4 tipare që identifikojnë shpejt dikë me aftësi të mira drejtuese - Business Magazine Albania

4 tipare që identifikojnë shpejt dikë me aftësi të mira drejtuese

4 tipare që identifikojnë shpejt dikë me aftësi të mira drejtuese

Liderët janë lavdëruar gjithmonë për rezultatet që japin. Për shumë vite, ai ishte fokusi  vetëm. Në botën e biznesit, është kthimi i aksionerëve; në qeveri, është rritja; në hapësirën jofitimprurëse, janë fondet e mbledhura. Cilat veprime dhe tipare i dhanë ato rezultate? Duke qenë numri 1, 2 ose 3 në sektorin tuaj. Plotësimi i nevojave të klientëve. Operacione me efikasitet të lartë. Por gjithashtu, një fokus i mprehtë në ofrimin e atij efikasiteti me një dozë të madhe të sjelljes në qendër të udhëheqjes, pothuajse egoiste nga shefi.

Joe Davis, drejtor menaxhues dhe partner i lartë në Boston Consulting Group dhe ish-kreu i BCG në Amerikën e Veriut, thotë se heronjtë e biznesit të përmendur shpesh i rritën numrat, u drejtuan nga lart dhe ndërtuan organizata komanduese dhe kontrolluese.

Në librin e tij The Generous Leader: 7 Ways to Give of Yourself for Everyone’s Gain, Davis shpjegon pse, në botën e sotme përçarëse, udhëheqësit kanë nevojë për më shumë sesa aftësi teknike. “Po, ju duhet të jepni rezultate,” thotë Davis, “por njerëzit sot duan liderë bujarë që do të punojnë për të parë përtej vetvetes – ju duhet të mësoni të drejtoni me zemër. Të jesh i pambrojtur me stafin tënd është frikësuese, por lidhja me njerëzit e tu jo vetëm që do t’ju ndihmojë të rriteni si lider dhe person, por do të rrisni edhe biznesin tuaj.”

Siç shpjegon Davis, sigurisht që ka pasur shumë liderë të mëdhenj që janë admiruar dhe respektuar për një pikëpamje të gjerë. Ata u përqëndruan te numrat, por gjithashtu u kujdesën thellë për njerëzit dhe ishin të shqetësuar për ndikimin e kompanisë së tyre në komunitet. “Ata ekzistonin, por ky lloj lideri bujar, i cili e vendosi zemrën e tyre në ballë të udhëheqjes së tyre, ishte rrallë i dukshëm,” dëshmon Davis. “Kjo pikëpamje e gjerë e lidershipit nuk ishte në modë dhe nuk konsiderohej një model suksesi.”

Lexo edhe:Forbes: “Shqipëria, mes vendeve të paprekura nga turizmi masiv”

Ka katër atribute kryesore për të qenë një person me aftësi të mira drejtuese:

1. Jini të përgatitur dhe mendoni për larg
Mos supozoni se e dini se çfarë mund të sjellin të tjerët në një takim ose bisedë. Shmangni vendosjen mendore të tyre në kutinë në të cilën zakonisht i shihni. “Mendo me të vërtetë dhe kupto se çfarë mund të mendojnë të tjerët, pse po bëjnë gjërat që po bëjnë, pse të tjerët duhet të kujdesen për këndvështrimin tuaj, çfarë po sjellni që është me vlerë të shtuar, ose pse një plan mund të mos funksionojë për të tjerët. njerëz”, thotë Davis. “Mendoni për këto paraprakisht dhe më pas jepini të tjerëve respektin për të vlerësuar kohën dhe njohuritë e tyre.”

2. Lidhuni personalisht dhe thellë
Komunikimi për t’u lidhur mund të mos vijë natyrshëm, veçanërisht kur fillojmë karrierën tonë; ne mendojmë më shumë për përcjelljen e informacionit dhe fakteve që besojmë se duhet t’i marrim. Por Davis argumenton se mund t’i kuptosh ato fakte dhe të jesh akoma i vërtetë me veten dhe mesazhin tënd. Në fakt, me gjithë skepticizmin atje, komunikimi se kujdeseni dhe krijimi i lidhjeve të thella personale kur jepni mesazhe të rëndësishme është thelbësore për ndërtimin e ekipeve të lidhura më mirë. Kjo bëhet thelbësore për ta udhëhequr organizatën tuaj drejt madhështisë, duke pasur parasysh se ju nuk mund ta bëni atë vetëm.

3. Jini kurioz
Dëgjimi bujar ka të bëjë me lënien mënjanë të vetes për t’i lënë vend mënyrës se si po mendon dikush tjetër. Është një hapje dhe një qëndrim aktiv mënjanë nga përvojat dhe besimet tona për të besuar në një mënyrë tjetër të qenurit, mënyrën e një personi tjetër për të parë botën. Natyrisht, kurrë nuk mund ta kuptoni plotësisht përvojën e tjetrit dhe pretendimi për të mund të jetë lëndues. Mendoni se nuk dini atë që nuk dini. Ndërsa kërkoni dhe përpiqeni të kuptoni këndvështrimin e tjetrit, jini të përshtatur me çfarëdo informacioni, fakti dhe njohurie që mund të ofrojnë që mund t’i shtohet asaj që dini.

4. Mirëprisni çdokënd
Kur keni një mundësi për të sjellë të tjerët në një bisedë, ju ftoni për bashkëpunim. Në këtë rast, Davis nënkupton të gjithë zërat. “Ata në nivele më të reja, që kanë ekspertizë përkatëse, ata në pjesë të ndryshme të organizatës që kanë perspektiva unike për ekipin tuaj, dhe ata me prejardhje të ndryshme dhe përvoja jetësore që shpesh lihen jashtë dhe do të sjellin një pasuri në të menduarit.” tha Davis. Kjo praktikë mund të ndodhë në çdo nivel drejtues. Është më pak për hierarkinë dhe më shumë për vlerësimin e të dhënave.

Kur lidheni thellë dhe personalisht me kolegët tuaj, tregoni përulësi dhe jeni të sinqertë, mund t’i kuptoni më mirë këndvështrimet e tyre dhe të zbuloni atë që nuk dini për ta. Duke futur zemrën dhe humanizmin tuaj në stilin tuaj të lidershipit, ju do të bëheni një udhëheqës më bujar dhe njerëzit që menaxhoni do të bëhen të lirë të performojnë më të mirën e tyre. Rezultati përfundimtar do të jetë kontribute më efektive nga të gjithë për qëllimin dhe misionin e organizatës suaj.

inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0