Si restorantet, hotelet dhe bizneset e tjera po përdorin inteligjencën artificiale për të krijuar përvoja më të mira për klientët.
Pak industri janë goditur aq rëndë nga pandemia sa industria e mikpritjes. Sipas një studimi të janarit 2022 nga Shoqata Kombëtare e Restoranteve, 74 përqind e operatorëve të restoranteve thanë se biznesi i tyre është më pak fitimprurës tani sesa ishte para pandemisë dhe 63 përqind e operatorëve thanë se vëllimi i tyre i shitjeve në 2021 ishte më i ulët se në 2019-ën.
Mbajtja e punonjësve nuk është bërë më e lehtë, pasi punëtorët po largohen nga industria e mikpritjes në shifra rekord. Sipas të dhënave të reja nga Byroja e Statistikave të Punës, 5.6 përqind e punonjësve në industrinë e shërbimeve ushqimore dhe akomodimit lanë punën e tyre në prill 2022, më shumë se në çdo sektor tjetër.
Inteligjenca artificiale mund të ndihmojë bizneset e mikpritjes me staf të pamjaftueshëm dhe pak financa. Disa kompani tani ofrojnë zgjidhje të bazuara në IA për të përmirësuar si përvojat e vizitorëve, ashtu edhe operacionet e shtëpisë, duke përfshirë menaxhimin e inventarit dhe zinxhirit të furnizimit, optimizimin e menusë, profilet e të ftuarve dhe kontrollin e turmës.
Ja se si tre ofrues po punojnë për të zbatuar zgjidhje IA në të gjithë industrinë e mikpritjes.
1. Rajonalizimi i analizës së të dhënave
CrunchTime, një platformë operacionesh e themeluar në vitin 1995, punon me zinxhirë restorantesh të të gjitha madhësive për të thjeshtuar operacionet duke përdorur IA dhe machine learning. Klientët përfshijnë gjigantë të industrisë si Dunkin’, Wendy’s dhe Shake Shack, së bashku me qindra biznese të vogla.
Një nga arsyet pse restorantet po zbatojnë IA është se një transaksion i vetëm mund të prodhojë një sasi të konsiderueshme të dhënash, të tilla si sa vizitorë janë në një restorant në çdo kohë të caktuar, çfarë po blejnë, sa po blejnë dhe si e blejnë atë, sipas themeluesit të CrunchTime, Bill Bellissimo. Tradicionalisht, të gjitha këto të dhëna do të regjistroheshin dhe analizoheshin nga menaxheri i përgjithshëm për t’u përdorur në mbajtjen e kontabilitetit dhe operacionet e menaxhimit të inventarit, një proces që zakonisht përfundon duke futur ngadalë, manualisht të dhënat në një tabelë ose në letër. Me ardhjen e machine learning, këto detyra mund të drejtohen lehtësisht, duke u lënë pronarëve të restoranteve më shumë kohë për t’u fokusuar në atë që njerëzit shkëlqejnë: ushqimi dhe përvojat.
“Nëse do ju thosha se mund të punësoni një punonjës që nuk merr kurrë një ditë pushimi, punon shtatë ditë në javë, bën të gjitha parashikimet tuaja të shitjeve, të gjitha porositë e produkteve tuaja, të gjitha transmetimet tuaja të porosive te shitësit dhe të gjithë planifikimin tuaj të punës, ju do të thoni, ‘Uau, ky tingëllon si një punonjës i mrekullueshëm'”, thotë Bellissimo. “Ajo që ne po bëjmë është të marrim pjesën e pasme të shtëpisë dhe ta kthejmë atë në një makinë që ecën vetë.”
2. Personalizimi i përvojës së të ftuarit
Cendyn, një kompani softuerësh e fokusuar në mikpritjen, ofron një platformë softuerësh të bazuar në cloud computing që centralizon të dhënat e prodhuara nga hotelet dhe i lejon klientët të personalizojnë dhe optimizojnë përvojën e mysafirëve, duke përshtatur ndërveprimet dhe përvojat për mysafirët individualë. Klientët përfshijnë zinxhirë të tillë si Marriott, Hyatt dhe Hilton, së bashku me hotelet ikonë si Ritz London dhe Caesar’s Palace në Las Vegas.
Ashtu si Bellissimo, presidenti dhe CEO i Cendyn, Tim Sullivan e sheh përvojën tipike të udhëtimit të mbushur me të dhëna potencialisht të dobishme. Nga planifikimi dhe kërkimi i një destinacioni deri te rezervimi, mbërritja dhe nisja, “ju në mënyrë tipike po ndërveproni me rreth një duzinë sistemesh të ndryshme dhe po lini një sasi të madhe të dhënash në rrugën tuaj digjitale”, thotë Sullivan. Ai shton se në një botë të bërë gjithnjë e më digjitale nga pandemia, hotelet kanë më shumë mundësi për t’i përdorur këto të dhëna në ndërveprime të vogla që mund të jenë shumë të dobishme kur përpiqen të ndërtojnë besnikëri ndaj markës me mysafirët.
3. Automatizimi i kontrollit të turmës
Omnico Group, një kompani teknologjike për angazhimin e klientëve e fokusuar në parqet tematike, kazinotë dhe kopshtet zoologjike, u ofron klientëve teknologji për t’u dhënë operatorëve një pamje të plotë të udhëtimit të secilit pjesëmarrës nëpër parqet e tyre për të rritur shpenzimet dhe për të personalizuar përvojën e klientit. Klientët përfshijnë Six Flags, operatorin Legoland Merlin Entertainment dhe Dubai Parks and Resorts, destinacioni më i madh i parkut tematik në Lindjen e Mesme.
Shefi i të ardhurave të Omnico, Keith Dunphy thotë se mysafirët e parkut janë të etur për më shumë personalizim në përvojat e tyre, pasi 80 përqind e vizitorëve mendojnë se vendet duhet të bëjnë më shumë për t’i fituar ata, sipas një sondazhi të Omnico të kryer verën e kaluar. Sondazhi zbuloi gjithashtu se afërsisht një në katër vizitorë do të ishte i gatshëm të shpenzonte më shumë nëse merrte oferta të personalizuara.
Një shembull i këtij personalizimi, thotë Dunphy, është dërgimi automatik i ofertave për klientët në restorantet me trafik më të ulët për të lehtësuar presionin nga turmat. Ai shton se kjo ndihmon për t’i mbajtur mysafirët të lumtur, sepse ata ndihen sikur po marrin një marrëveshje të mirë dhe nuk u duhet të presin një kohë të gjatë për të marrë ushqimin e tyre. Punonjësit gjithashtu kanë më pak gjasa të merren me çështjet e drejtimit të një restoranti të mbipopulluar, të tilla si klientët e inatosur dhe presioni për t’u shërbyer më shumë njerëzve se sa kanë staf.
Lexoni: Gary Vaynerchuk planifikon të hapë restorantin e parë NFT në botë
Teknologjia mund të përdoret edhe për të rregulluar çmimin. Nëse një park tematik po përjeton mungesa të stafit, një çështje e pritur gjerësisht ndërsa parqet përgatiten për sezonin e verës, parku mund të reduktojë automatikisht kapacitetin dhe të rrisë çmimet e biletave, duke kompensuar të ardhurat e humbura nga frekuentimi i ulur. “Dhe me turmat e reduktuara, klientët janë më të lumtur dhe do të hapin kuletat e tyre më shumë,” sipas Dunphy.
/inc
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.