Amazon hap dyqanin e saj të parë të modës në Los Angeles  - Business Magazine Albania

Amazon hap dyqanin e saj të parë të modës në Los Angeles 

dyqanin

Amazon hap dyqanin e saj të parë fizik në The Americana at Brand, një kompleks tregtar në Glendale, Kaliforni. E shpallur në fillim të këtij viti, përvoja fizike e shitjes me pakicë përshkruhet si një përzierje e ndërveprimeve të bazuara në aplikacione të stilit Amazon, shërbimeve të stilimit dhe përshtatjes në dyqan, provave online në IRL dhe arkave të bazuara në njohjen e dorës të Amazon One —Një përzierje e teknologjisë së drejtuar nga të dhënat që e bën udhëtimin e klientit unik në hapësirën e modës. 

Sipas raporteve të hershme, blerësit në dyqanin 30,000 metra katrorë kanë mundësinë të shfletojnë aplikacionin Amazon Style dhe të provojnë zgjedhjet e tyre në një nga shumë dhomat e provës – secila e pajisur me ekrane me prekje për të thirrur në çast më shumë stile, SKU dhe madhësi. 

Lexoni: Ja cila është strategjia e Target për të mposhtur Amazon

Gjithashtu, blerësit mund të skanojnë kodet QR të artikujve për t’i dorëzuar madhësitë dhe ngjyrat e zgjedhura direkt në dhomat e provës, të cilat janë caktuar dhe shkyçur me aplikacionin. Kur klienti të arrijë në dhomë për të provuar rrobat, zgjedhjet e tyre, së bashku me sugjerimet shtesë të përzgjedhura nga algoritmi i Amazon, do të jenë gati dhe në pritje. 

“Tre synimet tona për Amazon Style janë që t’i bëjmë blerjet më frymëzuese, të personalizuara dhe më të përshtatshme për çdo klient,” tha Simoina Vasen, drejtoreshë menaxhuese e Amazon Style, në një deklaratë. “Ndërsa provojnë rrobat në dyqan, klientët nuk kanë më nevojë të vishen dhe të dalin për të parë nëse madhësia e tyre është e disponueshme. Në vend të kësaj, blerësit mund të vazhdojnë të porosisin, të provojnë gjërat dhe të vazhdojnë përvojën e tyre të blerjeve nga dhoma e zhveshjes.” 

Përveç provimit të artikujve në magazinë, klientët mund të kërkojnë që blerjet e tyre online të dorëzohen drejtpërdrejt në dyqanin Amazon Style për t’i provuar në një nga dhomat e montimit të teknologjisë së lartë të kompanisë. Kthimet gjithashtu mund të përpunohen direkt në dyqan, duke u kursyer blerësve një udhëtim në zyrën postare. 

/fastcompany

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0