6 këshilla për shndërrimin e klientëve potencialë në blerës - Business Magazine Albania

6 këshilla për shndërrimin e klientëve potencialë në blerës

Ndryshe nga tregtia elektronike, ku i gjithë transaksioni zhvillohet në faqen e internetit, për bizneset lokale kërkohet ndërveprimi njerëzor për të mbyllur marrëveshjen.

Këto gjashtë këshilla mund t’ju ndihmojnë t’i ktheni klientët në internet në perspektiva:

  • Mos i lejoni thirrjet të shkojnë në postën zanore.

Ky është një rregull kyç nëse po shpenzoni para për reklama dhe marketing. Ju nuk duhet të lejoni që telefonatat të shkojnë në postën zanore! Një nga problemet më të mëdha që shohim është kur telefonatat vijnë dhe askush nuk përgjigjet, kështu telefonata shkon në postën zanore ose telefonuesi vendoset në pritje për dy ose tre minuta.

Çështja është se ju nuk keni një marrëdhënie ekzistuese me shumicën e njerëzve që klikojnë në reklamat tuaja. Ky është trafik i ftohtë dhe nëse ata telefonojnë dhe marrin postën tuaj zanore, shumica e njerëzve nuk do të lënë një mesazh zanor. Ata thjesht do të mbyllin telefonin dhe do të telefonojnë reklamuesin në reklamën tjetër.

Lexo: Si të ndërtoni një agjensi të suksesshme marketingu nga fillimi

E njëjta gjë ndodh nëse i vendosni në pritje për tre minuta. Ata janë akoma ulur para kompjuterit të tyre ose në celularin e tyre dhe tundimi për të mbyllur telefonin dhe për të telefonuar kompaninë tjetër është mbizotërues. Sigurohuni që të jeni të pajisur për të trajtuar telefonatat dhe të keni një sistem për ta bërë këtë mirë.

Një nga klientët tanë, një dentiste, përdor një qendër thirrjeje në mënyrë që ajo të ketë një person të drejtpërdrejtë që i përgjigjet telefonit 24/7. Qendra e thirrjeve është në gjendje të caktojë edhe takime për të. Përdorimi i një qendre thirrjeje do t’ju lejojë të bëni reklama gjatë gjithë ditës me besimin se çdo telefonatë do të marrë përgjigje nga një person i drejtpërdrejtë, gjë që do të çojë në nivele më të larta shitjesh.

  • Punësoni blerës misteriozë.

Për ta vënë këtë në punë, bëni dikë që të telefonojë biznesin tuaj dhe të luajë perspektivën. Sigurohuni që blerësi misterioz të dijë të veprojë si klienti juaj. Regjistroni çdo telefonatë. Shumë sipërmarrës janë të tmerruar kur zbulojnë se çfarë ndodh në të vërtetë kur një klient telefonon biznesin e tyre.

Çështja është që ju themeluat biznesin tuaj me gjak, djersë dhe lotë. Ju e dini që kushton 90 dollarë vetëm për ta bërë atë telefon të bjerë dhe ju keni shpenzuar muaj të tërë duke ndërtuar sisteme reklamash dhe duke bërë gabime. Ju nuk mund as ta imagjinoni dikë që i shkatërron të gjitha këto.

Por punonjësit tuaj nuk janë ju. Nuk janë 90 dollarët e tyre, janë tuajat. Nuk është gjaku, djersa dhe lotët e tyre, janë tuajat. 

Lexo: Si mundet një sipërmarrës të mbajë ekipin të bashkuar dhe bashkëpunues në kohë krize

Kontrolli i cilësisë është thelbësor. Punësoni një blerës misterioz dhe monitoroni se çfarë po ndodh. Bëjeni të ditur se në çdo kohë, thirrjet regjistrohen dhe çdo thirrje mund të monitorohet. Performanca dhe shpërblimet duhet të vlerësohen nga mënyra se si klientët trajtohen në telefon.

  • Investoni në trajnime për shitjet.

