6 mënyra të fuqishme për t'u lidhur me klientët tuaj - Business Magazine Albania

6 mënyra të fuqishme për t’u lidhur me klientët tuaj

klientët

Sipas ekspertit të shitjes me pakicë Joel Bines, bashkë-drejtues global i shitjeve me pakicë në AlixPartners, bota e biznesit të konsumatorit po sheh një përmbysje fuqie për shekuj me radhë. Të fuqizuar nga teknologjia dhe njëri-tjetri, konsumatorët e sotëm kanë refuzuar dinamikën e vjetër kompani-klient, ku u thuhej se çfarë mallrash, shërbimesh dhe përvojash mund të blinin dhe me çfarë çmimi. Në vend të kësaj, konsumatorët po vendosin axhendën për kompanitë dhe konsumatorët nuk janë vetëm të gjithëfuqishëm, por edhe të çuditshëm.

6 mënyra për t’u lidhur me konsumatorin e ri të sotëm.

  1. Kostoja

Më parë, shumë shitës me pakicë mund të konkurronin për koston, pavarësisht nëse ishin me koston më të ulët apo jo, sepse avantazhi i informacionit, fuqia, i takonte kompanisë. Sot, nëse doni të jeni konkurrues me kosto, duhet ta keni parasysh dhe të kuptoni implikimet e tij në strukturën dhe strategjinë tuaj të kostos. Strategjia konkurruese këtu është thjesht se ju po ofroni marrëveshjen më të mirë të mundshme.

  1. Komoditeti

Komoditeti do të thotë t’i bëni klientët tuaj të besojnë se ju do të bëni gjithçka që duhet për t’ua lehtësuar jetën. Por komoditeti është në syrin e klientit, jo të kompanisë. Nëse po planifikoni një strategji komoditeti dhe e gjeni veten duke menduar se si ju sjell përfitime, ndaloni. Ka shumë komoditete të dobishme reciproke, dhe ju duhet t’i gjeni ato, por ato nuk mund të anohen në favor të kompanisë.

Lexoni: 6 përvojat thelbësore në dyqan që klientët tuaj duan të shohin

  1. Ekspertiza e kategorisë

Ekspertët e kategorisë duhet të dinë gjithçka për kategorinë e tyre. Dhe për atë pyetje një në një milion që i pengon, ata duhet të dinë se kush e ka përgjigjen. Zotërimi i informacionit është çelësi, siç është specializimi i produkteve dhe shërbimeve që konsumatorët nuk do të jenë në gjendje t’i aksesojnë lehtësisht diku tjetër.

  1. Kurimi

Ju nuk mund të falsifikoni kurimin dhe teknologjia nuk mund ta zëvendësojë atë. Klientët shohin të kaluarën e algoritmeve, Nëse e keni blerë këtë, mund t’ju pëlqejë ajo. Kuratorët shikojnë drejt horizontit dhe parashikojnë dëshirat e tyre në të ardhmen. Kurimi i vërtetë mund të jetë i vështirë për t’u shkallëzuar sepse mbështetet kaq shumë tek individi.

  1. Përshtatja

Jepuni atyre aftësinë për të kontrolluar disa aspekte të marrëdhënies së tyre me ju, qoftë përmes produkteve ose përvojës. Për njerëzit e sotëm, millenials dhe gjenerata Z, të cilët janë mësuar me kënaqësinë e menjëhershme, kjo shpejtësi shërbimi dhe përmbushjeje është një plus.

  1. Komuniteti

Kjo ka të bëjë më pak me atë që shisni sesa idenë e madhe që e rrethon atë. Ndërtimi dhe mbajtja e një ndjenje autentike të komunitetit do të bëjë një rrugë të gjatë drejt mbajtjes së vëmendjes së Unit tuaj. Pavarësisht nëse jeni një platformë e pastër e tregtisë online ose një dyqan me tulla dhe llaç, duhet të përpiqeni vazhdimisht të gjeni mekanizma që lejojnë klientët të lidhen në mënyra që ndihen autentikë.

/inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0