Microsoft përballet me një padi të trefishtë për blerjen e gjigandit të video-lojërave - Business Magazine Albania

Microsoft përballet me një padi të trefishtë për blerjen e gjigandit të video-lojërave

Në varësi të cilës anë jeni, gjigandi i teknologjisë Microsoft është ose heroi që lufton për të sjellë disa nga videolojërat më të njohura te më shumë njerëz, ose personazhi i lig që po vret konkurrencën në këtë sektor. Pronari i Xbox ka nisur një fushatë për të bindur të tre rregullatorët e BE-së, Mbretërisë së Bashkuar dhe SHBA-së që të mbështesin ofertën e saj prej 69 miliardë dollarësh për të marrë përsipër Activision Blizzard, pronar i lojërave të suksesshme “Candy Crush” dhe “Call Of Duty”.  

Përpjekjet për të krijuar kompaninë e tretë më të madhe të lojërave në botë për nga të ardhurat u lançua vitin e kaluar, por kompania tani duhet të adresojë shqetësimet nga të tre rregullatorët se nëse merr kontrollin e lojërave të tilla lider në treg, mund të mbysë konkurrencën.

Lexo edhe: Amazon dhe Microsoft mund të përballen me një hetim “antitrust” në Mbretërinë e Bashkuar mbi shërbimet cloud

Sony, i cili prodhon paisjen më të shitur PlayStation, thotë se marrëveshja do t’i japë Microsoft-it fuqinë për të kufizuar aksesin e rivalëve në ekskluzivitetin e njohur. Microsoft argumenton se nuk do të kishte kuptim financiar që ai ta bënte këtë.

Dhe autoriteti më i vështirë për t’u bindur mund të jetë Autoriteti i Konkurrencës dhe Tregjeve në Mbretërinë e Bashkuar (CMA), i cili në shkurt nxori gjetjet paraprake se marrja mund të dëmtojë konkurrencën dhe zgjedhjen e konsumatorëve.

Tregu britanik është më i vogël se ai i Shteteve të Bashkuara ose Bashkimit Evropian, por nëse CMA bllokon marrjen e Activision Blizzard, Microsoft ndoshta do të duhet të tërhiqet. / AFP

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0