5 taktika të pazakonta marketingu që mund t'i perdorni në startup-e

5 taktika të pazakonta marketingu që mund t’i përdorni në startup-in tuaj

5 taktika te pazakonta marketingu që mund ti perdorni ne startupin tuaj
Nga Chris Kille, CEO i Payment Pilot dhe Elevate Outsourcing, që operojnë në Charlotte, NC.

Nëse je një sipërmarrës aspirues ose një ekspert në marketing, mund të jesh gati të braktisësh strategjitë e zakonshme të marketingut dhe të eksperimentosh me disa taktika të pazakonta. Do të doja të ndaja disa  taktika të marketingut që kanë funksionuar mrekullisht për startup-in tim. Përmes këtyre strategjive, mund të thoni “lamtumirë” të zakonshmes dhe parashikueshmes dhe të shpalosni anën tuaj krijuese.

1.Synoni të krijoni përmbajtje që shpërndahet shpejt

Le të fillojmë me zhurmë: fuqia e përmbajtjes virale. Ndërsa videot e maceve dhe bebet që kërcejnë mund të dominojnë shumicën e internetit, startup-i juaj mund të përfitojë nga ajo cilësi e shkëlqyer duke krijuar video që kanë një kombinim të përsosur të humorit, veçantive të çuditshme dhe lidhjes me publikun, duke treguar njëkohësisht veçoritë unike të produktit tuaj.

2.Bashkëpunoni me mikro-influencer

Lërini anash promovimin tradicional nga yjet e njohur—besoj se është koha të pranoni epokën e influencer-ëve dhe ndikimin e tyre të fuqishëm në masat. Por, ka një pikë kapëse: Konsideroni të ndryshoni rrugën tradicionale dhe të bashkëpunoni me mikro-influencer që kanë një ndjekje të pasionuar dhe të devotuar brenda audiencës së synuar  tuaj.

3.Konsideroni marketingun guerrilla dhe përgatituni për ndikim

Çfarë ju pengon që të mrekulloni botën? Hyni në botën e marketingut guerrilla. Kjo taktikë e pazakontë varet nga surpriza e audiencës tuaj dhe i lë ato në mrekulli. Në rastin e startup-it tim, organizuam një flash mob në zemër të një qendre tregtare të ngarkuar. Kërcimtarët tanë, të veshur si maskota të produktit tonë, shpërthyen me një energji që kaptoi turmën dhe i la ata të kërkonin më shumë. Rezultatet ishin rritje e trafikut, buzëqeshje në media sociale dhe rritje e shitjeve.

Lexo edhe: 3 mënyra se si Inteligjenca Artificiale nxit suksesin në biznes

4.Ktheni klientët në lojtarë përmes gamifikimit

Kush thotë se marketingu duhet të jetë një punë monotone? Konsideroni të ndryshoni lojën dhe të transformoni klientët tuaj në lojtarë aktivë në historinë e markës suaj përmes gamifikimit. Në rastin e kompanisë sime, zhvilluam një aplikacion mobil që shpërblente përdoruesit me pikë, zbritje ekskluzive dhe një ndjenjë arritjeje për përfundimin e detyrave të lidhura me produktin tonë. Papritmas, klientët tanë ishin në konkurrencë të ngulitur, duke hapur arritje dhe duke ndarë përparimin e tyre me miqtë e tyre.

5.Merrni pjesë në fuqinë e marketingut eksperiencial

Unë besoj se marketingu eksperencial është çelësi për të lënë një përshtypje të qëndrueshme dhe për të krijuar lidhje të thella me audiencën tuaj. Në vend që të mbështeteni vetëm në fushatat virtuale, startup-i im organizoi një seri ngjarjesh të përkohshme. Ne krijuam përvoja të kënaqshme ku klientët potencialë mund të ndërvepronin me produktin tonë personalisht, duke ndihmuar në zgjimin e kuriozitetit të tyre dhe duke i lënë ata të kërkojnë më shumë.

Në fushën e taktikave të pazakonta të marketingut, mundësitë janë të pafundme. Mendoni jashtë kornizës dhe lejoni krijimtarinë të lëvizë e tërë. Marketingu zhvillohet; dalja nga mënyra e zakonshme kërkon guxim dhe liri. Pranojeni atë që është e pazakontë, mos kini frikë dhe shikoni startup-in tuaj të përparojë.

forbes

 

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0