4 këshilla për t'ju ndihmuar të arrini qëllimin tuaj të madh - Business Magazine Albania

4 këshilla për t’ju ndihmuar të arrini qëllimin tuaj të madh

qëllimin

Nga vrapimi në një maratonë te fillimi i një biznesi e deri te shkrimi i një libri, të gjithë kanë atë qëllimin e listës së tyre. Tani është koha për të vënë rrotat në lëvizje dhe për ta hequr atë objektiv nga lista juaj.

Mund të jetë diçka që keni ëndërruar si fëmijë, ose një arritje që mund të duket e pamundur. Një synim i madh është ai që do t’ju nxjerrë jashtë zonës suaj të rehatisë, do t’ju sfidojë si asgjë tjetër dhe do të ndryshojë se kush jeni si person.

Pavarësisht nëse po niseni në këtë udhëtim për të arritur një qëllim të paarritshëm në një përpjekje për të qëndruar të motivuar, për të mësuar për veten dhe potencialin tuaj ose thjesht për të drejtat e mburrjes, mënyra më e mirë për të rritur shanset për të arritur atë, është duke vënë në vend këto katër këshilla.

Lexoni: Qëllimi apo Misioni! Cila është diferenca dhe pse kompania juaj duhet të ketë përgjigjen e duhur

1. Duhet të keni një vizion dhe strategji të qartë

Ju nuk do të shkoni në një udhëtim pa pasur një destinacion në mendje. Qëllimi juaj nuk është ndryshe. Për të kuptuar vizionin tuaj, do t’ju duhet t’i bëni vetes disa pyetje: Si duket rezultati juaj përfundimtar? Pse është ky objektiv i rëndësishëm për ju? Çfarë duhet të ndodhë për ta bërë atë realitet?

Pasi të keni pasur mundësinë t’i mendoni ato pyetje dhe të shikoni pamjen e përgjithshme, është koha të përshkruani strategjinë tuaj. Zbatimi i një strategjie do t’ju ndihmojë ju dhe përpjekjet tuaja. Një nga komponentët kryesorë të një qëllimi të madh është “pse” juaj. Për të gjetur rrënjën e motivimit tuaj, pyesni veten “pse” pesë herë:

  1. Pse dëshironi të shkruani një libër? Unë dua të bëhem një autor i mirënjohur.
  2. Pse? Sepse duket si një sfidë.
  3. Pse? Më pëlqen të shkruaj dhe dua të shoh nëse mund të shkruaj një libër të tërë.
  4. Pse? Kur isha më i ri, më thanë se nuk isha një shkrimtar i mirë, kështu që shkrimi i një libri do të vërtetonte se kjo teori ishte e gabuar.
  5. Pse? Shkrimi i një libri do të tregonte se unë jam një shkrimtar i zgjuar dhe i aftë.

Qëndrimi i fokusuar në “pse” tuaj ka të bëjë me mentalitetin dhe trajnimin e trurit tuaj për të menduar afatgjatë. “Pse” juaj duhet të jetë një objektiv i matshëm dhe i udhëhequr nga përvojat që nxisin përparimin tuaj. Kjo është mënyra se si arrihet ndryshimi pozitiv dhe i qëndrueshëm – përkushtimi i vazhdueshëm drejt një qëllimi përfundimtar. Kthimi te “pse”-ja juaj do të bëhet parimi juaj udhëzues dhe do të ndihmojë për t’u siguruar që po qëndroni në rrugën e duhur.

2. Duhet të jeni SMART

Sigurohuni që qëllimi juaj i madh të jetë SMART: specifik, i matshëm, i arritshëm, realist dhe në kohë. Përshkruani çdo hap që duhet të bëni për të arritur vizionin tuaj. Mund të zgjasë një muaj, ose një vit. Është e vështirë të arrish një destinacion pa një hartë.

Le të marrim shembullin tonë të shkrimit të një libri dhe të aplikojmë SMART në të. Shkrimi i një libri është një qëllim solid, por ndoshta mund të jeni më specifik dhe të përshkruani saktësisht se çfarë lloj libri dëshironi të shkruani. A është një biografi, një libër udhëzues, apo ndoshta një përmbledhje poezish apo tregimesh? Merrni specifikat dhe detajoni saktësisht se çfarë do të ofrojë libri juaj.

E matshme do të thotë të dimë se kur kemi arritur në vijën e finishit. Sa faqe doni të jetë libri juaj? Nëse e dini se objektivi juaj është 100,000 fjalë ose 10 kapituj me 50 faqe secili, kjo është një mënyrë e shkëlqyer për të matur qëllimin tuaj. Njohja e këtyre numrave do t’ju ndihmojë të bëni qëllimin më të madh më të menaxhueshëm me qëllimet mujore, javore dhe ditore.

E arritshme është nëse qëllimi është në të vërtetë i arritshëm apo jo. Të shkruash një libër është padyshim diçka që mund të bëhet. Po për të shkruar një bestseller të New York Times? Ende e arritshme, por ndoshta pak më sfiduese. Sa të vështirë e bëni qëllimin varet plotësisht nga ju?

Realiste është në përputhje me të arritshmen. Të fluturosh në Hënë nuk është shumë realiste (nëse nuk je një multi-miliarder), por shkrimi i një libri është shumë në sferën e të mundshmes. Të shkruash një libër brenda një dite nuk është realiste, por të shkruash një libër brenda një muaji ose viti është e realizueshme.

Koha ju ndihmon të krijoni një afat. Ndonëse nuk do t’ju duhen vite për të shkruar librin tuaj (përveç nëse shkruani një roman historikisht të saktë me 1000 faqe), të kesh një afat kohor do t’ju ndihmojë t’ju mbajë nën kontroll.

Tani mund t’i vendosni të gjitha pjesët për të përshkruar qëllimin tuaj SMART: Unë do të shkruaj një libër me 90,000 fjalë në gjashtë muaj. Vini re se nuk përfshin botimin, marketingun dhe të gjitha detajet shtesë që shkojnë së bashku me shkrimin e një libri.

3. Duhet të jeni konsistent

Synoni përparimin (jo përsosmërinë) çdo ditë. Mbajeni atë vizion në mendjen tuaj. Punoni drejt tij nga pak çdo ditë. Është e rëndësishme të keni një qasje sa një kafshatë. Kur shikoni qëllimin tuaj të madh, ndajeni atë në copa të madhësisë së një kafshimi. Nëse qëllimi juaj është të shkruani një libër, filloni duke shkruar 500 fjalë çdo ditë. Nëse e bëni këtë çdo ditë për një vit, do të keni shkruar të paktën 182,000 fjalë. Për referencë, libri mesatar është 90,000 fjalë – kështu që në thelb mund të shkruani dy libra në një vit. Siç mund ta shihni, hapat e vegjël ndërtojnë ndryshime të mëdha.

Lexoni: Disa thënie frymëzuese për arritjen e qëllimeve tuaja

4. Ju duhet mbështetje

Të keni dikë që t’ju mbështesë për këtë qëllim, bën një ndryshim të madh. Për të qenë i suksesshëm me çdo qëllim që vendosni për veten tuaj, keni nevojë për një trajner. Mbani afër njerëz që ju ndihmojnë të bëni hapa të mëdha në përparimin drejt qëllimeve tuaja.

Nuk mund të theksojmë rëndësinë e të paturit mbështetje kur filloni ndonjë ndryshim të stilit të jetesës. Gjeni një shok stërvitjeje, kontrolloni rregullisht me një trajner fitnesi ose bashkohuni me një komunitet mbështetës në internet – çfarëdo që funksionon më mirë për ju. Vetëm sigurohuni që po i ndani planet, përparimin dhe sfidat tuaja me dikë tjetër që mund t’ju ndihmojë të drejtoheni dhe motivoheni të vazhdoni drejt qëllimit tuaj, veçanërisht kur vullneti juaj bie.

/entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0