Si të gjeni botuesin e duhur për librin tuaj - Business Magazine Albania

Si të gjeni botuesin e duhur për librin tuaj

book

Zgjedhja e botuesit të duhur është një nga vendimet më të rëndësishme që një autor merr kur nxjerr librin e tij në treg. Botuesi me të cilin zgjidhni të punoni ndikon në gjithçka, nga mbështetja editoriale, dizajni, prodhimi, shpërndarja dhe shtrirja e marketingut. Marrja e kohës për të vlerësuar plotësisht botuesin dhe për të gjetur një që është i përshtatshëm për librin dhe qëllimet tuaja është një investim thelbësor.

Këtu janë disa këshilla për identifikimin dhe verifikimin e partnerëve të mundshëm botues:

Dije se çfarë po kërkon

Së pari, jini të qartë për shërbimet që ju nevojiten nga një botues.  Përcaktoni paketën tuaj ideale të botimit. Kjo mundëson botuesit që synoni.

Hulumtoni kategoritë e botuesve

Me kaq shumë botues për të zgjedhur, ndarja e tyre në kategori ju ndihmon të identifikoni opsionet më të rëndësishme. Kërkoni botues të specializuar në zhanerin tuaj dhe synoni lexuesit. Një botues me sukses të demonstruar në kategorinë tuaj sugjeron një përshtatje të fortë në treg.

Rishikoni titujt e krahasueshëm

Shikoni nga afër titujt e tjerë që botuesi ka nxjerrë në zhanrin/kategorinë tuaj. Vlerësoni cilësinë editoriale, dizajnin e kopertinës dhe vlerën e prodhimit.

“Dorëzoju” botuesve të mundshëm

Pasi të keni identifikuar botuesit që duken të përshtatshëm, paraqituni atyre sipas udhëzimeve të tyre. Bëni çdo pyetje të personalizuar dhe bindëse.

Organizoni takime dhe krahasoni ofertat

Nëse një botues shpreh interes, organizoni telefonata, takime me video ose takime personale për të diskutuar përshtatshmërinë. Ejani të përgatitur me pyetje në lidhje me filozofinë e tyre të botimit, operacionet, personelin, planet e marketingut dhe më shumë. Ndani vizionin tuaj për librin dhe partneritetin. Vlerësoni nëse lidheni mirë me stafin kryesor editorial dhe komercial.

Vlerësoni kushtet e kontratës

Rishikoni çdo kontratë tërësisht dhe negocioni aty ku është e nevojshme. Kuptoni klauzolat kryesore që lidhen me të drejtat e dhëna, territoret, opsionet për punët e ardhshme, raportimin dhe kushtet e pagesës, përpjekjet e kërkuara të marketingut  dhe më shumë.

 

entrepreneur.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0