Themeluesi i markës Chobani, Hamdi Ulukaya flet mbi idenë e thjeshtë që shfrytëzoi 'shpirtin e pandalshëm njerëzor' - Business Magazine Albania

Themeluesi i markës Chobani, Hamdi Ulukaya flet mbi idenë e thjeshtë që shfrytëzoi ‘shpirtin e pandalshëm njerëzor’

Chobani
~3 minuta lexim

Ulukaya ndan mësime nga përvoja e tij në punësimin dhe trajnimin e refugjatëve në ditët e para të Chobanit.

NGA BEN SHERRY

Hamdi Ulukaya, themeluesi i markës së kosit të stilit grek Chobani, di të transformojë një biznes dhe një komunitet në të njëjtën kohë.

Në vitin 2005, pasi kishte emigruar në SHBA nga Turqia, Ulukaya mësoi se një fabrikë e braktisur në pronësi të Kraft do të dilte në shitje në qytetin verior të Nju Jorkut, South Edmeston. Me ndihmën e Administratës së Biznesit të Vogël, Ulukaya bleu fabrikën për 700,000 dollarë dhe punësoi pothuajse të gjithë ata që kishin humbur punën në Kraft.

Kur bleva fabrikën për herë të parë, mendoj se isha një nga dy njerëzit në qytet që kishin një theks,. Pasi mësova se një një grup i madh refugjatësh në rajon kishin të drejtë të punonin, por kishin vështirësi për të gjetur punë, Ulukaya u bëri një vizitë atyre. Ai e kuptoi se kishte disa pengesa kryesore në rrugën e tyre: ata nuk kishin patentë shoferi dhe makina, disa nuk flisnin anglisht dhe shumë nuk kishin trajnimin e nevojshëm për punë.

Lexo: CEO i Chobani ndan 3 rregulla biznesi që nuk duhet t’i bëni kurrë nëse doni të jeni të suksesshëm

“Unë thashë: “Epo, ne mund të marrim disa autobusë dhe makina, mund të punësojmë përkthyes dhe mund t’i trajnojmë ata në fabrikë, kështu që pse të mos fillojmë?” Doli të ishte një nga aspektet më të mahnitshme të rrugëtimit tim me Chobanin. Përveçse ishte gjëja e duhur për të bërë, pashë se si ky infuzion i shpirtit të pandalshëm njerëzor i afroi të gjithë në kompani.” Në vitin 2023, Chobani ka të ngjarë të gjenerojë rreth 2.5 miliardë dollarë shitje, sipas Ulukaya.

Përvoja me refugjatët e frymëzoi gjithashtu Ulukaya për të filluar Partneritetin Tent për Refugjatët në 2016. Partneriteti është një organizatë jofitimprurëse që këshillon kompanitë se si mund të ndërtojnë programe efektive të punësimit të refugjatëve dhe të integrojnë refugjatët në fuqinë e tyre të punës.

“Në atë qytet të vogël ku unë isha djali i dytë me theks, ne si përfundim patëm mbi 15 gjuhë të ndryshme që fliteshin nga banorët që u shpërngulën atje për punë,” tha Ulukaya. “Njerëz nga e gjithë bota, sup më sup, bëjnë kos”.

INC

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0