5 faktet dhe statistikat surprizuese të e-commerce që nuk i dinit

5 faktet dhe statistikat surprizuese të e-commerce që nuk i dinit


a) Eksploroni potencialin e motorrëve të kërkimit

Një analizë e burimeve nga rrjedh trafiku i dyqaneve të e-commercit zbulon se 30.5% e trafikut të përgjithshëm vjen nga kërkimet organike në Google, Yahoo, Bing dhe motorrë të tjerë popullorë kërkimi. Kjo do të thotë se optimizimi i motorrit të kërkimit SEO për dyqanet online ka rëndësi dhe nga ky fakt bën sens që t’i kushtohet vëmëndje SEO-s.

Këto statistika tregojnë se ju duhet një strategji afatgjatë SEO dhe të planifikoni një strategji marketingu që do t’jua shpërblejë punën e bërë për të arritur rezultatet e dëshiruara në motorrët e kërkimit. Për më tepër, faqet tuaja të dyqaneve online duhet të jenë të ndërtuara në mënyrë të tillë që të ndihmojnë optimizimin e sitit në motorrët e kërkimit.

b) Eksploroni rezultatet e Youtube, CPC (Kosto-për-Klikim) dhe telefonit celular për të gjeneruar më shumë trafik

Kostoja-për-klikim (për çdo të ardhur që përfitoni nga një klikim në internet, një pjesë e të ardhurës shkon si shpenzim për “të shpërblyer” punën e motorrëve të kërkimit; kjo është pikërisht ‘cost-per-click’ ose kostoja-për-klikim). Bashkë me Youtube janë dy kanalet kryesorë marketing që janë të përgjegjshëm për rritjen e trafikut në dyqanet e e-commerce. Është një fakt që dihet botërisht tani se pjesa më e madhe e blerësve online përdorin telefonin e tyre për blerjet. Kjo do të thotë që dyqani juaj duhet të optimizohet për transaksione që kryhen nga telefonat ‘smart’.

Sipas një studimi të Scoop.it zbulohet se rreth 70% e blerësve përdorin tabletat dhe 47% e tyre përdorin smartphone. 43% e konsumatorëve të cilët kanë hasur në një eksperiencë negative të një faqe shitjeje online tentojnë të “migrojnë” drejt faqes së një konkurrenti.

c) Fokusohuni më shumë në vizitorët që kthehen sërish

Studimi i kryer nga Marketing Donut tregon se vizitorët e rinj shpenzojnë një mesatare prej 2 minutash dhe 31 sekondash krahasuar me 5 minuta dhe 31 sekonda që shpenzojnë vizitorët e vjetër, pra këta të fundit shpenzojnë rreth 2 herë më shumë kohë se sa ata të rinjtë nëpër dyqanet e e-commercit. Në terma të faqeve të vizituara për vizitë, analizat e Marketing Donut shpjegojnë se ndërsa vizitorët e rinj vizitojnë një mesatare prej 3.88 faqesh për vizitë, vizitorët e vjetër vizitojnë 5.55 faqe për vizitë. Vizitorët që kthehen shpenzojnë dukshëm më shumë se sa ata që hyjnë për herë të parë në një sit e-commerce.

d) Eksploroni më shumë trafikun gjatë ditëve të javës

Sipas Kissmetrics, më pak trafik ka gjatë fundjavavës dhe më shumë gjatë ditëve të javës. Kështu që e-commerce duhet t’i angazhojë më tepër burimet e saj gjatë ditëve të javës për të tërhequr konsumatorë online.

e) Luani sipas rregullave të “Facebook”, “Youtube” dhe “Twitter”

E ndërsa e njohim efektivitetin e mediave, nuk mund të themi se të gjithë rrjetet sociale janë njëlloj efektivë dhe të rëndësishëm për biznesin e e-commerce. Sipas Feedteck.com Facebook, Youtube dhe Twitter janë ndër rrjetet më popullore që shkaktojnë më shumë trafik për dyqanet e e-commerce se sa rrjetet e tjera. Kështu që ia vlen të optimizoni me kujdes faqet e biznesit tuaj online në Facebook, Twitter dhe Youtube me të gjithë elementet e nevojshme për të tërhequr klientët tuaj.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0