Me rënien e rasteve të Covid-19 dhe shtimin e dëshirës për udhëtime, shumë udhëtarë e kanë ende kontinentin në planet e tyre duke shpresuar për më të mirën. Pavarësisht pushtimit të Ukrainës nga Rusia, bizneset e udhëtimit dhe mikpritjes po shohin ende kërkesë për udhëtime europiane këtë verë.
Rënia e numrit të rasteve të Covid-19 e shoqëruar me lehtësimin e kufizimeve pandemike po ushqen kërkesën e ndrydhur për udhëtime jashtë shtetit. Forca e dollarit kundrejt euros sigurisht që rrit përballueshmërinë për amerikanët, megjithëse disa nga përfitimet që shohin konsumatorët mund të kompensohen nga rritja e çmimeve të linjave ajrore të nxitura nga kërkesa dhe rritja e çmimeve të karburantit.
Pasi kaluan dy vjet të mbyllur në ambiente të mbyllura, njerëzit janë gati të dalin nga shtëpitë e tyre. Është e qartë se Rusia është jashtë hartës si destinacion fluturimi, dhe linjat e lundrimit si Norvegjia po i ndryshojnë rrugëtimet për të kapërcyer ndalesat e planifikuara më parë në Shën Petersburg. (E njëjta gjë po ndodh në Odessa, Ukrainë, një tjetër port i thirrjes për anijet turistike.)
Lexoni: Krizë humanitare/ Ekonomia e Ukrainës mund të tkurret deri në 35% për shkak të luftës
Parashikimet mbeten të përziera, por shumë thonë se është ende herët për të kuptuar ndikimin e plotë që do të ketë pushtimi rus në udhëtimet në Europë. Aplikacioni i rezervimit të udhëtimeve Hopper pa që rezervimet e fluturimeve nga Shtetet e Bashkuara në Europë të rriten nga 15% në 21% nga mesi i janarit deri në mes të shkurtit. Por pas pushtimit të Rusisë, kjo metrikë u kthye në 15%, sipas një raporti nga Travel Weekly.
Diku tjetër në Europë, udhëtimet mbeten të njohura. “Ne po monitorojmë kryesisht udhëtimet europiane dhe deri më tani, ende nuk kemi parë ndonjë ndryshim në kërkesë që nga shpërthimi i luftës,” thotë Deena Giancotti, nënkryetare e shitjeve dhe marketingut në kompaninë e turneut me biçikleta Duvine.
“Zakonisht fillon me njerëzit që telefonojnë dhe bëjnë shumë pyetje: nëse mund të anullojnë, nëse kemi ndonjë shqetësim, nëse kemi parë diçka … dhe ne nuk kemi marrë shumë pyetje në këtë pikë,” ajo tha.
Dy muajt e fundit kanë qenë rekord për “Duvine” me bazë në Somerville, Massachusetts. Në janar dhe shkurt, Duvine gati dyfishoi shitjet e saj në krahasim me ata dy muaj në 2019, sipas Giancotti. Pjesa më e madhe e këtij interesi nga udhëtarët e Duvine është vendosur në Europën Perëndimore, me Italinë, Francën, Portugalinë dhe Spanjën që janë katër pretendentët kryesorë.
Kompanitë e udhëtimit, megjithatë, kanë filluar të rillogaritin. Bashkëthemeluesi dhe CEO i JetClub Vishal Hiremath parashikoi se kjo verë do të ishte një nga më të ngarkuarat për fluturim. Kompania private e aviacionit me bazë në Greensboro, Karolina e Veriut parashikoi që fluturimet të rriteshin nga 20 në 30% krahasuar me verën e kaluar.
Segmenti i avionëve privatë ka përfituar nga pandemia, pasi udhëtarët e pasur paguanin për të shmangur aeroportet komerciale. Por Hiremath beson se parashikimet mund të kenë nevojë të rregullohen në një moment. “Ne ndoshta do të shohim ende një rritje me kusht që lufta të mos përhapet në Europën Perëndimore. Nëse kjo ndodh, fluturimet ndoshta do të bien përsëri me shpejtësi.”
Disa udhëtarë po bëhen më të kujdesshëm. Një sondazh i kohëve të fundit nga MMGY Global, një firmë kërkimi tregu me bazë në Overland Park, Kansas, tregon se 47% e të anketuarve do të ndalojnë të ndjekin çdo plan udhëtimi në Europë derisa të shohin se si shpaloset kriza ukrainase. Gjysma e të anketuarve shprehën gjithashtu shqetësimin për potencialin e kufijve të mbyllur dhe vonesat ose anullimet e fluturimeve, trenave dhe lundrimeve.
Agjencia e udhëtimeve me bazë në New Rochelle, New York, ende pa kërkesë të fortë në fillim të vitit për udhëtime europiane, kërkesë që nuk e kanë parë që nga fillimi i kompanisë në vitin 2006. Kjo është sipas Jared Reisman, një menaxher shitjesh në JayWay, i cili thotë se kërkesa u rrit edhe më shumë në shkurt në pjesën më të madhe të Europës.
Pushtimi i Ukrainës nuk e ka acaruar kërkesën aq fort sa mendonte Reisman. “Ne jemi ende duke parë një interes të fortë në zonat që nuk janë në kufi me Ukrainën, por ne shohim pak më shumë hezitim në një deri në dy javët e fundit duke pasur parasysh situatën,” thotë Reisman. “Polonia, për shembull, është një nga vendet tona më të mëdha fqinje me Ukrainën, ku ne ofrojmë turne dhe kemi parë kërkesa për këtë rënie të konsiderueshme.”
Lexoni: Anonymous shpalli një ‘luftë kibernetike’ kundër Rusisë. Ja cilat janë rezultatet
Pasiguria e vazhdueshme ka qenë një nxitje e madhe për siguruesit e udhëtimit, sipas Mike Fuller, CEO i shitësit italian të biletave të trenit me bazë në Boston, ItaliaRail. Konsumatorët duan të mbrojnë blerjet e tyre dhe ata janë të gatshëm të paguajnë disa para shtesë për pak qetësi.
Fuller thotë se ItaliaRail po sheh një përqindje shumë më të lartë të biletave të rimbursueshme sesa ka pasur historikisht. Sipas tij, kjo nxitet kryesisht nga pandemia, por ky fleksibilitet po rritet në popullaritet dhe është edhe më i zbatueshëm duke pasur parasysh ngjarjet aktuale. Për momentin, ai pret që kërkesa të mbetet e qëndrueshme.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.