28-vjeçari që drejton 3 biznese ndërsa udhëton

28-vjeçari që drejton 3 biznese ndërsa udhëton nëpër botë


Që kur Tom Morkes la Amerikën në fund të 2013-ës, ai ka udhëtuar në Australi, Indonezi, Afrikën e Jugut, Namibi, Kili, Ekuador, Peru dhe Belize. Morkes, i cili e nisi karrierën e tij midis forcave ushtarake, është autor i 3 librave bazuar në eksperiencën e tij për ngritjen e bizneseve si Insurgent Publishing, faqen e publikimeve të trajnimeve Publishers Empire, dhe High Speed Low Drag, një program për t’i ndihmuar veteranët e luftës të hidhen në botën e biznesit.

Ai i menaxhon të gjitha…ndërsa është në udhëtim…nga cilido vend i botës qoftë!

 

Midis projekteve të ndryshme të sipërmarrjes, Morkes ka një të ardhur që varion nga 5000 $ deri në 15,000 $ në muaj. Ai fiton minimalisht 5000 $ në muaj dhe 1500 të tjera nga zotërime pronash në SHBA.

tom morkes-startup-biznesman-udhëton nëpër botë-businessmag

Njihuni me Tom Morkes – 28-vjeçari që drejton 3 biznese

Si ta drejtosh biznesin në SHBA nga Tajlanda? Morkes thotë se një nga burimet më të mira në dispozicion të çdo sipërmarrësi në botë është teknologjia.

“Kur mendoj se çfarë bëj, është e mrekullueshme që mund të lançoj produkte nga vendi ku ndodhem dhe që mund të komunikoj me njerëz,” thotë 28-vjeçari. “Me aksesin në internet, ti mund të lidhesh me njerëz dhe ke mundësi për të ndërtuar diçka. Pse të mos e shfrytëzosh?!”

Përvec komunikimit, Morkes e përdor teknologjinë për të zgjidhur me burime të jashtme disa prej detyrave që i dalin: për të pajtuar kontraktorë online dhe asistentë online për detyra si dizenjim dhe marketing. Teknologjia i redukton atij shumë kosto operacionale:

“Mund të bëhen shumë gjëra lirë online. Duke udhëtuar nëpër botë, jam i detyruar të jem i pavarur nga vendndodhja gjeografike. Shumë gjëra nuk është se kërkojnë shumë kapital financiar, veçse kohën time.”

tom morkes-28-vjeçari-startup-businessmag

Mjetet dhe shërbimet e tij të preferuara të punës përfshijnë:

Slack për të komunikuar me asistentët e tij virtualë;
Trello, për të menaxuar projektet e tij. “Unë organizoj grupe të ndryshme për projekte të ndryshëm. Kështu pra, për çdo libër që do botoj kam një grup të veçantë për të, një grup për çdo libër që do marketoj ose një grup për çdo program, platformë apo produkt të ri që do krijoj;
Toggl, për të gjurmuar kohën time dhe për të llogaritur në mënyrë ekzakte ROI-n (kthimin nga investimi) e projekteve, gjithashtu për të patur më shumë efiçiencë në punë;
Skype, për takime dhe telefonata ndërkombëtare dhe për regjistrimin e intervistave;
SumoMe, për të ndjekur adresat elektronike nëpër të gjithë faqet e tij që kam në internet, për të shtuar rrjetet sociale ku ke mundësi që të shpërndash faqen tënde (si psh, Twitter, Facebook, LinkedIn, Tumblr etj);
Gumroad, për shitjen e produkteve. “Mjeti që kam zgjedhur për e-commerce. Me përdorimin e këtij aplikacioni ju shisni produkte online veç në pak minuta.”

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0