Arsyeja pse liderët jokonvencionalë janë rruga e së ardhmes - Business Magazine Albania

Arsyeja pse liderët jokonvencionalë janë rruga e së ardhmes

Arsyeja pse liderët jokonvencionalë janë rruga e së ardhmes

Për një kohë të gjatë, bizneset janë drejtuar nga njerëz që nuk janë liderë në zemër.  Kjo është arsyeja pse kaq shumë korporata të mëdha duket se lëvizin në hapa të mëdha. Është gjithashtu arsyeja pse inovacioni ka ngecur jashtë sektorit të teknologjisë. Vetëm njerëzit që janë të gatshëm të mendojnë “outside the box” mund të na nxjerrin nga kjo vetëkënaqësi dhe të na çojnë në rrugën drejt së ardhmes.

Mundësia fshihet në pamje të qartë
Nga viti 1900 deri në vitet 1970, kompanitë amerikane lëshuan një valë inovacioni ndryshe nga çdo gjë që bota ka parë ndonjëherë. Imagjinoni të kaloni nga llambat e naftës te energjia bërthamore dhe aeroplani gjatë jetës tuaj. Me gjithë zhurmën rreth chatbots, asgjë që shohim nuk ka të ngjarë të përputhet me atë nivel të përparimit eksponencial. Pse është kjo? Unë mendoj se kjo është për shkak se biznesi bëhet i ndenjur me kalimin e kohës.

Nxitja e një qasjeje jokonvencionale
Sipas përkufizimit, njerëzit jokonvencionalë janë në pakicë dhe nuk ka asgjë të keqe me këtë. Njerëzit janë të ndryshëm. Shumica e njerëzve ndihen nervozë kur dalin nga linja dhe veprojnë ndryshe nga ata që i rrethojnë. Nuk ka asgjë të drejtë apo të gabuar në të – është thjesht se si janë njerëzit.

Thënë kjo, çdo organizatë ka individët e saj jokonvencionale. Këta janë njerëzit që vënë në dyshim mënyrat standarde të punës, propozojnë ide të reja dhe mirëpresin dështimin si një proces mësimor. Shpesh, perspektiva e tyre unike reflektohet në të gjitha aspektet e personalitetit të tyre, duke çuar në mënyra të veçanta të të folurit dhe veshjes.

Edhe pse këta individë mund të mos përshtaten gjithmonë, ata janë të paçmuar në biznes. Ndryshimi bëhet i mundur vetëm kur njerëzit mbajnë rrezikun për të qenë të ndryshëm. Kjo është ajo që do të thotë të jesh jokonvencional.

Lexo edhe:Ndaloni zakonet e këqija të lidershipit me një listë “NOT-TO-DO”

Besimi në analizë të mirë
Të qenit jokonvencional nuk ka të bëjë gjithmonë me shpikjen e diçkaje të re. Në fakt, mund të nënkuptojë kthimin te diçka që është harruar. Shembulli im i preferuar është integrimi i biznesit. Shumë nga sipërmarrësit jokonvencionalë të historisë amerikane, si Carnegie dhe Rockefeller, u larguan nga status quo-ja duke integruar vertikalisht ose horizontalisht kompanitë e tyre. Duke marrë në dorë çdo hap të zinxhirit të vlerës, ata ulën çmimet për konsumatorët duke rritur cilësinë dhe u shpërblyen me fitim.

Përqafimi i udhëheqjes jokonvencionale
Tani, nuk mund t’i jepni frenat e kompanisë suaj një personi jokonvencional dhe të prisni që gjithçka të funksionojë. Çdo organizatë ka kulturën e vet dhe njerëzit janë natyrshëm skeptikë kur gjërat që janë mësuar të ndryshojnë. Kjo nuk është një gjë e keqe: ka vlerë të vërtetë në qëndrueshmëri. Por ajo përbën një sfidë për këdo që përpiqet të transformojë një organizatë.

Kur kompanitë përpiqen të përqafojnë një strategji jokonvencionale dhe dështojnë, shpesh ndodh sepse ato kanë sjellë liderë që nuk frymëzojnë besim. Për shembull, një gjë që kam vënë re është se shumë biznese sjellin të huaj për të udhëhequr ndryshimin. Problemi është se punonjësit reagojnë duke supozuar se shefi i tyre i ri është gati të sjellë njerëz të rinj dhe të kërcënojë jetesën e tyre.

Besimi është çelësi për të lundruar tensionin midis atyre që vlerësojnë normalitetin dhe atyre që nxisin ndryshimin. Kur njerëzit ju besojnë, ata janë të gatshëm të largohen nga gjithçka që kanë ditur, sepse ju jeni duke udhëhequr rrugën. Është besueshmëria ajo që ndan individin jokonvencional nga lideri jokonvencional. Nëse nuk mund të frymëzoni besim, nuk do të ndryshoni asgjë dhe do të luftoni për të ruajtur atë që tashmë keni.

Shpesh është më e lehtë t’i besosh dikujt që njeh sesa dikujt të ri. Duke gjetur personin jokonvencional brenda kompanisë, i cili tashmë merr kulturën, bizneset mund të minimizojnë tronditjen e ndryshimit.

Kalimi nga “e tanishmja” tek “e reja”
Nuk është gjithmonë e lehtë të bësh gjërat ndryshe.  Gjeni dhe ushqeni njerëzit në organizatën tuaj të cilët mund të kalojnë nga “e tanishmja” tek “e reja ” dhe do t’u jepni markave të vjetra një ndryshim të rrënjësishëm .

inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0