6 mënyra për të mos u ndikuar nga ajo që mendojnë njerëzit  - Business Magazine Albania

6 mënyra për të mos u ndikuar nga ajo që mendojnë njerëzit 

mendojnë njerëzit

Presioni social është një gjemb i vazhdueshëm në mishin tonë. 

Ne duam të lançojmë atë projekt tjetër, por shqetësohemi për opinionet e rrethit tonë shoqëror. Në të njëjtën mënyrë, ne përpiqemi të ndërtojmë zakone të reja, por luftojmë për të bindur bashkëmoshatarët tanë. 

Me fjalë të thjeshta, ne kujdesemi për atë që mendojnë njerëzit e tjerë. Dhe ky përqëndrim në faktorët e jashtëm na pengon të çojmë jetën tonë në një nivel tjetër. 

Kjo është arsyeja pse ne kemi nevojë për një injorancë të shëndetshme të opinioneve të njerëzve të tjerë. 

Natyrisht, ne nuk mund të bllokojmë dyshimet legjitime dhe kritikat konstruktive, por duhet të shmangim një situatë ku këto ndikime të jashtme krijojnë paralizë. 

Lexoni: Personi më i pasur në tokë thyen çdo rregull, ju duhet të ndiqni strategjinë e tij gjithashtu

Mbi këtë bazë, këtu janë gjashtë mënyra për të mos u ndikuar nga ajo që mendojnë njerëzit. 

Përkushtimi ndaj qëllimeve dhe planeve 

Hapi i parë për t’u bërë më pak i varur nga opinionet e njerëzve të tjerë është të kesh qëllime të qarta në jetë. Kur kalojmë në karrierën dhe jetën personale pa udhërrëfyes të mirëpërcaktuar, ne bëhemi më të prirur ndaj presionit të jashtëm. 

Nëse, për shembull, jeni të mbërthyer në një punë pa rrugëdalje pa perspektiva serioze rritjeje, filloni të bëheni xhelozë për jetën e njerëzve të tjerë. 

Kundërhelmi është të filloni të vendosni qëllimet tuaja. Ju nuk do ta ndryshoni jetën tuaj brenda natës, por sapo të filloni të kujdeseni për një përpjekje personale, do të keni më pak arsye për të xhelozuar projektet e njerëzve të tjerë. 

Injorimi i tendencave të përkohshme 

Një mënyrë tjetër për t’u bërë më elastik ndaj kundërshtarëve dhe ndikimeve të dëmshme është të ndaloni ndjekjen e tendencave që nuk do të zgjasin. 

Kur shkova në shkollën e mesme në fund të viteve 2000, pulovrat Superdry ishin një bujë në Evropë. Të gjithë, nga vajzat 12-vjeçare deri te futbollistët e moshuar i mbanin ato. Nëse nuk e kishit një të tillë, dukeshit të pavend në ndonjë festë të shkollës së mesme. 

Ato nuk ishin asgjë e veçantë, përveç çmimit të tyre. Prindërit e mi nuk donin të më blinin një të tillë.  Në fund, kurseva për gjashtë muaj për të blerë një. Gjatë atyre muajve, ndjeva shikimin dhe gjykimin e njerëzve. Në fund, gjithçka ishte në kokën time. 

Dy vjet më vonë, pulovrat tashmë ishin jashtë modës dhe unë ia dhurova timen një strehe refugjatësh. Ishte një ndjenjë çliruese dhe më mësoi një mësim vendimtar: 

Sapo filloni të ndiqni tendencat, bëheni skllav i presionit të jashtëm.

Përqafimi i vlerave të përjetshme 

Ngjashëm me injorimin e tendencave, ndërtimi i një katalogu të përjetshëm vlerash është një metodë tjetër e fuqishme.  Zakonet, opinionet dhe planet mund të ndryshojnë. Vlerat tuaja, nga ana tjetër, mund t’ju shoqërojnë në të gjitha udhëtimet e jetës. Më mirë akoma, vlerat do t’ju mbrojnë nga një stuhi kritikash jokonstruktive. 

