Kur cikli i lajmeve jehon, mund të duket pothuajse e pamundur ta bësh zërin tënd të dëgjohet mbi zhurmë. Si do ta tërheqni ndonjëherë vëmendjen e publikut të tërbuar me informacione cilësore në lidhje me produktin tuaj, shërbimet tuaja, librin tuaj të ri, biznesin tuaj?
Edhe nëse nuk keni mundësi të angazhoni një ekip të madh reklamuesish dhe publicistësh për t’ju ndihmuar, ka shpresë. Vetë natyra njerëzore është arma juaj e fshehtë. Paraardhësit tanë zhvilluan aftësinë për të bërë dallimin midis mijëra e miliona hije të gjelbërta. Shikoni një pyll dhe vini re se sa hije mund të shihni. Tani, imagjinoni se njëri prej tyre po jep fryte, mbase një mollë e kuqe e ndezur ose një tufë me banane të verdha. Kështu speciet tona arritën të mbijetojnë: duke gjetur atë që i nevojitet mes masës së gjelbër. Njerëzit ende kanë nevojë për atë që po ofroni. Thjesht duhet t’i bëni që ta shohin.
Njerëzit kanë nevojë të “thithin” mesazhin tuaj tërhiqen kur jeni me një ngjyrë tjetër mes sfondit. Duhet të ndryshoni “ngjyrën” e mesazheve tuaja për të tërhequr vëmendjen e njerëzve që kanë nevojë për të. Kur cikli i lajmeve është negativ, duhet të bëheni vendi i ndritshëm që vihet re. Nuk është e lehtë të jesh ndryshe. Të jesh ndryshe është të bësh gjëra në mënyrën e teksteve shkollore, duke u siguruar që të postosh diçka në mediat sociale çdo ditë, duke dërguar njoftime për shtyp, duke përsëritur të njëjtin mesazh edhe nëse nuk po jep më rezultate. Për të qenë “banane”, do të duhet të krijoni diçka të freskët, unike, të ndryshme dhe të jashtëzakonshme. Diçka që tërheq vëmendjen e klientëve tuaj të mundshëm dhe u jep atyre atë që dëshirojnë: pushim, ushqim, lehtësim.
Futni një garë të gjallë, të distancuar nga shoqëria, e cila lejon klientët të konkurrojnë nga shtëpia. Ofroni një shitje të zgjuar të lidhur me disa përmirësime shoqërore.
Lexo:Si të lini një trashëgimi dhe të mbaheni mend gjatë?
Dilni me një mënyrë argëtuese për të kujtuar klientët tuaj se reja e lajmeve ka një rresht argjendi. Ato mund të jetë tabela e bardhë dku mund të shkruhet një mesazh pozitiv.
Merrni një qëndrim – një qëndrim i guximshëm – në lidhje me disa sfida të rëndësishme, politikisht neutrale në komunitetin tuaj të drejtpërdrejtë ose në internet, siç janë të pastrehët ose ngacmimet në internet. Njoftojini njerëzit dhe lejoni që njerëzit të bashkohen në çështjen tuaj.
Ftojini klientët tuaj dhe miqtë e tyre të punojnë vullnetarisht me ju për të rindërtuar një shtëpi që është djegur, ose për të siguruar 100 vakte të nxehta për familjet që vuajnë, ose dhuroni arinj pelushi për fëmijët e onkologjikut. Ofroni “bursa” për nxënësit e shlëlqyer të shkollës fillore, duke fituar ulje në një nga produktet tuaja.
Kur bota është plot zhurmë dhe kaos, fjala e urtë e vjetër për të “bërë mirë duke bërë mirë” nuk ka qenë kurrë më e vërtetë. Mos druaj të shpallësh veprat e tua të mira! Për sa kohë angazhoni disa klientë dhe stafin duke i ftuar në mënyrë aktive të përfshihen, po dëshmoni lidership ndërsa promovoni biznesin – në internet ose fizikisht. Po e ktheni veten në një zë për të mirë, jo në një pronar biznesi të vogël që kërkon vëmendjen. Sapo të kuptoni vullnetin e mirë afatgjatë dhe ndikimin e mundshëm që do të kenë vepra të tilla, do të shihni që lista e klientëve mirënjohës rritet – dhe shikoni se konkurrenca bëhet “ziliqare”.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.