5 të vërteta të provuara biznesi nga sipërmarrës të famshëm - Business Magazine Albania

5 të vërteta të provuara biznesi nga sipërmarrës të famshëm

5 të vërteta të provuara biznesi nga sipërmarrës të famshëm

Pesë sipërmarrës fillestarë që kanë ndërtuar biznese shumëmilionëshe nga e para u pyetën për të ndarë të vërtetat e biznesit për themeluesit në fazat e hershme të ndërtimit të bizneseve të tyre.

1. Evan Goldberg, themelues dhe EVP i Oracle NetSuite

Evan Goldberg është themeluesi dhe EVP i NetSuite, i njohur tani si Oracle NetSuite. I lançuar në vitin 1998, NetSuite konsiderohet softueri i parë i bazuar në cloud, duke mposhtur Salesforce me disa muaj. E blerë nga Oracle në vitin 2016, ajo vazhdon të jetë një nga platformat kryesore të operacioneve të biznesit në treg. E vërteta e Evanit: Përqendrohuni te klientët ekzistues

“Nuk është aq tunduese sa të kesh klientë të rinj dhe të marrësh numrin e shtuar të klientëve,” thotë ai. “Por gjatë atyre kohërave kur klientët e rinj janë më të vështirë për t’u gjetur, atëherë mund të dyfishoni shitjet dhe marrëdhëniet e biznesit me klientët aktual. “Gjatë atyre kohërave kur klientët e rinj janë më të vështirë për t’u gjetur, atëherë mund të dyfishoni.”

2. Holly Thaggard, themeluese e Supergoop!

Holly Thagard është e apasionuar pas mbrojtjes nga dielli. Ky pasion e shtyu atë të krijonte kompaninë e saj shumëmilionëshe të kujdesit për lëkurën, Supergoop!, e cila filloi ta kthente botën e produkteve të kujdesit ndaj diellit në fund kur u lançua në vitin 2007. Vitin e kaluar, Supergoop! arriti në 250 milionë dollarë në shitje. Ajo kombinoi kremin e saj kundër diellit me një kurrikul mbi rëndësinë e mbrojtjes nga dielli, të cilën e lançoi në shkolla private. Në të njëjtën kohë, ajo vazhdoi të ndërtonte një markë luksoze, por argëtuese, të cilën konsumatorët donin vërtet ta bënin pjesë të rutinës së tyre të mëngjesit – si për veten ashtu edhe për fëmijët e tyre.

E vërteta e Holly: Ju nuk mund të prodhoni autenticitet
Autenticiteti është një nga elementët kryesorë të një marke të suksesshme. “Ju nuk mund të prodhoni autenticitet. Duhet të kesh një arsye për të qenë. Mos u fut në industrinë e bukurisë sepse ke ndjekës në Instagram dhe dëshiron të shesësh diçka dhe bukuria është argëtuese. Ju duhet vërtet një pikë e madhe autenticiteti konkurues nëse do të ndërtoni diçka të qëndrueshme, afatgjatë dhe të shkallëzueshme.” “Unë gjithmonë them që duhet të jesh aq i apasionuar pas diçkaje aq sa nuk mund të flesh natën”, thotë ajo. “Dhe kur jeni duke fjetur, ju jeni duke ëndërruar për të.” Ana e dytë e medaljes për Thagard është këmbëngulja dhe guximi – duke e ditur se do të jeni në të për një kohë të gjatë. Siç e dini, shumica e gjërave të shkëlqyera në botën e suksesit nuk ndodhin brenda natës ndaj duhet durim dhe këmbëngulje për procesin e zhvillimit të biznesit tuaj.

Lexo edhe: Çfarë bëjnë themeluesit e startup-eve në kohën e tyre të lirë?

3. Michelle Zatlyn, bashkëthemeluese e Cloudflare

Michelle Zatlyn dhe bashkëthemeluesit e saj ishin të huaj kur u zhvendosën në Silicon Valley për të nisur startup-in e tyre të sigurisë në ueb.  Në vitin 2010, Cloudflare lançoi produktin e saj të parë e ndërsa sot, Cloudflare ka katër milionë klientë në mbarë botën, ka tejkaluar një normë të të ardhurave prej 1 miliard dollarësh dhe punëson 3200 anëtarë të ekipit. Zatlyn aktualisht shërben si president dhe CEO i kompanisë së tregtuar publikisht. Ajo është një nga gratë e pakta themeluese që udhëheq një biznes publik të teknologjisë.

E vërteta e Michelle: Takoini klientët tuaj aty ku janë dhe thjesht prezantojeni modelin e produktit tuaj
Cloudflare u lançua 13 vjet më parë në TechCrunch Disrupt San Francisco, një konkurs për startup teknologjike dhe ngjarje të industrisë. Cloudflare fitoi konkursin e vitit 2010 dhe, më e rëndësishmja, fitoi përdoruesit e tij idealë po aty.

“ Njerëzit në audiencë kishin blogje ose biznese të vogla, dhe një grup prej tyre u regjistruan menjëherë në ditën e prezantimit të produktit,” thotë Zatlyn. “Ishim rreth gjashtë prej nesh në atë kohë që ishim skeptik nëse ishte gati per lançim apo jo, e megjithatë ajo insistoi ta dërgonin për prezantim. Zatlyn nuk mendonte se kishin të dhëna të mjaftueshme për t’u ndjerë të sigurt në lidhje me qëndrueshmërinë e Cloudflare si një model biznesi, por u duhej të lansoheshin.  Brenda disa javësh nga fillimi, Zatlyn kontaktoi përdoruesit dhe regjistroi sesione Skype në lidhje me përvojën e tyre. Dhe ajo ishte e surprizuar kur pa se këta klientë që ishin regjistruar për produktin për të cilin ajo ishte skeptike nëse duhej lançuar, po i shkruanin duke dhënë feedback tejet pozitiv. Brenda një viti nga lansimi, Zatlyn ndjeu se Cloudflare u vlerësua si biznes sepse synimet e tyre me produktin e tyre po përmbusheshin.

