Çfarë po ndodh me sponsorët e Euro 2020?! Pas Ronaldos, Pogba e Locatelli bëjnë të njëjtin gjest - Business Magazine Albania

Çfarë po ndodh me sponsorët e Euro 2020?! Pas Ronaldos, Pogba e Locatelli bëjnë të njëjtin gjest

sponsorët

Këtë vit të kampionatit Europian po ndodh diçka që nuk ka ndodhur kurrë më parë.

Lojtarët si Cristiano Ronaldo, Paul Pogba dhe Locatelli kanë larguar nga tavolina gjatë konferencës për shtyp shishet e Coca-Cola dhe Heineken. Të gjithën e nisi Ronaldo kur largoi para pak ditësh 2 shishet e Coca-cola dhe mori një shishe ujë, me mesazhin që duhet konsumuar ujë për një shëndet më të mirë.

Pas tij, të njëjtin gjest ka bërë edhe mesfushori i Francës Paul Pogba, por këtë herë me një shishe Heineken gjatë një konference shtypi në Euro 2020.

Pogba, një mysliman praktikues, largoi shishen e birrës kur u ul të fliste për mediat të Martën pasi u emërua njeriu i fitores në ndeshjen 1-0 të Francës në Grupin F ndaj Gjermanisë.

Heineken, një nga sponsorët zyrtarë të Euro 2020, nuk komentoi menjëherë për këtë.

Por nuk ka mbetur vetëm me kaq edhe Locatelli, futbollisti i Italisë ka larguar shishet e Coca Cola duke marrë në tavolinë ujin.

Lexoni: Bie vlera e aksioneve të Coca-Cola. Shkaku Cristiano Ronaldo

Ronaldo, lëvizi shishet me coca-cola mënjanë ndërsa u ul për të folur për mediat përpara hapjes së të martës në Grupin F kundër Hungarisë.

36-vjeçari pastaj mbajti një shishe ujë dhe tha “Agua” në Portugez, duke bërë tituj në media të ndryshme.

Aksionet e gjigantit të pijeve ranë 1.6% të hënën, duke fshirë rreth 4 miliardë dollarë nga kapitalizimi i tregut të kompanisë, pas gjestit të Ronaldos.

Në një përgjigje, organi drejtues i futbollit në Europë UEFA tha: “Coca-Cola ofron një gamë pijesh për t’iu përshtatur shijeve dhe nevojave të ndryshme, të cilat janë në dispozicion të lojtarëve gjatë gjithë turneut.”

“Kjo përfshin ujëra, pije dhe lëngje isotonike sportive, kafe dhe çaj, si dhe Coca-Cola.”

Ajo që duket si reklamë e keqe ka bërë që këto dy sponosra të jenë në qendër të vëmendjes në të gjitha mediat dhe rrjetin.

/reuters

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0