Kur po ndërtoja biznesin tim, askush nuk e kuptonte se çfarë po bëja. Sapo kisha lënë një pozicion të mirë paguar në sektorin e financave. Ishte një punë për të cilën shumë e ëndërronin, dhe unë sapo e kisha hedhur tutje. 

Po binte shi kritikash nga miqtë, familja dhe ish-kolegët e mi. Ajo që shumë njerëz nuk e kuptuan, megjithatë, ishte sa vijon: ajo karrierë shkoi kundër vlerave të mia kardinale. 

Gjatë disa viteve, kisha mësuar se doja një jetë me aventura dhe sipërmarrje. Këto ishin vlerat e mia dhe mbipeshonin nevojën për konfirmim social. Këto vlera më mbajtën në rrugën e duhur gjatë fazave të para të biznesit tim, dhe gjithashtu më ndihmuan të rifitoja motivimin tim kur humba pothuajse të gjithë klientët e mi në 2020. 

Dëgjimi i zërave të duhur 

Është thelbësore të bllokoni ndikimet e dëmshme, por është gjithashtu jetike të identifikoni zërat që duhet të dëgjoni. Nëse ndalojmë të mos na interesojë absolutisht asgjë, do të bëhemi robotë. 

Në këtë kontekst, parimi Pareto është i një rëndësie të madhe. Nga 100 zëra, gjeni 20 zërat që ju ndihmojnë të bëheni pak më të mirë. Identifikoni kritikët dhe ndikimet që mbështesin udhëtimin tuaj pa shkatërruar vetëbesimin tuaj. 

Gjithçka ka të bëjë me të mësuarit se si të ndajmë zërat udhëzues nga e gjithë zhurma që hasim në jetën tonë. 

Duke marrë shembullin e kalimit nga bota e korporatave në sipërmarrje, 80% e zërave do të nxjerrin në pah rreziqet dhe do të përsërisin dyshimet e zakonshme. 20% do të kombinojnë dyshimet legjitime me zgjidhjet. Janë ata që duhet të dëgjojmë. 

Ndërtimi i një fortese mendore kundër ndikimeve 

Sipas fjalëve të Aristotelit, “Kritika është diçka që mund ta shmangësh lehtësisht – duke mos thënë asgjë, duke mos bërë asgjë dhe duke mos qenë asgjë.” 

Me fjalë të tjera, nëse bëni diçka interesante nga distanca, do të hasni kritika dhe dyshime. Për të mos u ndikuar nga këto, ju duhet të ndërtoni një kështjellë mendore. 

Duke marrë përsipër sfidat rregullisht, duke pranuar se jo gjithçka do të shkojë sipas planit dhe duke luftuar kundër apatisë, do të bëheni më elastikë. Dhe kjo qëndrueshmëri do t’ju ndihmojë të zotëroni mentalitetin tuaj dhe të përballeni me kritikat e pashmangshme. 

Lexoni: Formimi i një strategjie të rritjes së biznesit

Marrja e “dusheve të ftohta” 

Së fundi, “dushet e ftohta” janë një pjesë thelbësore e bllokimit të kundërshtarëve. 

Ka shumë përfitime shkencore nga dushi i ftohtë i mirëfilltë, por këtu po flasim për atë figurativ. 

Si i tillë, një dush i ftohtë është një aktivitet i pakëndshëm. Mund të jetë biseda me të huaj, mësimi i aftësive të reja ose udhëtimi i vetëm. Ideja është që, ashtu si dushi i ftohtë i përditshëm, ju dilni nga zona juaj e rehatisë për të ndërtuar elasticitetin tuaj. 

Sapo të përqafoni mësimet dhe avantazhet e shqetësimit, do të mësoheni gjithnjë e më shumë me dushet e ftohta. Zona juaj e rehatisë do të zgjerohet, dhe po kështu do të zgjerohet aftësia juaj për të injoruar kundërshtarët dhe presionin e jashtëm jokonstruktiv. 

/medium

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0