Volvo Cars, Leather Free në të gjitha makinat elektrike si pjesë e fushatës për mirëqenien e kafshëve - Business Magazine Albania

Volvo Cars, Leather Free në të gjitha makinat elektrike si pjesë e fushatës për mirëqenien e kafshëve

Volvo Cars po mbajnë një qëndrim duke filluar me C40 Recharge, modelet e reja Volvo elektrike do të jenë plotësisht Leather Free.

Në vijim, Volvo Cars do të lançojë një familje krejtësisht të re të makinave elektrike. Deri në vitin 2030 synon të ofrojë vetëm makina plotësisht elektrike të gjitha Leather Free.

Si pjesë e fushatës për t’u bërë plotësisht Leather Free, Volvo Cars po punon në mënyrë aktive për të gjetur burime me cilësi të lartë dhe të qëndrueshme për materiale të cilat do të përdoren gjerësisht në industrinë e makinave.

Deri në vitin 2025, kompania po synon që 25 përqind të materialit në makinat e reja Volvo të përbëhet nga përmbajtje e ricikluar dhe e bazuar në BIO, pasi duket se do të bëhet një biznes plotësisht i mbyllur deri në vitin 2040. Si pjesë e planeve të saj të veprimit për klimën, Volvo synon gjithashtu për të gjithë furnizuesit e saj, përfshirë furnizuesit e materialeve, të përdorin 100 përqind energji të rinovueshme deri në vitin 2025.

Lexo: Zhvillohet konferenca “Përfshirja Sociale në Zhvillimin Rural”. Dhoma e Biznesit të Diasporës në mbështetje të sipërmarrësve në bujqësi

Lëvizja e kompanisë në një interior Leather Free nxitet gjithashtu nga një shqetësim në lidhje me ndikimet negative mjedisore të bujqësisë së bagëtive, përfshirë shpyllëzimin. Blegtoria vlerësohet të jetë përgjegjëse për rreth 14% të emetimeve globale të gazrave serë nga aktivitetet njerëzore.

Në vend të opsioneve të brendshme prej lëkure, Volvo Cars do t’u ofrojë klientëve të saj alternativa të tilla si materiale të qëndrueshme me cilësi të lartë të bëra nga burime bio dhe të ricikluara.

Për shembull, Nordico, një material i ri i brendshëm i krijuar nga Volvo Cars do të përbëhet nga tekstile të bëra nga materiali i ricikluar siç janë shishet PET, materiali i atribuar bio nga pyjet e qëndrueshme në Suedi dhe Finlandë dhe tapat e ricikluara nga industria e verës-duke vendosur një standard të ri për dizajn premium të brendshëm. Ky material do të jetë pjesë në gjeneratën e ardhshme të modeleve Volvo.

“Të jesh një prodhues progresiv i makinave do të thotë që ne duhet të adresojmë të gjitha fushat e qëndrueshmërisë, jo vetëm emetimet e CO2,” tha Stuart Templar, drejtor i qëndrueshmërisë globale në Volvo Cars. “Burimet me përgjegjësi janë një pjesë e rëndësishme, duke përfshirë respektin për mirëqenien e kafshëve. Kalimi Leather-Free brenda makinave tona elektrike është një hap i mirë i ardhshëm drejt adresimit të kësaj çështjeje. “

Volvo Cars po kërkon gjithashtu të zvogëlojë përdorimin e produkteve të mbetura nga prodhimi blegtoral i përdorur zakonisht brenda ose në prodhimin e plastikës, gomës, lubrifikantëve dhe ngjitësve, ose si pjesë e materialit ose si pjesë e një procesi kimik në prodhimin ose trajtimin e tyre.

Kompania e ndërmerr këtë hap sepse beson se duke qenë Leather Free është një hap në drejtimin e duhur.

Duke synuar zëvendësimin aktiv të këtyre materialeve sa më shumë që të jetë e mundur, Volvo Cars pozicionohet fortë për të bërë të pamundurën në ndalimin e dëmtimit të kafshëve, duke kontribuar në uljen e kërkesës për këto materiale që përmbajnë produkte shtazore.

“Gjetja e produkteve dhe materialeve që mbështesin mirëqenien e kafshëve do të jetë sfiduese, por kjo nuk është arsye për të shmangur këtë çështje të rëndësishme,” tha Stuart Templar. “Ky është një udhëtim që ia vlen të ndiqet. Të kesh një mendim vërtet progresiv dhe të qëndrueshëm do të thotë që ne duhet t’i bëjmë vetes pyetje të vështira dhe të përpiqemi në mënyrë aktive të gjejmë përgjigje. “

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0