5 trende të medias sociale që duhet të dini për vitin 2017 - Business Magazine Albania

5 trende të medias sociale që duhet të dini për vitin 2017


Nuk ka të mohuar se media sociale është një shofer kyç për shumë fushata marketingu. Në vitin 2017, markat e zgjuara do të shikojnë në këto pesë tendenca për të lëvizur përpara.

1. Videot live provojnë trasnmetimin në Facebook Live, Instagram dhe Snapchat të vitit të kaluar, por 2017 do të jetë viti që këto mjete do të lëvizin përtej adoptuesit të hershëm.

2. Inteligjenca Artificiale – Kompanitë po parashikojnë investime të trefishta në IA këtë vit, sipas MarketingWeek. Aplikacione si WhatsApp dhe Facebook Messenger fitojnë më shumë përdorues dhe fushatat e marketingut që shfrytëzojnë chatbots do të kalojnë mainstream.

3. Micro influencuesit – Të famshmit me buxhet të lartë janë jashtë loje. Në vend të kësaj, markat si Lacroix po shfaqin njerëz të vërtetë që ju përshtatet marka e tyre. Një marketing në favor të tyre me vetëm 2.500 ndjekës mund të marri një vëmendje të veçantë, për shembull.

4. Realiteti Virtual – Ndërsa lojtarët dhe adoptuesit e hershëm kryesisht u dyndën në VR në vitin 2016, në 2017 është parashikuar të sjellin mënyra të reja duke e integruar atë në planet e marketingut për audiencën kryesore – sidomos pas suksesit të manisë së Pokemon Go të vitit të kaluar.

5. Pay Advertising – Kompanitë do detyrohen të rritin buxhetin e tyre për reklama të sponsorizuara këtë vit.

burimi: Inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0