Tregu i shitjeve online po ndryshon. Pas të “Premtes së Zezë” edhe “E Hëna Kibernetike” raportohet me ulje në shpenzime - Business Magazine Albania

Tregu i shitjeve online po ndryshon. Pas të “Premtes së Zezë” edhe “E Hëna Kibernetike” raportohet me ulje në shpenzime

Shpenzimet e konsumatorëvenë Cyber ​​Monday ranë për herë të parë këtë vit, thanë analistët e Adobe. Ata vunë në dukje rritjen rekord të shitjeve në fillim të muajit, si një shenjë që shitësit me pakicë dhe konsumatorët po përshtaten me kufizimet e vazhdueshme të zinxhirit të furnizimit duke vënë më pak theks në festën më të madhe të blerjeve online. Ky trend u vu re edhe gjatë të Premtes së Zezë.

Sipas vlerësimeve amerikanët shpenzuan një total prej rreth 10.7 miliardë dollarë të Hënën kibernetike, 1.4% më pak nga viti 2020 në rënien e parë vjetore ndonjëherë, sipas Indeksit të Ekonomisë Digjitale të Adobe të martën në mëngjes.

Bëhu pjesëtar i shoqatës së E-commerce, AECA! Merr konsulencë FALAS për biznesin tënd online këtu.

Në një email, Taylor Schreiner i Adobe tha se rënia ishte “ushqyer nga ndërgjegjësimi në rritje për sfidat e zinxhirit të furnizimit dhe disponueshmërinë e produktit”, gjë që inkurajoi disa konsumatorë të shpërndanin shpenzimet e tregtisë elektronike përgjatë muajve tetor dhe nëntor.

Lexo edhe:  Hera e parë në histori/ Bie volumi i shitjeve të “Premten e Zezë”. Raporti tregon disa arsye

Pavarësisht rënies së të Hënës, e cila pasqyroi një rënie vjetore prej 1.3% në shitjet e së Premtes së Zezë, ky sezon festash është ende në rrugën e duhur për të thyer rekordet e blerjeve në internet, tha Schreiner, duke theksuar se konsumatorët kanë shpenzuar tashmë 109.8 miliardë dollarë këtë muaj, duke u rritur 11.9% krahasuar me vitin e kaluar.

Në një email të së martës, analisti i tregut Adam Crisafulli i Vital Knoëledge Media tha se rritja e shitjeve të ts hënës Cyber ​​do të kishte qenë e vështirë këtë vit duke pasur parasysh se si vendi “ishte ende në grahmat e pandemisë” një vit më parë, duke kufizuar opsionet e shitjes me pakicë personalisht duke detyruar më shumë amerikanë të blejnë online.

Bëhu pjesëtar i shoqatës së E-commerce, AECA! Merr konsulencë FALAS për biznesin tënd online këtu.

Një numër në rritje i shitësve me pakicë kanë fajësuar sfidat e zinxhirit të furnizimit të shkaktuar nga pandemia për fitime më të ulëta se sa pritej këtë vit, pavarësisht shpenzimeve pothuajse rekord të konsumatorëve në muajt e fundit. Një shenjë e problemeve të shitësve me pakicë, mesazhet që produktet nuk janë në stok u rrit me 8% krahasuar me një javë më parë në Cyber ​​Monday, sipas Adobe. Dhe në muajin nëntor, mesazhet pa gjendje në stok u rritën me 169% kundrejt niveleve parapandemike. Ndërkohë, Adobe thekson se konsumatorët po grumbullojnë porosi më të mëdha, me çmimet mesatare të porosive që rriten me 13.9% të hënën Cyber, duke reflektuar si inflacion më të lartë ashtu edhe blerje të artikujve më të mëdhenj.

Forbes 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0