Rezultatet përfshinin:

Rritje të trafikut që ndihmoi në ndërtimin e rrjetit të tyre global.
Përdorues falas që u konvertuan në klientë me pagesë.
Më shumë ‘marketues’ që flasin në vendet e tyre të punës për këtë produkt.
Sasi masive të dhënash për të ndërtuar produkte të reja.
Një ekip i sigurimit të cilësisë së testuar nga beteja me përdorues falas për të testuar produktet.
Një rrugë e rekrutimit të punonjësve nga përdoruesit e Cloudflare.

4. Suneera Madhani, CEO dhe themeluese e Stax

Suneera Madhani është CEO dhe themelues i platformës së transaksioneve gjithëpërfshirëse Stax. Ajo është e listuar në listën prestigjioze të Fortune 40 Under 40, një marrëse e çmimit Sipërmarrësi i Vitit nga EY dhe mikpritëse e CEO School, një podcast më i mirë i 25 sipërmarrësve me një komunitet 300,000 dëgjuesish femra. Vitin e kaluar, Stax u bë një startup me një vlerësim miliarda dollarësh. E vërteta e Suneera: Besoni të dhënat, këshilltarët dhe intuitën tuaj
Mësimi më i madh që mori Madhani në karrierën e saj ndodhi kur ajo u takua me bordin e saj pas ofertës së mandatit të parë.”Ishte një shfaqje e një takimi bordi,” thotë Madhani. Investitorët e kishin ulur ofertën e tyre fillestare prej 17 milionë dollarësh në 12 milionë dollarë. Madhani nuk u tërhoq. Ajo u mbështet në atë që ajo e përshkruan si “tre mendjet” e saj: analitike, zemrën dhe intuitën. “Më duhen të tre për të marrë vendimet dhe kur njëri nuk ndihet mirë, duhet t’i besoj kësaj,” thotë Madhani. “Intuita juaj është mjeti më i fuqishëm që keni, [kështu që] përdorni atë dhe mos e ulni dhe dëgjoni atë,” thotë Madhani. Deri më sot, Stax  po rritet me tre shifra nga viti në vit. Në mars të vitit 2022, Stax u bë zyrtarisht një startup unicorn me një vlerësim prej më shumë se 1 miliard dollarë.

5. Nik Mirkovic dhe Alex Tomic, bashkëthemelues të Hismile

E vërteta e Nik dhe Alex: Bazohu te karakteri kur punëson përpara gjithçkaje
Tre vjet më parë, Hismile u shndërrua në sensacion nëpërmjet produktitt që ofroi zgjidhje për problemin e zbardhjes së dhëmbëve në shtëpi. Gatishmëria për të ndjekur një ide vjen nga lart poshtë dhe poshtë lart në Hismile. Që kur Hismile ndryshoi strategjinë e saj, biznesi ka ngritur liderë nga të gjithë sektorët.

Menaxheri i produktit dhe prokurimit erdhi me pozicion të mëparshëm nga shërbimi ndaj klientit.
Kreu i zinxhirit të furnizimit ishte një futbollist dhe filloi si një punonjës në Hismile në magazinë.
Menaxheri i përgjithshëm punonte fillimisht në Hismile si konsulent për shkrimin e kopjeve.
Shefi i marketingut dikur punonte në shitje te një kompani softuerësh.
“Nëse do t’i shikonit pasi filluan në Hismile dhe kur erdhën, nuk mendoj se ndonjë kompani tjetër do t’u kishte dhënë atyre mundësinë [të rriteshin],” thotë Mirkovic.

Foundr

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #35 - Qershor 2024

Ja si sipërmarrës të guximshëm përmes inovacionit ndikojnë industri të tëra!

 

Ky numër i revistës mund të quhet numri i dedikuar sipërmarrësve, nismëtarëve dhe inovatorëve. Atyre të cilët me guxim, këmbëngulje dhe me risi nxisin transformimin e industrive me ndikim në jetët tona. Këto përvoja, sfida, ide të reja, aplikime dhe bashkëpunime të tyre, vijnë nëpërmjet Business Mag Albania, nr. 35. 

Për ty, që po e mban në dorë këtë revistë, kemi diçka të re! Tani mund të dëgjosh me zë artikujt që lexon tek BusinessMag. 

Në partneritet me Nullius in Verba, sjellim një mënyrë revolucionare për të konsumuar përmbajtjen. Falë teknologjisë së avancuar të AI, tani mund të dëgjoni me zë artikujt tuaj të preferuar në çdo kohë dhe vend, duke ju lejuar të informoheni ndërsa jeni në lëvizje. Ky bashkëpunim inovativ pasqyron përkushtimin tonë për të mbështetur sipërmarrjen dhe zhvillimin e modeleve të suksesshme, duke sjellë përvojë të re dhe vlerë të shtuar për ju si lexues. Skano kodet QR në çdo artikull dhe shijo nga kudo që të jesh një format të ri, mundësuar nga Inteligjenca Artificiale, aplikuar nga një …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0