Përfundon me sukses edicioni i parë i Start – up City


Në datat 27 – 29 Qershor u zhvillua në ambientet e Godinës Liria, Start – up City, kompeticioni i cili synon të ndihmojë të rinjtë inovativë dhe me shpirt sipërmarrës të realizojnë idetë e tyre të biznesit.

Ky konkurs mblodhi mjaft të rinj me shpirt sipërmarrës që të realizonin idetë e tyre të biznesit. Ishin 3 ditë të mbushura me punë, emocion dhe ide inovative. I realizuar nga bashkëpunimi i studentëve nga dy universitetet më në zë të vendit, nën mentorimin e Blerina Hoxha. Ky kompeticion ju vjen në ndihmë jo vetëm kompanive, të cilat duan të zhvillojnë strukturat e tyre, por edhe gjithsecilit prej nesh duke na lehtësuar dhe përmirësuar përditshmërinë tonë.

Çmime të shumta dhe mundësi të ndryshme u ofruan për 14 idetë finaliste, që bënë pitch-in e tyre para një jurie profesioniste. Pjesë e jurisë ishin Rezart Prifti, pedagog pranë Fakultetit të Ekonomisë në Universitetin e Tiranës, Andrea Papa, Themelues dhe Kryetar Bordi i Qendrës së Eksplorimit dhe Inovacionit Teknologjik, Exinn Technology Center, Nereida Malo CEO pranë AGS, Arjan Cukaj, Administrator pranë Universitetit Metropolitan Tiranë dhe Alban Zusi, sipërmarrës.

Business Magazine pati kënaqësinë të ishte pjesë e Start – up City si media partner e këtij eventi. Pjesëmarrësit e këtij viti ishin më së shumti studentë me profile të ndryshme, por edhe sipërmarrës të rinj në hapat e parë të biznesit të tyre.

E pyetur nga BusinessMag në lidhje me atë që ofron ndryshe Start – up City, Blerina Hoxha na u përgjigj se problemi më i madh i eventeve të kësaj natyre këtu në Shqipëri është se çdo gjë fokusohet brenda 3 ditëve dhe nuk dihet asgjë se çfarë ndodh me këto ide pas mbarimit të eventit. Kjo ishte pikërisht ajo që Startup City kërkon të rregullojë.

Këtë gjë do ta realizojmë nëpërmjet një strukture që quhet Metropolitan Incubator. Pra idetë më të mira do të inkubohen aty. Inkubimi i suporton idetë më të mira, duke u ofruar zyra, këshillim financiar, këshillim teknik dhe mbi të gjitha aty do të mund të prodhohet nëse është e mundur një prototip brenda 3-6 muaj. Inkubatori do ofrojë gjithashtu dhe mundësinë që startup-et të aplikojnë në fonde më të mëdha.”

Ndërsa për pjesëmarrjen Blerina përgjigjet se ka pasur interes ku janë paraqitur rreth 25 ide dhe se nuk ka pasur një target moshe të caktuar. Aplikantët kanë qenë të grupmoshave të ndryshme. Madje pjesëmarrës kanë qenë dhe biznese të regjistruara, siç ka qenë rasti i Artizane, përfaqësuar nga znj. Meliha Zyberaj.

Lexo: Meliha Zyberaj dhe Roza Ndoci prezantojnë biznesin e tyre

Idetë nga fusha të ndryshme nuk kanë munguar, por ishte teknologjia ajo që zinte pjesën më të madhe, pasi siç tregon dhe Blerina. Të rinjtë janë duke u drejtuar gjithnjë e më shumë drejt teknologjisë.

E mira nuk ka fund, por Blerina thotë se pritshmëritë janë realizuar dhe mund të themi që ky edicion i parë i Start – up City ishte një sukses.

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale