Burger dhe dy patate të skuqura? Rusia zbulon logon e re që zëvendëson McDonald's - Business Magazine Albania

Burger dhe dy patate të skuqura? Rusia zbulon logon e re që zëvendëson McDonald’s

mcdonalds rus

Më shumë se 1000 ish-restorante të zinxhirit të ushqimit të shpejtë të SHBA do të merren nga një markë ende e paidentifikuar.

Zëvendësuesi për McDonald’s në Rusi ka zbuluar logon e tij të re, përpara një rihapjeje madhështore të dielën. Rihapja është caktuar të përkojë me Ditën e Rusisë, duke shënuar krijimin e federatës, në të njëjtin vend në sheshin Pushkin të Moskës ku McDonald’s u hap për herë të parë në Rusi në 1990.

Më pas u pa si një simbol i fuqishëm i hapjes së ekonomisë së vjetër sovjetike ndaj kompanive perëndimore, por tani më shumë se 1000 ish-restorante të McDonald’s në Rusi do të jenë pjesë e një zinxhiri të ri, pjesërisht si rezultat i sanksioneve perëndimore mbi aktivitetin ekonomik me Rusinë.

Logoja e re përmban një burger dhe dy patate të skuqura në formën e një M, megjithëse emri i markës së re nuk është zbuluar ende.

Lexoni: McDonald mbyll 850 pika shitje në Rusi. Ikin edhe Starbucks, Coca Cola dhe Pepsi

Kritikët e logos së re kanë vënë në dukje ngjashmërinë e saj me atë të zinxhirit të hoteleve Marriott, që operon në Rusi. Një person në mediat sociale e përshkroi atë si “Logoja e hotelit Marriott e kryqëzuar me flamurin e Bangladeshit”.

Sipas raporteve të agjencisë ruse të lajmeve RIA Novosti, aplikacioni McDonald’s në Rusi është riemërtuar si “My Burger”. Agjencia u informua se ky ishte një emër i përkohshëm, për të përmbushur kërkesën për të hequr markën McDonald’s.

Në atë që do të shihet si një tjetër shenjë e sanksioneve ekonomike perëndimore që ndikojnë në ekonominë ruse, Reuters raporton se ministria e industrisë e Rusisë pret që shitjet e makinave të përgjysmohen në vitin 2022 pasi industria e automobilave në vend përballet me problemet e furnizimit.

Tigran Parsadanyan, nënkryetar i departamentit të inxhinierisë së automobilave dhe hekurudhave të ministrisë, tha të enjten: “Ne pamë një rënie të mprehtë në prill dhe maj. Ne presim që rreth 750,000 makina të shiten në treg deri në fund të vitit.”

Kjo shifër përfaqëson një rënie prej 51% të shitjeve nga viti në vit.

/theguardian

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0