4 markat që po zhvillojnë marketingun e përmbajtjes

4 markat që po zhvillojnë marketingun e përmbajtjes


Marketingu i përmbajtjes është një strategji e zgjuar, për të rritur biznesin tuaj. Ndërsa shumë biznese janë duke përqafuar krijimin e përmbajtjes origjinale, si një mjet për t’u lidhur me klientët që duan, do të duhet të punoni më shumë për të siguruar llojet e përmbajtjes, që e bëjnë markën tuaj të dallohet.

Format tradicionale të përmbajtjes si bloget, podcast-et dhe videot edukative funksionojnë ende. Por, shtoni edhe lloje të tjera përmbajtjeje si mjet për të theksuar markën tuaj dhe për të fituar klientë të rinj. Këtu janë katër lsugjerime që mund t’i merrni në konsideratë:

  1. Evente pop-up:

Kur Nike lançoi ​​këpucën e saj të reaktorit, në vend që të mbështetej vetëm në format tradicionale të mediave dhe përmbajtjes për të përhapur fjalën, ajo përfshiu edhe pop-up Nike House në qytete të zgjedhura nëpër botë. Këto shtëpi argëtuese i ndihmuan klientët të provojnë tiparet thelbësore dhe atributet e këpucëve të reja. Konsumatorët e mundshëm ishin madje në gjendje të provonin këpucët dhe të shkonin për një vrapim  bashkë me disa nga pro Nike.

Lexo: Çfarë është marketingu dixhital?

Evente si këto ju ndihmojnë të tërhiqni klientë që mund të kenë injoruar më parë përmbajtjen tuaj standarde. Mendoni për mënyra argëtuese, një ngjarje pop-up për të demonstruar vlerat e produktit tuaj në mënyra unike.

  1. Evente me përmbajtje:

Kur aktori Will Smith mbushi moshën 50 vjeç, në vend që të organizonte një festë të madhe, ai shfrytëzoi rastin të organizojë një event bamirësie me përmbajtje live, “Shko” u shikua nga miliona njerëz në të gjithë botën. Për “Shko”, Smith u hodh nga një helikopter mbi Grand Canyon.

Aktiviteti ishte rreth 90 minuta në total. Para kërcimit, kishte rreth 60 minuta përmbajtje të vlefshme, të prezantuar nga Alfonso Ribeiro, ku përfshiheshin intervista me Smithin dhe familjen e tij. Gjatë gjithë këtij eventi, shikuesit nga e gjithë bota kontribuan me fonde për nismën e bamirësisë së Smithit.

Mënyrat e zgjimit të markës suaj mund të krijojnë një ngjarje të veçantë kur një audiencë e etur dhe e interesuar do të dëshirojë të akordojë dhe të shikojë. Ngjarja as nuk duhet të jetë e lidhur drejtpërdrejt me produktin ose shërbimin tuaj. nëse qëllimi është të prezantoni një audiencë të re me markën tuaj ose të lidhni audiencën tuaj ekzistuese me ju në një nivel më të thellë, më emocional.

  1. Dokumentarë:

Ndërsa punoni për të arritur qëllimet e biznesit tuaj, synoni të përdorni përmbajtje me forma të gjata, si në formën e një dokumentari, për të treguar histori unike dhe interesante që janë të rëndësishme për industrinë tuaj dhe punën që bëni.

Lexo: Marketingu tradicional dhe dobësitë e tij

  1. Konkurse dhe evente bamirësie:

Shqyrtoni mënyrat që mund të marrin më shumë rëndësi, për komunitetin dhe klientët tuaj ose kur kompania juaj është pjesë e tyre. Organizojini eventet dhe tregoni historinë e njerëzve që po ndihmoni, në vend që të vendosni theksin tek vetja juaj. Edhe në një botë ku përmbajtja është me bollëk, e juaja mund të dalë në pah. Përdorni disa nga idetë e mësipërme për të krijuar përmbajtje origjinale, njerëzit janë të ngazëllyer për t’i konsumuar.

Burimi: Inc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0