Ju mund të shmangni të njëjtin fat duke përdorur këto strategji.
Nuk është katastrofike kur mendojmë për dështimin e mundshëm: në fakt është një shans për çdo biznes që të shohë saktësisht çdo rezultat dhe të përgatitet paraprakisht.
NGA IVAN POPOV
E vërteta është se 90% e bizneseve online dështojnë pas rreth katër muajsh, dhe ia vlen të diskutohet pse. Këto ditë pothuajse çdo ndërmarrje ka hapësirën e saj të krijuar në internet, edhe pse nuk funksionon plotësisht online. Pra, patjetër që ia vlen të zbuloni se cilat janë disa nga pengesat kryesore që bizneset online duhet të trajtojnë.
Si përvoja ime sipërmarrëse, ashtu edhe ajo e individëve të tjerë të suksesshëm më kanë ndihmuar të kuptoj disa aspekte të rëndësishme të bizneseve në internet. Pra, disa nga sfidat janë të shmangshme. Në fund të fundit, parandalimi është provuar të jetë një nga strategjitë më të mira praktike në çdo aspekt të jetës.
Le të analizojmë disa arsye pse bizneset në internet dështojnë dhe si të siguroheni që bizneset tuaja nuk dështojnë.
Bizneset online ndeshen me pengesa specifike gjatë rrugës
Përpara se të shkojmë më thellë në temën e arsyeve të ndryshme të dështimit, le t’i kushtojmë fillimisht një ose dy minuta për të shpjeguar se cilat janë disa nga pengesat që ndodhen përpara bizneseve ,në veçanti atyre online.
Bizneset në internet mbështeten në praninë e tyre në internet, si dhe në aspekte të tilla si ndërgjegjësimi i markës, rëndësia dhe arritja e audiencës së duhur. Thënë kështu, nuk mjafton thjesht të vazhdoni dhe t’i jepni markës suaj një faqe interneti – për më tepër, ekipet e marketingut duhet të bëjnë më shumë kur bëhet fjalë për arritjen, angazhimin e mediave sociale, mbështetjen e klientit, përmbajtjen me cilësi të lartë, arritjen në njohjen klientëve të mundshëm dhe të vijnë me strategji të suksesshme marketingu.
Në thelb, zotërimi i një biznesi në internet kërkon një qasje krejtësisht të ndryshme kur krahasohet me atë fizike për sa i përket strukturës – sipërmarrësi duhet të përqendrojë një pjesë të madhe të kohës dhe energjisë së tij duke u fokusuar në zhvillimin e saktë të faqes së internetit ku bëhet fjalë për sigurinë, shkallëzimin dhe stabilitetin, me mbështetje të patëmetë dhe personalizim të përmbajtjes. Thënë kështu, është vetëm logjike që bizneset në internet të pengohen në lloje të ndryshme situatash të lidhura me dështimin.
- Më shumë konkurrencë
Në bizneset në internet, ka gjithnjë e më shumë konkurrentë që shfaqen në të njëjtin vend. Sa më shumë konkurrencë të ketë, aq më e vështirë është për ndërmarrjet të mbajnë klientët e tyre dhe të fitojnë garën për të ofruar shërbimin më të mirë. Meqenëse askush nuk mund ta ndalonte zhvillimin e konkurrencës, kompanitë mund të zgjedhin lloje të ndryshme të strategjive të lidhura me konkurrencën.
Vetëm njohja e preferencave të klientëve tuaj nuk është gjithmonë e mjaftueshme; përkundrazi, përpjekja për të parashikuar se çfarë do t’u nevojitet në të ardhmen është gjithashtu një strategji fituese. Provoni të paraqisni sa më shumë produkte shtesë në portofolin tuaj ekzistues, që të jetë e mundur në mënyrë që të ofroni një shërbim të plotë – kjo mund të ulë potencialisht nevojën e njerëzve për të kërkuar alternativa më të mira diku tjetër. Paraqitja e zbritjeve dhe promovimeve të personalizuara sigurisht që i ndihmon klientët të ndihen të çmuar dhe të kujdesshëm.
