Elon Musk blen biletën e tij për të fluturuar me anijen kozmike të Richard Branson - Business Magazine Albania

Elon Musk blen biletën e tij për të fluturuar me anijen kozmike të Richard Branson

anijen kozmike

Udhëtimi i Richard Branson në hapësirë fundjavën e kaluar pati mbështetjen e Jeff Bezos, Janet Jackson dhe Elon Musk. Themeluesi i SpaceX e përgëzoi Branson për fluturimin. Respekti është i ndërsjellë: të Dielën, Branson zbuloi për London’s Times se rivali i tij është në të vërtetë një klient: Musk ka blerë një biletë në një nga fluturimet e ardhshme hapësinore të Branson.

Në fakt, rezulton se Musk ishte një nga mbështetësit më të hershëm të Branson. Ai e bleu biletën e tij në Virgin Galatic që në vitin 2006, sipas një ish-ekzekutivi të Virgin Galactic.

Musk bleu biletën e tij gjatë një periudhe që do të zhvillonte ose falimentonte SpaceX. E para nga tre lëshimet e dështuara të Falcon 1 ndodhi në 2006 para suksesit në 2008, dhe deri më sot Musk flet për atë periudhë si shumë të pasigurtë – “paratë e fundit që kishim”, tha ai në një event në 2017, raportuar nga CNBC.

Blerja e biletës i jep Musk të drejtën për një vend në një anije hapësinore të Virgin Galactic i cili aktualisht ka kapacitet për tetë persona, gjashtë pasagjerë dhe dy pilotë. Virgin Galactic ka thënë se dëshiron të fillojë fluturimet për klientët që kanë paguar në vitin 2022.

Hapësira ​​për të gjithë, veçanërisht për të pasurit

Branson themeloi Virgin Galactic në 2004, duke u mbështetur në suksesin e dizajnit të famshëm të anijes së ripërdorshme të Burt Rutan që kishte fituar çmimin Ansari X falë mbështetjes nga bashkëthemeluesi i Microsoft, Paul Allen.

Edhe atëherë Branson dhe Musk ishin në të njëjtën linjë. Ai kishte të njëjtin vizion që Richard kishte në thelb se hapësira ishte një vend me përfitim për të shpëtuar njerëzimin.

Lexoni: Misioni i Richard Branson, përfundon me sukses udhëtimi i parë komercial drejt hapësirës (VIDEO)

Virgin Galactic nuk publikon emrat e atyre që kanë blerë një biletë, apo edhe çmimin e asaj bilete, por të famshëm si Kate Winslet, Tom Hanks dhe Justin Bieber shpesh raportohet se kanë vënë edhe emrat e tyre.

Raporti më i fundit tremujor i kompanisë renditi depozitat e klientëve prej 83 milionë dollarë, duke sugjeruar se afërsisht 300 njerëz janë regjistruar për udhëtimin 90-minutësh. Por ka ende rrugë për të bërë, përpara se Virgin Galactic të jetë kompania e turizmit hapësinor miliarda dollarëshe në vit.

SpaceX, ndërkohë, ka një propozim shumë të ndryshëm. Themeluar në 2002 me qëllimin për të çuar njerëzit në Mars, Musk dhe ekipi i tij vijnë me një risi të madhe në uljen e çmimit të hyrjes në hapësirë. SpaceX ka realizuar raketën e parë të financuar plotësisht privatisht për të arritur në orbitë në 2008 dhe është kompania e parë private që dërgoi njerëz në Stacionin Hapësinor Ndërkombëtar në vitin 2020. Satelitët e saj “megaconstellation” të Starlink synojnë të ofrojë shërbim tregtar të internetit në të gjithë botën, ndërsa sistemi i tij i Starship do ta çojë Musk më afër fluturimit hapësinor ndërplanetar. Mesa duket sistemet Virgin nuk konkurrojnë aspak me Elon, ata janë thjesht plotësues.

Musk i uroi fat Branson para fluturimit të tij të Shtunën, me një vizitë në 3 të mëngjesit në kuzhinën e tij. “Eloni është një mik,” tha Branson për Times të Dielën, “dhe ndoshta unë do të udhëtoj me një nga anijet e tij një ditë.”

/forbes

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0