5 mësime strategjike nga një kompani që sapo mblodhi 205 milionë dollarë - Business Magazine Albania

5 mësime strategjike nga një kompani që sapo mblodhi 205 milionë dollarë

Për të përmirësuar eksperiencat me klientët dhe për t’i mbajtur ata të lumtur gjatë periudhave të ndryshme, duhet jo vetëm të jeni inovativ, por edhe të keni produktin më të mirë në treg.

Për të hapur një kompani dhe për ta rritur atë, sipërmarrësit duhet të tërheqin dhe të mbajnë klientët. Ndonëse ky qëllim duket i thjeshtë në dukje, realizimi është i vështirë.

Sot mund të marrim si shembull rrugën që ka ndjekur Saviynt, një furnitor me bazë në Kaliforni që menaxhon produkte mbi identitetin dhe aksesimin online. E themeluar në vitin 2010, kompania ka 850 punonjës dhe ka gjeneruar mbi 100 milionë dollarë të ardhura që nga marsi 2023. Ata kanë përballuar sfidat e kohës së sotme në fushën e sipërmarrjes, pasi kanë siguruar 205 milionë dollarë në financim për të rritur aktivitetin e tyre në janar të vitit 2023.

Në një intervistë më 3 mars, CEO Sachin Nayyar shpjegoi se si Saviynt ka qenë në gjendje të fitojë dhe të mbajë klientët gjatë 13 viteve të ekzistencës së kompanisë.

1. Synoni të lehtësoni mundimin e klientëve që po injorohen nga kompanitë e mëdha.
Sipërmarrësit duhet të identifikojnë me kujdes problemet e duhura për t’u zgjidhur – ato që shkaktojnë një mundim të ndjeshëm për klientët dhe që drejtuesit aktualë nuk po i trajtojnë.

Në vitin 2010, Saviynt synoi të adresojë këtë problem. Sipas fjalëve të Nayyar, “Në vitin 2010, nuk ekzistonte një zgjidhje përgjithësuese për menaxhimin e identitetit dhe aksesit. Megjithëse kompanitë si Oracle, SailPoint, IBM, SAP dhe CyberArk ofronin pjesë të veçanta të zgjidhjes, klientët po paguanin shumë herë më tepër për këto produkte të ndryshme. Ne vërejmë se klientët kërkonin një zgjidhje më efikase, më të sigurt dhe më të integruar.”

Lexo: Rritja e eksporteve të vajit të ullirit, lançohet nisma e ngritjes së kapaciteteve të sektorit

2. Ndërtoni zgjidhjen më të avancuar dhe të përparuar të industrisë për një problem.
Për të siguruar klientët, një biznes duhet të ndërtojë zgjidhjen më të mirë të industrisë për problematikën specifike.

Saviynt thekson se ofertat e tyre për produkte dhe shërbime udhëheqin në industi. “Klientët na perceptojnë si liderë në sigurinë dhe inovacionin botëror. Ne kemi krijuar një ekosistem të gjerë me mbi 1000 partnerë të certifikuar në Saviynt, të cilët klientët mund t’i eksplorojnë dhe të bëjnë blerje nëpërmjet një tregu të vetëm.”

3. Siguroni klientët potencialë për të investuar në produktin tuaj.
Nuk mjafton të ndërtoni produktin më të mirë; duhet gjithashtu të bindni klientët që ta blejnë atë.

Saviynt thotë se produkti i tyre fiton në krahasim me konkurrencën. “Ne fitojmë në 70-75% të rasteve. Megjithëse Okta është një konkurrent, ne ofrojmë menaxhim të lehtë të identitetit për klientët tanë, veçanërisht ata më të vegjël. Ne fitojmë sepse produkti ynë plotëson më mirë nevojat e klientëve tanë, të cilët dëshirojnë të ulin shpenzimet totale dhe të zvogëlojnë rreziqet. Bizneset zgjedhin, pasi të kenë bërë një krahasim midis furnitorëve potencialë dhe pastaj kontrollojnë referencat”, tha ai.

4. Shpikni produkte të reja që ndihmojnë klientët të përshtaten me ndryshimet e kohës dhe ndikimin e tyre.
Me kalimin e kohës, produktet fillestare të një kompanie bëhen të vjetra. Për të vazhduar rritjen, themeluesit duhet të vëzhgojnë ndryshimet në terren që krijojnë mundësi dhe rreziqe për klientët e tyre. Startup-et mund të sigurojnë rritjen e tyre, duke investuar në produkte të reja që i ndihmojnë klientët e tyre.

5. Rekrutoni talente për të arritur qëllime ambicioze.
Nayyar ka mësuar shumë për fitimin dhe mbajtjen e klientëve që kur u bë CEO. “Kur u bëra CEO për herë të parë, përpiqesha të zgjidhja gjithçka vetë. Tani e di që një CEO duhet të sjellë njerëzit e duhur në tryezë, t’u japë atyre informacionin që u nevojitet, të heqë pengesat dhe të sigurohet që të gjithë të kuptojnë disa pika kyçe dhe qëllimet.”

Për të punësuar njerëz të talentuar, fitimet janë thelbësore. “Fituesit tërheqin fituesit dhe ne rritemi përmes inovacionit dhe cilësisë – jo duke ulur vlerën e punës tonë. Për ne, çdo klient është i rëndësishëm, pavarësisht se sa i vogël është.

Bëni këto pesë gjëra për të ndihmuar kompaninë tuaj të marrë dhe të mbajë klientët.

INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0