësohet lëvizja e aplikacionit në tregtinë elektronike përmes TikTok Shop.
Sipas të dhënave të reja nga firma e inteligjencës së tregut, Sensor Tower , ndërsa rritja e TikTok mbetet pozitive, kjo rritje po ngadalësohet. Në vitin 2022, përdoruesit aktivë mujorë të TikTok u rritën mesatarisht 12% nga viti në vit në tremujor, por kjo shifër ra në 3% nga viti në vit në tremujor në 2023. Ndryshimi vjen pas lançimit të TikTok Shop nga TikTok në SHBA.
Por, përqafimi i platformës së blerjeve nga shitësit ka filluar të çojë në ankesa, me disa që ankoheshin se TikTok Shop po e kthente aplikacionin në një “djerrinë të mbushur me reklama” dhe një hapësirë ”distopike”. Diku tjetër në web, Redditors kanë debatuar nëse TikTok Shop e ka “shkatërruar” aplikacionin, i cili tani është i mbushur me njerëz që hedhin, apo shesin produkte të lira, siç tha një përdorues i Reddit.
Në Reddit gjen shumë më tepër që ankohen për të njëjtën gjë gjatë vitit të kaluar, duke thënë se si TikTok është “i bezdisshëm“ tani për shkak të Dyqanit TikTok dhe të shohësh reklama pak pas çdo video është një përvojë zhgënjyese.
Ndërkohë që përdoruesit e TikTok po përshtaten me rrjetin e tyre të preferuar social duke u kthyer në një qendër online, aplikacioni Shop Seller i TikTok, i cili fuqizon iniciativën e tij të tregtisë elektronike, është rritur.
Instagram mund të përfitojë përfundimisht nga zhgënjimi i përdoruesve rreth TikTok Shop, duke pasur parasysh se aplikacioni në pronësi të Meta hoqi skedën e tij të Dyqanit në janar të vitit të kaluar dhe vrau blerjet e drejtpërdrejta në mars. Kjo mund ta bëjë atë potencialisht më të pranueshëm për ata që duan të shmangin më shumë thirrje të drejtpërdrejta për veprim për të blerë brenda aplikacionit.
Lëvizja e Metës u shkaktua nga tendencat më të gjera të industrisë, të cilat duket se nuk janë të mira për të ardhmen e TikTok Shop. Blerjet e drejtpërdrejta kishin lulëzuar gjatë pandemisë dhe shitjet e tregtisë elektronike u rritën në qiell. Sidoqoftë, përdoruesit nuk janë ende aq të mërzitur me TikTok Shop sa të braktisin aplikacionin për Instagram Reels.
Sensor Tower zbuloi se rritja mujore e përdoruesve aktivë të Instagramit ka qenë relativisht e qëndrueshme në mesatarisht njëshifrore dhe nuk është ndikuar ndjeshëm negativisht, ose pozitivisht që nga lancimi i aplikacionit TikTok Shop Seller.
Të dhënat nga një firmë tjetër, Appfigures, gjithashtu mbështesin këtë përfundim, por shtojnë se, megjithëse të ardhurat e TikTok kanë qenë në rritje, shkarkimet e tij kanë qenë të ndenjura, ose kanë rënë më shumë se në rritje, një trend që po vazhdon për më shumë se një vit tani, duke përfshirë globalisht dhe në Shtetet e Bashkuara.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.