72% e influencuesve në rrjete sociale janë gra, por burrat paguhen - Business Magazine Albania

72% e influencuesve në rrjete sociale janë gra, por burrat paguhen më shumë, pse?

Influencimi në rrjete sociale është një trend që përfiton rritje çdo ditë dhe sërish krijon habi në audiencë. Nëse do bënim një kërkim për të parë kush dominon në platforma të tilla, do vinim re se gratë “mbajnë kurorën”. Janë kryesisht gra ato më të angazhuarat për të krijuar përmbajtje. Megjithatë, habia në këtë rast qëndron te hendeku i pagesave, edhe pse më shumë, kolegët meshkuj paguhen më shumë.

Sipas raportit të fundit të Collabstr, gratë përbëjnë 72% të influencuesve. Megjithatë, të dhënat tregojnë se krijuesit meshkuj fitojnë mesatarisht 40% më shumë për bashkëpunim sesa femrat.

Lexo gjithashtu: Vetëm një shtet i paguan gratë më shumë se burrat. Pse kemi një hendek pagash mes gjinive?

Shkaqet e pabarazisë në pagesa

Një nga faktorët kryesorë që kontribuon në këtë hendek është mbipopullimi i tregut me influencuese femra, duke ulur kështu vlerën e tyre në treg dhe fuqinë e tyre negociuese. Raporti vëren se, ndërsa numri i ndjekësve rritet, diferenca në pagesa midis gjinive zvogëlohet. ​

Përveç kësaj, perceptimet dhe etiketimet e industrisë luajnë një rol të rëndësishëm. Termat si “influencues” dhe “krijues përmbajtjeje” mund të mbartin konotacione gjinore që ndikojnë në mënyrën se si vlerësohen dhe paguhen individët.

Lexo gjithashtu: Paga apo balanca punë-jetë, çfarë është më e rëndësishme për një punonjës?

Pavarësisht këtyre sfidave, tregu i influencimit po vazhdon të rritet me shpejtësi

Nevoja për ndryshim

Për të adresuar këtë pabarazi, është thelbësore që markat dhe agjencitë të rishikojnë praktikat e tyre të pagesave dhe të promovojnë transparencën në kompensim. Ndërgjegjësimi dhe edukimi mbi këto çështje mund të ndihmojnë në krijimin e një industrie më të drejtë dhe të barabartë për të gjithë krijuesit e përmbajtjes.

FAST COMPANY

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0