3 aftësitë emocionale në marketing që vënë në lëvizje klientët

3 aftësitë emocionale në marketing që vënë në lëvizje klientët


Sonia Thompson CEO në Thompson Media Group, ndan me ne 3 emocionet që klientët duhet të përjetojnë kur shohin produktin tuaj.

Konsumatorët bombardohen çdo ditë me një mori mesazhesh dhe promovimesh në treg. Markat që prodhojnë marketing harxhojnë shumë kohë, para dhe burime të tjera, për të marrë ato mesazhe para klientëve të tyre dhe njerëzve të tjerë që duan të shërbejnë. Pra, është turp kur ato mesazhe injorohen ose harrohen 5 sekonda pasi të jenë parë.

“Lajmi i mirë është se ekziston një mënyrë më e zgjuar për t’u lidhur me klientët tuaj. Prodhoni marketing që i bën ata të ndiejnë diçka tjetër përveç indiferencës. Prodhoni marketing për ata që i shtyn ata drejt veprimit dhe i detyron ata të ndërmarrin hapin tjetër me ju”, thotë Thompson.

Lexo: 4 markat që po zhvillojnë marketingun e përmbajtjes

Ky hap tjetër mund të jetë ndarja e përmbajtjes tuaj, duke u kushtuar më shumë vëmendj herën tjetër, kur përpiqeni të komunikoni me ta duke u dhënë adresën e tyre të postës elektronike, apo edhe duke blerë një nga produktet ose shërbimet. Mënyra sesi t’i bëni klientët tuaj të ndjehen përgjatë pikave të ndryshme të prekjes që keni me ta, është kryesisht nxitja e atyre veprimeve, që mund të ndërmarrin pasi konsumojnë përmbajtjen tuaj.

Kënaqësia:

“Kurdoherë që një biznes bën një punë që merr kënaqësin e klientit, unë zbuloj se nuk mund të mbyllem për këtë. Përfundoj duke i thënë kujtdo që do të dëgjojë sepse dua që ata ta provojnë atë pamje të jashtëzakonshme për veten e tyre ose, të paktën, të marrin një kënaqësi nga të jetuarit në mënyrë miqësore përmes përvojës time”, thotë Thompson.

Ky emocion funksionon sepse trondit klientët tuaj nga mundësia e normës. Duke ofruar të papriturat në një mënyrë që shkakton befasi, kënaqësi dhe gëzim, ju hap rrugën për ta bërë atë një befasi, për klientët tuaj për të ndërmarrë veprime.

Krenaria:

Kur krijoni momente krenarie për klientët tuaj, qoftë një herë ose në një bazë të qëndrueshme, i mban ata të lidhur me produktin ose shërbimin tuaj në një nivel më të thellë, më emocional. Ajo lëviz marrëdhënien tuaj përtej transaksionit dhe nxit klientët tuaj që të dëshirojnë të vazhdojnë të përdorin produktin tuaj dhe, në disa raste, të ndajnë me të tjerët për rezultatet e shkëlqyera që po marrin me ju.

Ju mund ta bëni atë duke ndjekur përparimin e tyre, duke i ndihmuar ata të festojnë fitoret dhe arritjet. Një gamë e vogël mund të jetë gjithashtu argëtues, duke ndihmuar klientët të përparojnë.

Lexo: Marketingu tradicional dhe dobësitë e tij

Dhimbja:

Dhimbja është një motivues i fuqishëm. Kjo është arsyeja pse shumë tregtarë të zgjuar punojnë për të shmangur dhimbjet e njerëzve. Ata zmadhojnë ndikimin e një situate më pak se të dëshirueshme, me qëllimin që gjendja aktuale të bëhet aq e padurueshme në vazhdim sa që veprimet duhet të ndërmerren tani. Jeta ka të bëjë me momentet.

Këshilla që kemi për ju është: Sigurohuni që të krijoni momentet për klientët tuaj që i bëjnë ata të ndiejnë diçka për ju. Sepse, në fund të fundit, klientët janë thjesht njerëz që ndiejnë.

Burimi: Inc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0