Edhe nëse nuk është në përshkrimin e tyre zyrtar të punës, të gjithë ata që i përgjigjen telefonit në zyrën tuaj janë shitës. Ata duhet të kenë një kuptim themelor të shitjeve dhe si të trajtojnë siç duhet thirrjet hyrëse në mënyrë profesionale.

Të paktën, blinjii një ose dy libra përsa i përket shitjeve, njerëzve që i përgjigjen telefonit në zyrën tuaj. Edhe më mirë do të ishte të investonit në një kurs ose edhe të punësonit një trajner shitjesh për të hyrë dhe për të punuar me ta. Ky investim mund të paguajë dividentë të mëdhenj.

  • Përdorni sisteme dhe skenarë.

Pavarësisht nëse ata që u përgjigjen telefonave tuaj kanë bërë trajnim për shitës apo jo, është një ide e mirë të keni sisteme të vendosura në mënyrë që thirrjet të trajtohen vazhdimisht ashtu si dëshironi, pavarësisht se kush i përgjigjet telefonit.

Në shumicën e rasteve, ju nuk do të donit që punonjësit tuaj ta zgjasin shumë bisedën, kështu që dhënia e një skenari mund të jetë e dobishme. Richard Jacobs, pronar i Speakeasy Marketing, një firmë e specializuar në marketingun e avokatëve, ka këtë skenar efektiv për klientët e tij:

“Oh, Z. Jacobs nuk është në zyrë për momentin, por ai dëshiron të sigurohet se do të flasë me ju, kështu që më lejoni të kontrolloj kalendarin e tij. Po shoh që ai është në dispozicion këtë të enjte në orën 11:00 ose 2:30 pasdite dhe të premten midis orës 9 dhe 10:30 nëse keni mundësi të kontrolloni kalendarin tuaj mund të caktojmë një kohë kur është mirë për ju.”

Lexo: Miratohet parku fotovoltaik 50W në Fier, shteti do të përfitojë 2% të energjisë në vit

Ky skenar e bën personin që telefonon të ndihet i rëndësishëm, gjë që do t’i japë atyre një përshtypje të mirë për kompaninë tuaj dhe për të bërë biznes me ju. Për më tepër, duke caktuar takimin në atë moment ju merrni një angazhim nga klienti juaj.

  • Gjithmonë merrni informacione për telefonuesin.

Kushdo që përgjigjet në telefonin tuaj duhet të marrë kontakte të çdo telefonuesi, duke përfshirë adresën e emailit. Nëse nuk keni informacionin e tyre të kontaktit, nuk keni asnjë mënyrë për t’i ndjekur ata dhe rezultati do të shkojë dëm.

  • Përdorni marketing me email.

Kur merrni adresën e postës elektronike të klientëve tuaj potencialë, duhet të keni një lloj sistemi ku mund të dërgoni email të paktën çdo javë ose çdo muaj në bazë të të dhënave tuaja të postës elektronike në një sistem si MailChimp, iContact ose ndonjë ofrues tjetër të shërbimit të postës elektronike.

Lexo: Menaxherë, ja si duhet të silleni me punonjësit

Ndoshta keni një lloj shitjeje ose promovim të veçantë që mund të ndani. Apo ndoshta është thjesht një histori e shkëlqyer për një nga klientët tuaj. Ju mund t’u dërgoni atyre një video, e cila do t’ju ndihmojë të krijoni një lidhje më të ngushtë midis jush dhe klientëve tuaj të mundshëm. Ju gjithashtu mund të dërgoni një artikull të mirë që keni shkruar ose një këshillë të dobishme. Në thelb, dërgoni gjëra që do t’ju mbajnë rregullisht përpara tyre dhe do të vazhdojnë të ndërtojnë një marrëdhënie me ta, të cilat mund të ndihmojnë në krijimin e më shumë bizneseve dhe referimeve në të ardhmen. Nëse nuk po përdorni marketing me email, po rrezikoni një ton me para.

ENTREPRENEUR

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0