72% e influencuesve në rrjete sociale janë gra, por burrat paguhen - Business Magazine Albania

72% e influencuesve në rrjete sociale janë gra, por burrat paguhen më shumë, pse?

~2 minuta lexim

Influencimi në rrjete sociale është një trend që përfiton rritje çdo ditë dhe sërish krijon habi në audiencë. Nëse do bënim një kërkim për të parë kush dominon në platforma të tilla, do vinim re se gratë “mbajnë kurorën”. Janë kryesisht gra ato më të angazhuarat për të krijuar përmbajtje. Megjithatë, habia në këtë rast qëndron te hendeku i pagesave, edhe pse më shumë, kolegët meshkuj paguhen më shumë.

Sipas raportit të fundit të Collabstr, gratë përbëjnë 72% të influencuesve. Megjithatë, të dhënat tregojnë se krijuesit meshkuj fitojnë mesatarisht 40% më shumë për bashkëpunim sesa femrat.

Lexo gjithashtu: Vetëm një shtet i paguan gratë më shumë se burrat. Pse kemi një hendek pagash mes gjinive?

Shkaqet e pabarazisë në pagesa

Një nga faktorët kryesorë që kontribuon në këtë hendek është mbipopullimi i tregut me influencuese femra, duke ulur kështu vlerën e tyre në treg dhe fuqinë e tyre negociuese. Raporti vëren se, ndërsa numri i ndjekësve rritet, diferenca në pagesa midis gjinive zvogëlohet. ​

Përveç kësaj, perceptimet dhe etiketimet e industrisë luajnë një rol të rëndësishëm. Termat si “influencues” dhe “krijues përmbajtjeje” mund të mbartin konotacione gjinore që ndikojnë në mënyrën se si vlerësohen dhe paguhen individët.

Lexo gjithashtu: Paga apo balanca punë-jetë, çfarë është më e rëndësishme për një punonjës?

Pavarësisht këtyre sfidave, tregu i influencimit po vazhdon të rritet me shpejtësi

Nevoja për ndryshim

Për të adresuar këtë pabarazi, është thelbësore që markat dhe agjencitë të rishikojnë praktikat e tyre të pagesave dhe të promovojnë transparencën në kompensim. Ndërgjegjësimi dhe edukimi mbi këto çështje mund të ndihmojnë në krijimin e një industrie më të drejtë dhe të barabartë për të gjithë krijuesit e përmbajtjes.

FAST COMPANY

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Teknologjia nuk është asgjë. E rëndësishme është që të kesh besim te njerëzit.”
— Steve Jobs
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0