8 këshilla për të përfituar sa më shumë nga hapësira juaj e punës - Business Magazine Albania

8 këshilla për të përfituar sa më shumë nga hapësira juaj e punës

hapesire

Të jesh punonjës në distancë do të thotë gjëra të ndryshme për njerëz të ndryshëm. Mund të nënkuptojë të punojnë nga shtëpia, në një dhomë hoteli, në kafene, në aeroport ose kudo tjetër ku ndodhen.

Por, ka dhe punonjës që zgjedhin ta ndajnë vendin e tyre të punës me kolegë të tjerë. Bashkëpunimi i lejon njerëzit të punojnë brenda një mjedisi tradicional zyre që ofron një sërë lehtësisht dhe shërbimesh që variojnë nga mbështetja e IT-së deri te ushqimi e tek te sallat e konferencave.

Nëse po mendoni të zgjidhni këtë rrugë, bëjini vetes disa pyetje. Së pari, përcaktoni saktësisht se çfarë shpresoni të përfitoni nga një hapësirë ​​e përbashkët pune. Më pas, zgjidhni një vend me burimet, kulturën dhe atmosferën e përgjithshme ku do të jeni rehat duke punuar. Përpara se të regjistroheni në një angazhim afatgjatë, provojeni si fillim për një javë ose një muaj. Pasi të filloni të përdorni një hapësirë pune të përbashkët, udhëzimet e mëposhtme duhet t’ju ndihmojnë të qëndroni produktiv dhe të fokusuar.

Këshilla për të punuar në një hapësirë pune të përbashkët

Lexo: A jeni shumë i butë si udhëheqës? Ju mund të keni nevojë të provoni një qasje të re

  • Përdorni kufje për anullimin e zhurmës së padëshiruar dhe për të zvogëluar shpërqëndrimet.
  • Ashtu siç do të bënit kur punoni nga shtëpia (ose kudo tjetër), krijoni një plan dhe orar të detajuar për çdo ditë, me një listë detyrash me prioritet. Vendosni pritshmëri realiste dhe më pas planifikoni dhe jepini përparësi asaj që duhet të arrini.
  • Bëni pushime gjatë gjithë ditës dhe minimizoni kohën që kaloni me kolegët tuaj para fillimit të ditës zyrtare të punës, gjatë pushimeve të planifikuara dhe pas orarit të punës. Shmangni tundimin për të bredhur në sallonet e përbashkëta, kur supozohet të jeni në tryezën tuaj.
  • Zhvilloni një plan për telefonatat, video-telefonatat dhe takimet virtuale në një dhomë, ku nuk do t’ju shpërqëndrojnë të tjerët.
  • Përcaktoni se çfarë mjetesh dhe pajisje zyre do t’ju nevojiten dhe sillni me vete çfarëdo lloj mjeti që hapësira e përbashkët e zyrës nuk ofron. Kjo mund t’ju kërkojë të sillni kutinë tuaj me mjete, në punë çdo ditë, nëse nuk mund t’i lini në mënyrë të sigurt sendet personale në tavolinë, kur nuk jeni aty.
  • Për të përfituar sa më shumë nga përvoja sociale e ofruar nga një hapësirë e përbashkët pune, merrni pjesë në ngjarjet e planifikuara, që janë të hapura për të gjithë, për sa kohë që ato nuk ndërhyjnë në punën tuaj.
  • Përdorni dokumente dhe skedarë digjitalë, në mënyrë që të keni akses në gjithçka që ju nevojitet, pa pasur nevojë të mbështeteni në dollapët e skedarëve ose të tërhiqni kuti të mëdha dhe të rënda drejt dhe nga hapësira e përbashkët e punës.
  • Vishuni rehat, por profesionalisht. Për shkak se mund të mos të personalizoni ose kontrolloni temperaturën e hapësirës së përbashkët të punës, vishni veshje që nuk do t’ju bëjnë të keni shumë vapë ose shumë ftohtë gjatë punës.

Tani që keni një ide të përgjithshme se çfarë mund të prisni nga ky lloj mjedisi pune, vendosni se çfarë saktësisht po kërkoni, sa shpesh do t’ju duhet hapësira e punës dhe cilat lehtësira dhe shërbime do të jenë të dobishme. Më pas, në varësi të buxhetit tuaj, zgjidhni opsionin që përputhet më mirë me zakonet tuaja të punës.

Entrepreneur

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0