Fushata e NIKE ‘Dream Crazy’ fiton në festivalin e Kanës çmimin 'Creative Effectiveness' - Business Magazine Albania

Fushata e NIKE ‘Dream Crazy’ fiton në festivalin e Kanës çmimin ‘Creative Effectiveness’

NIKE

Fushata e Nike me Colin Kaepernick, ende po merr çmime edhe pas më shumë se dy vjet debutimi. E ashtuquajtura përpjekje ‘Dream Crazy’ nga Wieden + Kennedy Portland fitoi Çmimin e Madh të ‘Creative Effectiveness’ në Cannes Lions Live 2021, për impaktin e madh që pati në publik.

Sipas studimit, fushata polarizuese ndihmoi në rritjen e shitjeve 31% dhe gjenerimin e vlerës së markës me 6 miliardë dollarë, ndërsa çmimi i aksioneve të Nike u rrit.

Pse ka rëndësi?

Nga kjo fushatë pritej të tregohej se si duket të jesh i guximshëm, të zgjedhësh një anë në betejën shumë reale dhe të ashpër për barazinë racore në SHBA dhe pikërisht ky qëllim i markës u kuptua mjaft mirë në çdo bisedë që bëhej. Ju nuk mund t’i kënaqni të gjithë, por Nike e kuptoi në anën e kujt të qëndronte – atë të atletëve të saj dhe klientëve të rinj, të ndryshëm.

Detajet

  • Fushata, e cila nisi në vitin 2019 mes një atmosfere të ndezur politike, pa që gjiganti i veshjeve sportive gjeti një këndvështrim të ri për vetë-sigurimin e motos së tij ‘Just Do It’ për 30 vjetorin e linjës.
  • Kjo u shpreh dhe u përball nga lojtari i futbollit amerikan Colin Kaepernick, i cili arriti famën ndërkombëtare pas protestës së tij ndaj brutalitetit të policisë që ndikoi në simbolikën e lëvizjes moderne për barazinë racore.
  • Fushata filloi me një tweet nga Kaepernick, përpara se Nike të lançonte një spot dy-minutësh gjatë hapjes së sezonit të NFL, duke inkurajuar një brez të ri atletësh që të ‘ëndërronin çmendurisht’ duke manifestur faktin që shumë atletë pavarësisht pamundësive të tyre fizike kishin bërë ndryshimin me dedikimin dhe punën e madhe në sportet e tyre.

Mund të ndiqni videon më poshtë:

Lexoni gjithashtu: Nike i nxit njerëzit kundër racizmit në reklamën e re

/warc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0