Me 3.5 miliardë përdorues aktivë individët dhe markat po i zhvendosin vendimet e tyre të biznesit drejt platformave të mediave sociale. Instagram është një nga platformat më të mëdha të mediave sociale dhe ky artikull do t’ju mësojë se si të rrisni ndjekësit tuaj në Instagram këtë vit.
Me përkatësisht 1.9 miliardë dhe 2.4 miliardë përdorues, Facebook dhe YouTube janë faqet më të mëdha të mediave sociale në Tokë. Gjithsesi, Instagrami po arrin me 1 miliard përdorues aktivë mujorë.
Le të shohim një vështrim më të thellë të disa statistikave të Instagramit ndërsa platforma vazhdon të rritet dhe zhvillohet.
Instagram është rrjeti i dytë më aktiv pas Facebook
Mesatarisht, 53 minuta në ditë shpenzohen në Instagram, krahasuar me 58 minutat e përdoruesve të Facebook
83% e përdoruesve deklarojnë se gjejnë produkte dhe shërbime të reja në Instagram
500 milionë përdorues përdorin Instagram Stories çdo ditë
Më shumë se 100 milionë foto dhe video shpërndahen çdo ditë në Instagram
Postimet e videove në Instagram kanë më shumë gjasa të jenë më përfshirëse
Instagram është në prag të shndërrimit në platformën numër një të mediave sociale.
Nëse jeni një markë ose influencues që kërkon të ndërtojë markën personale këtë vit, lexoni 9 këshillat për të rritur Instagramin tuaj.
- Programoni postimet për të rritur ndjekësit tuaj në Instagram.
Për të rritur numrin e ndjekësve, duhet të krijoni përmbajtje me cilësi të lartë për postimet në Instagram. Por vetëm krijimi i postimeve nuk mjafton, ju duhet të shkallëzoni proceset tuaja.
Për ta bërë këtë, shikoni përdorimin e një mjeti skedulimi në Instagram për të planifikuar paraprakisht postimet tuaja dhe për të vendosur strategjinë tuaj në Instagram në pilot automatik.
Duke planifikuar postimet, ju mund të angazhoheni me audiencën tuaj në Instagram në baza të rregullta, gjë që ndihmon në përmirësimin e rritjes së ndjekësve tuaj me kalimin e kohës.
- Fokusi në cilësi mbi sasinë
Disa burime thonë se ju duhet të postoni në Instagram nga një deri në tre herë në ditë, megjithatë, kjo mund të mos funksionojë në çdo rast për ju.
Ndërsa ndërgjegjësimi ndaj markës është i mirë, ndjekësit tuaj të mundshëm mund t’i shohin postimet tepër të shpeshta si të padëshiruara dhe nuk do të duan t’ju ndjekin më. Së dyti, nëse filloni të postoni disa herë në ditë dhe më pas ngadalësoni postimet tuaja, shkalla e angazhimit të përdoruesit me audiencën tuaj të synuar mund të ulet.
- Përdorni Instagram Stories.
Instagram ka filluar si një rrjet social për ndarjen e fotografive, por është rritur shumë përtej kësaj pike tashmë. Janë 500 milionë histori të krijuara çdo ditë në mbarë botën.
Synimi i Stories në Instagram është që të ndani momentet e jetës tuaj shpejt dhe me lehtësi.
Pavarësisht nga fakti se Stories zgjasin vetëm për 24 orë, ndikimi i tyre është shumë më i gjatë, veçanërisht me Stories më të njohura, të cilat mund t’i vendosni në pikat kryesore të profilit tuaj dhe t’i lini vizitorët e faqes tuaj t’i luajnë ato vazhdimisht.
- Krijoni hashtag-et tuaja
Hashtags po ndihmojnë në ndërtimin e një komuniteti dhe përfshirjen e njerëzve që kanë interesa të përbashkëta. Hashtag-u i duhur mund të ekspozojë imazhin, videon ose historinë tuaj në Instagram për një audiencë të madhe.
Shumë marka po krijojnë hashtagët e tyre dhe po inkurajojnë njerëzit t’i përdorin ato – #JustDoIt, #ImLovinIt – ne të gjithë e dimë se çfarë përfaqësojnë.
Lexo edhe: Pse blerja e ndjekësve në Instagram është një strategji e padobishme?!
- Socializohuni dhe komentoni në llogari të tjera
Të mos harrojmë se Instagrami është një platformë e mediave sociale ku mund të takoni njerëz të rinj dhe të komunikoni me ata që ndajnë interesa të përbashkëta.
Filloni të pëlqeni fotot që lidhen me temën e profilit tuaj.
Lini komentet tuaja nën postime të tjera, ose ndani mendimin tuaj për këtë temë. Jepuni ndjekësve tuaj një komunikim të dyanshëm. Nëse nuk doni të humbisni një koment në profilin tuaj, sigurohuni që të keni aktivizuar njoftimet.
- Jepini njerëzve një arsye për t’ju ndjekur.
Arsyeja kryesore pse njerëzit ndjekin një markë të caktuar, bloger ose influencues është se ata kanë gjetur vlerë në të për veten e tyre. Zakonisht, ne priremi të ndjekim përmbajtjet të cilat janë tërheqëse vizualisht dhe veçanërisht janë informuese apo edhe motivuese.
- Krijoni një profil unik.
Mos e nënvlerësoni fuqinë e komunikimit vizual. Kur bëhet fjalë për prezantimin e një marke, klientët e njohin produktin fillimisht nga logoja e tij ose nga zgjedhja e ngjyrës. Nëse shohim një pije joalkoolike dhe një etiketë me ngjyrë të kuqe në shishe, të gjithë e dimë se ajo nënkupton Coca Cola-n e famshme.
Bëni të njëjtën gjë me profilin tuaj në Instagram dhe bëjeni profilin tuaj të qëndrueshëm dhe tërheqës vizualisht.
- Gjeoetiketoni fotot tuaja.
Kur vizitoni vende që janë super të mahnitshme, sigurohuni që t’i etiketoni ato. Përdoruesit e Instagram-it që kanë qenë atje ose po planifikojnë të vizitojnë restorantin ose qytetin e mrekullueshëm që po etiketoni do ta vënë re foton tuaj dhe do t’ju ndjekin potencialisht pasi keni diçka të përbashkët.
- Punoni me influencuesit në Instagram.
Bashkoni forcat me blogerët dhe influencuesit e tjerë të famshëm, të njohur dhe në këtë mënyrë do të jeni duke shkëmbyer ndjekës me njëri-tjetrin. Sigurohuni që të bashkëpunoni me ndikues që kanë interesa ose tema të ngjashme, sepse audienca do të ketë më shumë gjasa t’ju ndjekë.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.