Doni të jeni më miqësorë me mjedisin? Tre këshilla për kompanitë në 2023-in - Business Magazine Albania

Doni të jeni më miqësorë me mjedisin? Tre këshilla për kompanitë në 2023-in

Njohja e klientit tuaj është një nga rregullat e para për drejtimin e një biznesi të suksesshëm dhe klientët sot kujdesen për qëndrueshmërinë. Një në tre konsumatorë preferojnë blerjet me planetin në mendje, edhe nëse kjo do të thotë të paguajë pak më shumë, sipas një studimi të SurveyMonkey.

Shitjet e produkteve të tregtuara si të qëndrueshme u rritën gjithashtu 2.7 herë më shpejt se ato që nuk ndoqën këtë strategji, sipas një studimi nga Qendra Stern për Biznesin e Qëndrueshëm të Universitetit të Nju Jorkut. Ndërsa ta bëni kompaninë tuaj më miqësore me mjedisin ka të ngjarë të kërkojë një investim paraprak, ai mund të paguajë fitime në afat të gjatë dhe nuk keni nevojë të rishpikni të gjithë planin tuaj të biznesit.

Këtu janë tre këshilla për qëndrueshmërinë për çdo pronar biznesi në vitin 2023.

  1. Rimendoni paketimin tuaj 

Ericka Rodriguez themeloi markën e saj të buzëkuqve vegan, Axiology, në vitin 2014 në New York City. Megjithëse buzëkuqët e saj fillimisht ishin të paketuar në alumin të riciklueshëm, Rodriguez mësoi se përbërësit e tyre plastikë nënkuptonin se ato shpesh nuk mund të ricikloheshin. Kështu ajo dhe ekipi i saj prej katër punonjësish filluan të testonin mënyra për ta bërë paketimin e tyre më miqësor me mjedisin. Ata u vendosën në një letër të kompostueshme, të kategorisë ushqimore, pa dyllëra me origjinë shtazore dhe ngjitës që mbështillet rreth buzëkuqit si letër në shkumës. Ndërsa u deshën një vit e gjysmë e mijëra dollarë për të bërë ndryshimin, kostoja përfundimtare e prodhimit tani është më e vogël se ajo e paketimit të aluminit, duke i mundësuar Rodriguez-it të ulë çmimin me pakicë të buzëkuqit të saj kryesor nga 28 dollarë në 24 dollarë. Paketimi i ri gjithashtu ndihmon në diferencimin e markës së saj nga konkurrenca.

“Unë nuk mendoj se bota ka nevojë për një tjetër markë buzëkuqi të paketimit plastik,” thotë Rodriguez.

Lexo edhe: Kompanitë më të njohura të prodhimit të konsumit, vijojnë rekordin e ndotjes së mjedisit

2. Konsideroni burimet e përgjegjshme.

Nadya Okamoto dhe Nick Jain themeluan markën e kujdesit direkt te konsumatori për ciklet menstruale “August” në 2021. Materiali kryesor për produktet e tyre, pambuku, është kultura joushqimore më fitimprurëse në botë, por bujqësia me pesticide, plehra dhe kimikate të tjera mund të kontaminojë rrugët ujore dhe tokësore, duke krijuar shkatërrim në ekosisteme. Pra, themeluesit e August-it u angazhuan që në fillim të përdornin vetëm pambuk organik të kultivuar në mënyrë të qëndrueshme kundrejt viskozës alternative të industrisë popullore, një lloj pëlhure prej fije artificiale që është më pak e qëndrueshme dhe subjekt i shqetësimeve të ndryshme shëndetësore. Kjo do të thotë që kulturat e pambukut të përdorura për produktet e tyre krijojnë më pak emetime të gazrave serrë dhe nuk ndotin ekosistemet përreth. Çmimi mesatar i një pakete me 28 tamponë të rregullt shitet me pakicë midis 10 dhe 11 dollarë, ndërsa një paketë tamponësh 24 të gushtit kushton midis 14 dhe 15 dollarë. Për Okamoto-n, diferenca në çmim ia vlen për klientët dhe biznesin e saj.

3. Kujdes nga “greenwashing”

Nuk është sekret që kompanitë e mbivlerësojnë faktin se sa miqësore me mjedisin janë produktet e tyre. “Për mua, greenëashing është të pretendosh në një mënyrë domethënëse ose të gënjesh për atë që po bën,” thotë Tensie Whelan, drejtore e Qendrës për Biznes të Qëndrueshëm në Universitetin e Nju Jorkut. “Disa prej tyre është mungesë kompetence. Kjo është një fushë krejtësisht e re. Ne të gjithë po mësojmë gjatë gjithë kohës.”

Ndërsa pretendimet mashtruese për produktet që janë miqësore me mjedisin janë të zakonshme, kompanitë që ekzagjerojnë detajet rreth qëndrueshmërisë rrezikojnë dëme të konsiderueshme në reputacionin e kompansië tuaj. Greenëashing ka qenë në qendër të polemikave gjatë pesë viteve të fundit pasi kompani si kremrat e diellit Tide, Coca-Cola dhe Banana Boat janë përballur me pyetje dhe madje edhe padi që sfidojnë pretendime të ndryshme në lidhje me qëndrueshmërinë./ inc.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0