Pse blerja e ndjekësve në Instagram është një strategji e padobishme?! - Business Magazine Albania

Pse blerja e ndjekësve në Instagram është një strategji e padobishme?!

blerja e ndjekësve
~3 minuta lexim

Blerja e ndjekësve në Instagram po bëhet gjithnjë e më popullore, me shumë të famshëm, influencues dhe kompani që i blejnë për të rritur statusin e tyre social. Njerëzit po paguajnë për këto llogari të rreme për të krijuar iluzionin se ata kanë ndjekës më të rëndësishëm se ata. Ky fenomen është bërë aq i përhapur sa disa njerëz po blejnë edhe pëlqime në postime për të rritur më tej numrin e ndjekësve të tyre.

Sa kushton blerja e ndjekësve në Instagram?

Blerja e ndjekësve në Instagram vjen me një sërë çmimesh të ndryshme. Në disa site, është e mundur të blini 100 ndjekës për 7 dollarë. Kjo nuk është shumë keq nëse jeni duke kërkuar për një kënaqësi të shpejtë. Një opsion më i shtrenjtë është blerja e 10,000 ndjekësve në Instagram për 520 dollarë. Opsioni më i shtrenjtë është blerja e 5,000,000 ndjekësve në Instagram për 1300 dollarë.

Lexoni: Një problem i vazhdueshëm! Ja si profilet fallco në Instagram përdoren për skemat mashtruese të investimeve në kriptomonedha

Si të dalloni nëse dikush po blen ndjekës për profilin e tij?

Nëse ndiqni dikë në Instagram dhe vini re se ai ka shumë ndjekës, por shumë pak postime, ka më shumë gjasa që ai të ketë blerë ndjekës. Mënyra më e lehtë për të treguar është të shikoni raportin e ndjekësve të personit. Nëse ky raport është i pakët (më pak se 1), atëherë shanset janë që ata po blejnë ndjekës.

Është shumë e lehtë të identifikosh nëse dikush ka blerë ndjekës, sepse numri i ndjekësve të tyre do të jetë më i lartë se zakonisht dhe do të shihni një rritje të konsiderueshme në numrin e pëlqimeve që ata kanë.

Pse është shpesh më mirë të investosh në strategji?

Blerja e ndjekësve në mediat sociale është e zakonshme për shumë njerëz. Për disa, kjo është një mënyrë për të rritur vetëvlerësimin dhe për ta bërë veten të ndihen më të sigurtë, por e vërteta është se nuk funksionon kështu. Mund të blini ndjekës në Instagram ose të blini pëlqime, por nuk do të gjeni përdorues të vërtetë që janë të interesuar për atë që po bëni. Në vend të kësaj, ato do të jenë llogari të rreme që nuk do të shndërrohen në asgjë. Mënyra më e mirë për të provuar dhe rritur një llogari është duke ndërtuar një strategji rreth asaj që po postoni.

Blerja e ndjekësve është humbje kohe dhe parash. Përveç kësaj, nuk do të jeni kurrë të kënaqur me numrin e ndjekësve që keni, sepse tregu është i mbingopur dhe gjithmonë është dikush tjetër që ka më shumë dhe mund të ofrojë oferta më të mira për t’i marrë ata. Në fund të fundit, përmbajtja është ajo që ka rëndësi.

/entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Nëse të ofrojnë një vend në një anije kozmike, mos pyet çfarë vendi, thjesht hip”
— Sheryl Sandberg
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0