Rritja e kostove për shkak të inflacionit dhe rritja e variantit Omicron kanë prekur kompaninë.
Starbucks raportoi se do të rrisë çmimet në dyqane këtë vit falë rezultateve të tremujorit të parë 2022. Megjithëse të ardhurat totale i kaluan vlerësimet në rreth 8.05 miliardë dollarë, të ardhurat nuk i përmbushën pritshmëritë e Wall Street.
“Strategjia jonë e çmimeve … udhëhiqet nga disa faktorë si normat e inflacionit, investimet e partnerëve, investimet në infrastrukturë që duam të bëjmë, dhe më pas, padyshim, investimet që duam të bëjmë për vazhdimin e inovacionit. Ne i bëjmë të gjitha këto gjëra duke balancuar vlerën premium për klientët tanë dhe përvojën që duam t’u ofrojmë atyre,” tha John Culver, president i grupit të Amerikës së Veriut dhe COO i Starbucks në thirrjen e tij të fitimeve tremujore.
Fatkeqësisht, për tremujorin që përfundoi më 2 janar 2022, problemet jashtë kontrollit të kompanisë (domethënë kostot më të larta të shkaktuara nga ndërprerjet e zinxhirit të furnizimit) nënkuptojnë se sakrificat do të duhet të bëhen për të ecur përpara.
Lexoni: Slack dhe Starbucks punësojnë punonjës me një histori kriminale. Ja pse duhet ta bëni edhe ju
“Ndërsa pamë se inflacioni filloi të rritet në mesin e viti të kaluar, ne morëm vendimin për të ndryshuar çmimet dhe ne zbatuam çmimet në fuqi më 1 tetor. Ndërsa inflacioni vazhdoi të rritet, ne e pamë këtë,” vazhdoi Culver. “Ne kishim nevojë të merrnim veprime shtesë dhe e bëmë këtë duke filluar nga 1 janari. Kështu që ne kemi ndërmarrë dy lëvizje rreth çmimit për të ndihmuar në zbutjen e sfidave që po shohim. Tani ne po ndërmarrim veprime shtesë të çmimeve që kemi planifikuar për bilancin e vitit që do të ndihmojnë gjithashtu në kompensimin e tendencave dhe disa prej presioneve të kostos që po shohim.”
Kompania preku gjithashtu rritjen e kostos së mallrave dhe punës në mes të ndërprerjeve të zinxhirit të furnizimit dhe rritjes së variantit Omicron, duke vënë në dukje se kostot (veçanërisht kostot e transportit dhe shpërndarjes) “u përshpejtuan në dhjetor” dhe “u intensifikuan në janar”. “Para shfaqjes të variantit Omicron, ne po përjetonim disa presione inflacioniste dhe probleme të personelit që rezultojnë nga pandemia,” tha Kevin Johnson, president dhe CEO i Starbucks. “Kur filloi rritja e Omicron, kostot inflacioniste dhe mungesat e personelit u përforcuan, shumë më tepër se pritshmëritë tona. Siç e përmenda, tre faktorë kryesorë – inflacioni i lartë, pagesa e lidhur me Covid-in dhe trajnimi dhe futja e partnerëve të rinj – ndikuan në përfitueshmërinë tonë afërsisht në të njëjtën shkallë, edhe pse kërkesa e klientëve mbeti e fortë.”
Kompania pohon se ndërsa rritja e Omicron zvogëlohet, kostot që lidhen me shfaqjen e tij do të fillojnë të shpërndahen gjithashtu dhe pohon se pavarësisht fitimeve më të ulëta në lidhje me rritjen e kostove, kërkesa e klientëve mbeti e fortë dhe se kompania shpreson se do të rikthehet në muajt në vazhdim.
Zinxhiri rriti më parë çmimet e tij në janar 2022 dhe tetor 2021, shoqëruar me mungesa të menusë në të gjithë vendin që i tronditi klientët.
Tetorin e kaluar, zinxhiri raportoi se do të rriste pagat e të gjithë punonjësve amerikanë nga 15 – 23 dollarë në orë deri në fund të kësaj vere, në varësi të kohëzgjatjes që ata kanë qenë të punësuar.
Aksionet e Starbucks ishin të paqëndrueshme herët të mërkurën, por nga mesi i pasdites ranë 4.23%.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.