- Mungesa e hulumtimit në audiencën e synuar
Një nga problemet më të mëdha me të cilat përballen bizneset online është mungesa e rëndësisë kur bëhet fjalë për klientët e tyre të synuar dhe artikujt në magazinë. Pjesë e strategjisë së marketingut është investigimi i kujdesshëm i klientëve të biznesit tuaj për të përmbushur nevojat e tyre dhe për të zgjidhur problemet e tyre.
Zgjedhja për personazhin ideal të blerësit është një domosdoshmëri. Angazhohuni në biseda me klientët tuaj të mundshëm dhe hulumtoni statistika duke u përpjekur t’i njihni më mirë ata. Çfarë kanë nevojë? Ku jetojnë? Sa janë të ardhurat mesatare të tyre? A do të ishin të gatshëm të blinin produktet tuaja? Të gjitha këto pyetje kërkojnë një hulumtim të plotë, por sapo një biznes i njeh mirë klientët e tij potencialë, ai do të jetë në gjendje të sigurojë plotësisht për ta në aspektin e shërbimeve, produkteve dhe mbështetjes adekuate.
- Mungesa e suportit të klientit me cilësi të lartë
Kur u referohemi bizneseve në internet, klientët gjithashtu preferojnë të kontaktojnë përmes bisedës, emailit apo edhe telefonit. Ajo që është e rëndësishme është që biznesi të sigurojë suportin e duhur të klientit në çdo kohë – qofshin chatbot apo njerëz aktualë që janë të specializuar në shënjestrimin e problemeve dhe rregullimin e gabimeve. Një përvojë e dobët e suportit të klientit mund të çojë në një ulje të fitimeve.
Investoni në punësimin e ekspertëve të mbështetjes së klientit, të cilët do të synojnë me sukses të gjitha problematikat e klientëve dhe do të jenë në gjendje të ofrojnë zgjidhje të shpejta për problemet. Kjo mund të rrisë besimin dhe autoritetin e biznesit tuaj midis audiencave të mundshme.
- Zhvillimi i dobët i webit
Meqenëse biznesi ndodhet në internet, është thelbësore që platforma të funksionojë siç duhet dhe plotësisht funksionale. Përplasja me ndonjë pengesë (lidhje ose butona që nuk funksionojnë, ngrirja e faqes në internet ose ndërprerjet e kohës) është ndoshta mënyra më e shpejtë që një biznes online të humbasë klientët nga konkurrenca.
Sigurohuni që të investoni në ndërtimin e një platforme të suksesshme, të shkallëzuar dhe plotësisht funksionale që është e aftë të përballojë volume të mëdha trafiku. Kushtojini vëmendje shtesë, që faqja juaj e internetit të jetë miqësore me celularin pasi shumë njerëz preferojnë blerjet në internet përmes pajisjeve të tyre celulare – dhe siguria është një domosdoshmëri. Platformat e tregtisë elektronike duhet të mbështeten në integrime të besueshme dhe të sigurta të pagesave për shkak të të dhënave të përbashkëta personale dhe financiare të klientëve.
Sigurisht, ka shumë arsye të tjera kur bëhet fjalë përse dështojnë bizneset në internet. Ndërsa sigurisht që nuk mbuluam gjithçka, ne me siguri përmendëm të paktën bazat.
Të vendosësh për çështjet e sipërpërmendura dhe të arrish zgjidhje të zgjuara është, gjëja e parë e një biznesi në çdo listë të detyrave. Pasi të kemi arritur të hapim rrugën drejt aksesueshmërisë, shkallëzueshmërisë, funksionalitetit dhe marketingut, ne kemi çdo shans për të pozicionuar me sukses markën në peizazhin gjithnjë e më dinamik të biznesit dhe për të arritur suksesin.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.