9 mësime që mund t’i merrni vetëm kur dështoni - Business Magazine Albania

9 mësime që mund t’i merrni vetëm kur dështoni

Të gjithë dështojnë. Nga Jeff Bezos dhe Elon Musk tek pronari i një biznesi të vogël dështimi i qëndrueshëm është thjesht një fakt i jetës për të gjithë sipërmarrësit. Gjëja që ndan themeluesit më të mirë nga kolegët e tyre është aftësia për të mësuar nga ai dështim.

Në një temë të postuar së fundi në Reddit në subreddit r/ndërmarrës, dhjetëra përdorues ndanë këndvështrimet e tyre mbi mësimet kryesore që mund të mësohen vetëm pasi të dështojnë. Këtu janë disa nga mendimet më të mira për mençurinë e fituar nga dështimi:

  1. Mos harroni të fokusoheni në shitje.

Ju mund të krijoni një produkt thelbësor që revolucionarizon industrinë tuaj, por nuk do të ketë rëndësi nëse askush nuk e di për të. Ndërsa fokusimi në cilësinë e produktit tuaj është i rëndësishëm, shitjet dhe marketingu janë thelbësore për të nxjerrë në pah fjalën për biznesin tuaj. “Nuk është 90 për qind produkt dhe 10 për qind shitje,” shkruan një redditor. “Kjo është kryesisht shitje.”

  1. Mësoni të dalloni shenjat e personaliteteve toksike.

Kur zgjidhni një partner biznesi dhe punësoni njerëz, sigurohuni që të qëndroni larg atyre që janë “narcistë, sociopatë dhe psikopatë”. Personalitetet toksike mund të kenë një ndikim katastrofik në biznesin tuaj nëse nuk trajtohen shpejt. Për të dalluar shenjat, kujdesuni për mungesën e ndjeshmërisë për të tjerët dhe përdorimin e inteligjencës ose sharmit për të manipuluar bashkëmoshatarët.

  1. Shkoni me intuitën tuaj.

Mos kini frikë të dilni në rrugën tuaj nëse keni një ide në të cilën besoni. Mentaliteti “kjo është mënyra se si është bërë gjithmonë” mund të çojë në stanjacion krijues. Vetëm për shkak se diçka është bërë vetëm në një mënyrë, nuk do të thotë se është mënyra më e mirë. Eksperimentoni me ide të reja dhe modele biznesi, pasi nuk e dini se kur mund të goditni diçka të shkëlqyer.

Lexo edhe: 6 të vërtetat e frikshme për t’u bërë një sipërmarrës 

  1. Merrini seriozisht komentet.

Mund të jetë demoralizuese të marrësh komente negative për një produkt ose shërbim ku ke derdhur pasionin tënd, por mos i injoro ato. Ndërsa të ecësh me intuitën është e rëndësishme, të çosh me prova të forta dhe jo me emocione është po aq e rëndësishme. “Mos i përgjysmoni reagimet e produktit,” shkruan një redditor. “Aplikacionet e mia të para dështuan sepse nuk i dëgjova përdoruesit e mi.”

  1. Zgjidheni problemin dhe më pas krijoni produktin.

Suksesi i biznesit tuaj varet nga aftësia juaj për të zgjidhur një problem specifik duke përdorur produktin ose shërbimin që keni zhvilluar. Sigurohuni që keni gjetur me të vërtetë një mënyrë për të zgjidhur problemin që po trajtoni përpara se të filloni të krijoni produktin dhe të kërkoni fonde.

  1. Kuptoni ofruesit tuaj të shërbimeve.

Biznesi juaj ka të ngjarë të duhet të mbështetet tek ofruesit e shërbimeve të palëve të treta, qofshin ato tregti elektronike, shërbime në internet ose zgjidhje marketingu. Sigurohuni që i kuptoni plotësisht termat dhe kushtet e çdo ofruesi shërbimi me të cilin punoni përpara se të nënshkruani një kontratë.

  1. Mësoni si të thoni jo.

Kur filloni biznesin tuaj, mund të jetë joshëse të pranoni çdo ofertë pune që ju vjen, por mos bëni marrëveshje për të ofruar shërbime jashtë ekspertizës suaj vetëm për të marrë para të shpejta. Qëndroni në zonat ku e dini se jeni të fortë dhe përqendrohuni në to.

  1. Jepini përparësi marrëdhënieve të bashkëthemeluesve.

Siç thotë një redditor, “bashkëthemeluesit kanë nevojë për më shumë përpjekje dhe kujdes sesa martesa”. Ndërsa kjo mund të jetë paksa një ekzagjerim, është absolutisht jetike që ju dhe bashkëthemeluesi juaj të jeni gjithmonë në të njëjtën faqe. Paraqitja e një fronti të bashkuar për punonjësit, investitorët dhe klientët tuaj do të bëjë mrekulli për reputacionin tuaj.

  1. Mësoni të delegoni.

Ndërsa biznesi juaj fillon të rritet, orari juaj do të bëhet gjithnjë e më i ndërlikuar për të mbajtur ritmin. Punoni në trajnimin e punonjësve tuaj për të marrë më shumë detyra të nivelit të lartë. Kjo do t’ju kursejë kohë dhe fuqi mendore dhe do t’u tregojë punonjësve tuaj se ju besoni atyre. “Ndihem mirë duke ditur që po i paguaj punonjësit e mi SHUMË mirë dhe u besoj atyre që të bëjnë një punë të shkëlqyer”, thotë një redaktore.

Mos harroni këto fjalë të mençura herën tjetër kur një marrëveshje nuk ju shkon ose do të përjetoni pengesa duke u përpjekur të rritni biznesin tuaj. Siç tha dikur Yoda i Star Ëars, “Mësuesi më i madh është dështimi”./ INC.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0