5 trende të medias sociale që duhet të dini për vitin 2017


Nuk ka të mohuar se media sociale është një shofer kyç për shumë fushata marketingu. Në vitin 2017, markat e zgjuara do të shikojnë në këto pesë tendenca për të lëvizur përpara.

1. Videot live provojnë trasnmetimin në Facebook Live, Instagram dhe Snapchat të vitit të kaluar, por 2017 do të jetë viti që këto mjete do të lëvizin përtej adoptuesit të hershëm.

2. Inteligjenca Artificiale – Kompanitë po parashikojnë investime të trefishta në IA këtë vit, sipas MarketingWeek. Aplikacione si WhatsApp dhe Facebook Messenger fitojnë më shumë përdorues dhe fushatat e marketingut që shfrytëzojnë chatbots do të kalojnë mainstream.

3. Micro influencuesit – Të famshmit me buxhet të lartë janë jashtë loje. Në vend të kësaj, markat si Lacroix po shfaqin njerëz të vërtetë që ju përshtatet marka e tyre. Një marketing në favor të tyre me vetëm 2.500 ndjekës mund të marri një vëmendje të veçantë, për shembull.

4. Realiteti Virtual – Ndërsa lojtarët dhe adoptuesit e hershëm kryesisht u dyndën në VR në vitin 2016, në 2017 është parashikuar të sjellin mënyra të reja duke e integruar atë në planet e marketingut për audiencën kryesore – sidomos pas suksesit të manisë së Pokemon Go të vitit të kaluar.

5. Pay Advertising – Kompanitë do detyrohen të rritin buxhetin e tyre për reklama të sponsorizuara këtë vit.

burimi: Inc

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale