Gjirafa feston 3 vjetorin e themelimit të saj

Gjirafa feston 3 vjetorin e themelimit të saj


Sot kompania më e avancuar e teknologjisë, motorri i kërkimit shqiptar Gjirafa feston 3 vjetorin e lançimit zyrtar.

Gjirafa.com është motorri i parë kërkimor në Gjuhën Shqipe, që falë punës së palodhshme dhe zhvillimit të vazhdueshëm ka arritur një sukses të jashtëzakonshëm. 

Lexoni: Gjirafa fiton vendin e parë në Silicon Valley

Gjirafa u lançua për herë të parë në datën 9 Tetor 2014. Sot ajo numëron rreth 80 anëtarë të ekipit dhe përdoruesit kanë mundësi të kërkojnë më shumë se 160 milionë faqe në gjuhën shqip nga i gjithë interneti, si dhe më shumë se 10,000 lajme ditore nga të gjitha portalet shqip.

Themeluesi dhe CEO i gjirafa.com, Mërgim Cahani shpreh mirënjohje dhe falënderon të gjithë ata që e kanë mbështetur gjatë këtij rrugëtimi nga themelimi e deri sot, përmes një postimi në facebook.

Nëse në shtetet e zhvilluara i ke të gjitha ato shërbime online, pse mos t’i kemi edhe ne? Ne, jo vetëm që mendojmë se kjo është e mundur, por edhe kemi treguar në vazhdimësi që jemi duke e bërë dhe nuk do të ndalemi,” përfundon fjalën e tij Mërgimi.

Nuk na ngelet gjë tjetër për të thënë veçse t’i urojmë shumë suksese dhe sa më shumë vite të tjera plot sukses Gjirafa.com dhe stafit të saj.

Lexoni: Startup-i shqiptar Gjirafa.com merr $2 milionë investim

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0