Çfarë do të thotë të jesh lider kur fuqia punëtore është gjithnjë e më e decentralizuar dhe modelet tradicionale të biznesit janë përmirësuar nga një pandemi globale? A zbatohen aksiomat e vjetra dhe nëse jo, a kemi mbledhur mjaftueshëm nga ndryshimet në treg për të marrë pas ndonjë urtësie të re konsensusi konvencionale?
Këto mbeten pyetje të hapura, por ndërsa jemi në fillim të vitit, menduam të ndajmë pikëpamjet kryesore mbi lidershipin modern.
Besojuni njerëzve që punësoni
“Shumë pronarë biznesesh pëlqejnë të mbajnë një sy hapur në operacionet dhe detyrat e përditshme, veçanërisht për ata që fillojnë me pak. Por kjo qasje nuk sjell shkallëzim. Nëse sjell dikë për të menaxhuar operacionet, kontabilitetin ose marketingun, ju duhet të keni besim në vendimet tuaja për t’u dhënë atyre lirinë për të bërë punën që i keni punësuar të bëjnë. Në përvojën time, njerëzit e duhur do të shpërblejnë besimin tuaj dhe do ta ndihmojnë biznesin tuaj të rritet në mënyra që mund të mos e keni pritur dhe ju do të keni një marrëdhënie më të mirë edhe me ekipet tuaja.” – Sean Brown, themelues dhe CEO i GO VC.
Implementoni një strategji komunikimi
“Ndryshimi është i vështirë dhe do t’ju duhet të përsërisni komunikimet disa herë. Planifikojeni këtë në strategjinë tuaj të komunikimit. Vendosni pritshmërinë që gjërat do të përkeqësohen përpara se të përmirësohen. Gabimet do të ndodhin, gjërat do të bien dhe kjo nuk përbën problem. Është e pritshme dhe një pjesë e natyrshme e procesit.” — Katie Murphy, Themeluese dhe Drejtore Ekzekutive e Expansion Group.
Lexoni: 10 rregullat kryesore të suksesit nga Rock Thomas
Ofrojuni punonjësve më shumë sesa paratë
“Një pagë nuk është e mjaftueshme për punonjësit e sotëm. Ju duhet të fitoni energjinë e njerëzve. Unë besoj se si lider, puna ime nuk është vetëm t’i ndihmoj njerëzit të kuptojnë të mundshmen, është të çliroj potencialin e tyre për të realizuar të pamundurën.” – Ann Mukherjee, Kryetare dhe CEO e Pernod Ricard në Amerikën e Veriut.
Bëni këtë gjë kur intervistoni kandidatët
“Gjatë pandemisë, fëmijët, kafshët shtëpiake dhe partnerët mund të jenë një kolonë zanore e zhurmshme që ndërpret telefonatat tona në Zoom. Nuk ka nevojë të kërkojmë falje për ndërprerjet e përditshme që tani janë pjesë e rutinës sonë pandemike. Megjithatë, si intervistues dhe si ambasador i kompanisë suaj, ja çfarë duhet të bëni kur intervistoni kandidatët: Bëni çmos për të minimizuar të gjitha shpërqëndrimet brenda kontrollit tuaj”, —Mita Mallick, drejtuese e përfshirjes, barazisë dhe ndikimit në Carta.
Qëndroni të fokusuar në të tashmen dhe në të ardhmen
“Qëllimi është që biznesi aktual të jetë më i miri që mund të jetë efikas, fitimprurës dhe aq i madh sa duhet të jetë. Por, paralelisht, përgatiteni këtë botë të re, që në vitin e ardhshëm, dikush tjetër do të ketë mundësinë ta marrë përsipër dhe të shkojë në nivelin tjetër.” — Adrian Hallmark, CEO global i Bentley Motors.
Përcaktoni qartë dhe qëndroni në vlerat e organizatës suaj
“Ajo në të cilën jam fokusuar shumë gjatë muajve të fundit është ajo që unë e konsideroj si një punë me të vërtetë të rëndësishme themelore, që është të theksojmë vlerat tona si organizatë, të përcaktojmë qartë kompaninë që ne përpiqemi të jemi dhe sjelljet që kërkohen për ta mbështetur atë. Tani jemi në procesin e përfshirjes së kësaj në të gjithë organizatën për të siguruar që ne mund ta mbajmë veten dhe njëri-tjetrin përgjegjës.” — Evelyn Webster, CEO i SoulCycle.
Punësoni njerëz me të cilët mund të humbni
“Në sportin tim, punësova njerëz me të cilët mund të humbja, me të cilët do të isha rehat të humbja, sepse janë ata që do të më jepnin mbështetjen më të mirë. Dua të them, ata i përjetuan shumë humbjet. Ju dëshironi që ata t’i marrin ato fort, sepse ju dëshironi që ata të jenë konkurrues. Por, nëse ata janë njerëz me të cilët do të dëshironit të ishit kur humbni, atëherë jam e sigurtë që do të jeni në gjendje të festoni mirë me ta.” — Maria Sharapova, teniste profesioniste dhe themeluese e Sugarpova.
Jini të gatshëm të mos i keni të gjitha përgjigjet
“Unë gjithmonë them se nuk mund të jesh i mirë në diçka nëse nuk je i gatshëm të jesh i keq. Dhe ndërsa jam rritur, e kam shumë më të lehtë nëse nuk i kam të gjitha përgjigjet. Mendoj se është një mjet kaq i madh lidershipi të jesh në gjendje të thuash, “Nuk e di”. Liderët më të këqinj, me të cilët kam punuar ndonjëherë ose që kam pasur rrotull janë ata që janë të palëkundur dhe të indinjuar në drejtësinë e tyre dhe të shqetësuar për imazhin e tyre. Ndaj më pëlqen të them, ‘Nuk e di’.” – Ryan Reynolds, aktor dhe bashkëthemelues i Maximum Effort.
Lexoni: 6 praktikat më të mira të lidershipit për të motivuar punonjësit tuaj
Shmangni paralizën e analizës
“Fokusi i një lideri duhet të jetë shumë i peshuar te ekzekutimi. Gjuani së pari, synoni më vonë. Po, gabimet mund të bëhen lehtësisht me këtë qasje, por nëse mësoni nga gabimet, gjithmonë mund të korrigjoni. Unë kërkoj rezultate dhe mbaj atë që është duke punuar dhe braktis atë që nuk funksionon. Njerëzit ndjekin liderët që janë të guximshëm dhe marrin vendime të shpejta”, – Ross Franklin, CEO dhe themelues i Pure Green.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.