3 mënyra se si të jeni konkurrues në një klimë të pasigurt - Business Magazine Albania

3 mënyra se si të jeni konkurrues në një klimë të pasigurt

3 mënyra se si të jeni konkurrues në një klimë të pasigurt

Ka qenë një vit i vështirë për shumë industri, por kjo gjithashtu ka bërë që kompanitë të drejtohen, të bëhen më të zgjuara dhe të lejojnë shfaqjen e ideve inovative. Idetë e reja janë kudo, duke filluar nga strategjitë e nivelit të ndërmarrjes deri te rregullimet e thjeshta në mënyrën e blerjes së produkteve dhe shërbimeve.

Në çdo krizë, kompanitë që dalin në krye shikojnë peisazhin e ri, shohin se çfarë ka ndryshuar dhe rimendojnë ofertat e tyre për të përmbushur nevojat e momentit. Këtu janë tre shembuj sesi të fokusoheni, përshtateni dhe lulëzoni në në një klimë të pasigurt.

1.Përdorni teknikën e abonimit

Kur goditi pandemia, qëndrimi në shtëpi ndryshoi gjithçka, nga takimet e biznesit te klasat e shkollës fillore të hynin në internet praktikisht brenda natës. Kjo zhvendosje zbuloi shpejt jo vetëm “ngjyrën” e bashkëpunëtorëve tuaj, por edhe nivelin e digjitalizimit të vendit.

Krijimi i një aksesi më të shpejtë në teknologji është thelbësor për t’u siguruar konkurrueshmërinë. Në gusht, FIS lançoi ClearEdge, një pako teknologjish të integruar për funksionimin e një banke moderne shumë efikase -kjo përmes një modeli të përballueshëm të bazuar në abonim. Kombinimi i përpunimit të pagesave, inteligjencës së vendimeve dhe teknologjive lejon një ekip të vogël të ofrojë sikur të ishte një i madh dhe një model abonimi e vë atë brenda mundësive.

Bankingu nuk është industria e vetme ku modelet e abonimit kanë ndihmuar në kapërcimin e pengesave digjitale. Kur Adobe shndërroi kapësirën e saj kreative në Creative Cloud, planet më fleksibël të çmimeve i mundësuan kompanisë të përmbushë nevojat e saj.

Konsideroni nëse ka konsumatorë, vështirësitë e të cilëve mund t’i zgjidhni, por që nuk mund ta përballojnë produktin tuaj. Sigurimi i tij përmes pajtimit rrit bazën e klientëve tuaj.

Lexo:Si të transformoni punonjësit “e vështirë” në elementë suksesi për skuadrën tuaj?

3 mënyra se si të jeni konkurrues në një klimë të pasigurt

2.Ndihmoni konsumatorët të bëjnë kështjellën e tyre

Të gjithë po kalojmë shumë kohë në shtëpi këto ditë. Edhe ndërsa vendet e punës kanë rifilluar një rihapje të kujdesshme, shtëpitë vazhdojnë të kenë një rol të dyfishtë si hapësira për të jetuar dhe punuar. Kjo ka çuar në rritje të shitjeve në orenditë e shtëpive, shumica e tyre në internet. Business Insider raporton se Target trefishoi shitjet e saj në internet krahasuar me vitin e kaluar, me 30%.

Si mund të mbështeteni në këtë trend foleje? Qëndroni konkurrues duke kërcyer në hapësirën e konsumatorit.

Kur shitja me pakicë e tullave dhe llaçit u ndalua afër kësaj pranvere, ajo ndryshoi shumë sjellje të konsumatorëve. Më parë do të dukej absurde të blinit një dyshek në internet pa e provuar. Tani markat e dyshekëve Purple dhe Casper e kanë bërë zakon shitjen në shtëpi.

Arti është sektori më i fundit për të bërë ndërrimin. Nëse konsumatorët kanë nevojë për një sfond të mirë ose diçka për të varur në murin e zhveshur, ata nuk mund ta injorojnë më.

3.Largoni mërzinë e konsumatorëve

Nëse ka një gjë që kemi mësuar në lidhje me një pandemi globale, është se njerëzit duan të heqin mendjen nga ajo. Ofruesit e argëtimit u përpoqën të orientonin, duke transmetuar gjithçka online. Megjithatë, jo të gjitha kompanitë argëtuese panë rritje të shitjeve këtë vit. Zinxhirët e filmave po përballen me falimentimin dhe humbje për shfaqjet e filmave.

Një pikë vazhdimisht e ndritshme janë shitjet e video lojërat, të cilat panë një rritje vjetore me 37% në gusht. Kjo statistikë është veçanërisht interesante duke pasur parasysh se Xbox Series X, PlayStation 5 sapo dolën në treg.

Mësimet për sipërmarrësit e argëtimit janë të qarta. Nëse dëshironi të konkurroni në këtë mjedis, krijoni përmbajtje të mirë (diçka që Quibi nuk arriti ta bënte), bëjeni atë miqësore për celularët dhe përgatituni që audiencat ta konsumojnë sipas kushteve të tyre.

Për çdo kompani që u palos gjatë krizës, të tjerët (Procter & Gamble, Microsoft, Airbnb, et al.) rilindën. Nëse mund të identifikoni – dhe të përmbushni – nevoja të reja të konsumatorit tani, kompania juaj mund të përjetojë një rilindje konkurruese.

ENTREPRENEUR

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0