Kulturë

3 gjëra të thjeshta që mund të bëni për të transformuar kulturën brenda kompanisë

NGA ROY BARAK, CEO I VINDICIA

Fillimi i një punë të re mund të jetë zhgënjyese, kur realiteti nuk përputhet me pritshmëritë tuaja në lidhje me kulturën e punës. Edhe pse keni detyrat e duhura, projekte frymëzuese dhe një ekip kompetent, diçka thjesht nuk po funksionon.

Ka arsye të ndryshme për këtë mospërputhje. Mund të jetë për shkak të mungesës së përgjegjshmërisë, standardet jokonsistente të vendosura nga menaxherët, kolegë konfrontues ose shmangies së konfliktit.

Udhëheqja përfshin jo vetëm menaxhimin, por edhe formimin dhe përmirësimin e organizatës. Kjo kërkon kultivimin e një kulture të shëndetshme që mundëson individët dhe ekipet me performancë të lartë të suksesshme. Hulumtimet nxjerrin në pah rëndësinë e një kulture organizative pozitive, e cila shpesh theksohet me thënien, “kultura ha strategjinë për mëngjes”.

Si udhëheqës, unë u përballa dhe i kapërceva sfidat brenda organizatës time që prej kohesh po shfaqte një performonte të dobët.  Nëpërmjet përpjekjeve të mia, ne arritëm rritje të konsiderueshm dhe lumturi të punonjësve, duke tejkaluar kolegët tanë në fusha të ngjashme. Këtu janë faktorët kryesorë të suksesit tim.

Lexo: Kanadaja nis hetimet mbi tragjedinë e Titan-it

1. Krijimi i një qëllimi të përbashkët.

Pavarësisht besimit të përgjithshëm se një kompani e mirë fillon me gjetjen e përshtatjes së duhur të produktit me tregun, ka më shumë aspekte për tu marrë parasysh. Është thelbësore të pyesim veten pse problemi që po zgjidhim është i rëndësishëm. “Pse-ja” bëhet forca shtytëse e qëllimit të organizatës sonë. Ai udhëzon ekipin e produktit për t’i dhënë përparësi veçorive thelbësore, motivon inxhinierët të ofrojnë teknologji të nivelit të lartë dhe fuqizon mbështetjen e klientit për të trajtuar çështjet me njohuri dhe entuziazëm. Duke e distiluar dhe integruar këtë qëllim në çdo proces vendimmarrjeje, organizata bëhet më e fokusuar dhe më e përafruar.

Të gjithë në ekip do të lëvizin në të njëjtin drejtim, duke punuar drejt një qëllimi të përbashkët.

2. Strategji e qartë dhe e fokusuar:.

Megjithëse kultura shpesh theksohet si faktori kyç, të kesh një strategji të mirëpërcaktuar është thelbësore. Organizatat shpesh pengohen duke u përpjekur të bëjnë shumë gjëra në të njëjtën kohë ose duke dështuar të kuptojnë se strategjia përfshin gjithashtu vendosjen e asaj që nuk duhet bërë. Është e rëndësishme për të arritur një ekuilibër dhe për të shmangur devijimin shumë nga fokusi kryesor. Ndërsa merren parasysh modifikimet dhe mundësitë, është thelbësore të peshohen përfitimet afatshkurtra kundër kostove të mundshme afatgjata dhe mundësive të humbura.

3. Komunikimi transparent.

Mendojeni kulturën e organizatës suaj si një organizëm të gjallë që ndikohet nga gjithçka që ndodh brenda dhe rreth saj. Çdo ndërveprim dhe vendim i marrë nga drejtuesit, menaxherët, punonjësit, shitësit dhe klientët ndikon në kulturën. Kur ndërmerrni ndryshime kulturore, është e rëndësishme të përqafoni transparencën. Fillimisht, mund të ndihet e përsëritur të komunikoni ndryshimet në mënyrë të vazhdueshme Menaxherët mund të jenë mësuar të japin një mesazh një herë, dhe ekipi mobilizohet për të vepruar. Megjithatë, ndryshimet kulturore kërkojnë kohë që njerëzit të përvetësojnë ndryshimin. Transparenca luan një rol vendimtar në këtë proces. Pranoni sfidat, ndani dyshimet, diskutoni hapur të mirat dhe të këqijat, duke demonstruar vazhdimisht bindjen e palëkundur për qëllimin organizativ.

INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0