McDonald's publikon reklamën e re të festave - Business Magazine Albania

McDonald’s publikon reklamën e re të festave

McDonald's
~2 minuta lexim

Pushimet mund të jenë një kohë nostalgjie e madhe për kohët e fëmijërisë suaj, një pikë e theksuar nga video reklama më e re e McDonald’s.

Të dielën e kaluar, McDonald’s UK postoi një video-reklamë për sezonin e Krishtlindjeve. Në video shfaqet një vajzë e quajtur Matilda dhe shoqja e saj imagjinare Iggy dhe tregon miqësinë e tyre ndër vite.

Më poshtë mund ta shikoni reklamën.

Reklama është pjesë e fushatës së McDonald’s #ReindeerReady, e cila përfshin publikimin e një menuje festive dhe aktivitete të ndryshme familjare gjatë javëve në vijim.

Michelle Graham-Clare, zëvendëspresidente, kreu i marketingut i McDonald’s MB, tha se pas disa vitesh të vështira, McDonald’s është aty për të përgatitur publikun për Krishtlindje.

“Ne kemi besim se reklama jonë përfshin në mënyrë të përsosur magjinë e imagjinatës së fëmijërisë, e cila vjen në jetë në këtë periudhë të vitit dhe ofron një kujtesë të dobishme se nuk je kurrë shumë i vjetër për të besuar,” thotë ajo. “Mezi presim të shohim reagimet e klientëve tanë ndaj reklamës dhe shpresojmë që miqësia mes Matildës dhe Iggy-t të sjellë një buzëqeshje te shikuesit kur e shikojnë.”

/entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Teknologjia nuk është asgjë. E rëndësishme është që të kesh besim te njerëzit.”
— Steve Jobs
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0