Përfundon me sukses edicioni i parë i Start - up City - Business Magazine Albania

Përfundon me sukses edicioni i parë i Start – up City


Në datat 27 – 29 Qershor u zhvillua në ambientet e Godinës Liria, Start – up City, kompeticioni i cili synon të ndihmojë të rinjtë inovativë dhe me shpirt sipërmarrës të realizojnë idetë e tyre të biznesit.

Ky konkurs mblodhi mjaft të rinj me shpirt sipërmarrës që të realizonin idetë e tyre të biznesit. Ishin 3 ditë të mbushura me punë, emocion dhe ide inovative. I realizuar nga bashkëpunimi i studentëve nga dy universitetet më në zë të vendit, nën mentorimin e Blerina Hoxha. Ky kompeticion ju vjen në ndihmë jo vetëm kompanive, të cilat duan të zhvillojnë strukturat e tyre, por edhe gjithsecilit prej nesh duke na lehtësuar dhe përmirësuar përditshmërinë tonë.

Çmime të shumta dhe mundësi të ndryshme u ofruan për 14 idetë finaliste, që bënë pitch-in e tyre para një jurie profesioniste. Pjesë e jurisë ishin Rezart Prifti, pedagog pranë Fakultetit të Ekonomisë në Universitetin e Tiranës, Andrea Papa, Themelues dhe Kryetar Bordi i Qendrës së Eksplorimit dhe Inovacionit Teknologjik, Exinn Technology Center, Nereida Malo CEO pranë AGS, Arjan Cukaj, Administrator pranë Universitetit Metropolitan Tiranë dhe Alban Zusi, sipërmarrës.

Business Magazine pati kënaqësinë të ishte pjesë e Start – up City si media partner e këtij eventi. Pjesëmarrësit e këtij viti ishin më së shumti studentë me profile të ndryshme, por edhe sipërmarrës të rinj në hapat e parë të biznesit të tyre.

E pyetur nga BusinessMag në lidhje me atë që ofron ndryshe Start – up City, Blerina Hoxha na u përgjigj se problemi më i madh i eventeve të kësaj natyre këtu në Shqipëri është se çdo gjë fokusohet brenda 3 ditëve dhe nuk dihet asgjë se çfarë ndodh me këto ide pas mbarimit të eventit. Kjo ishte pikërisht ajo që Startup City kërkon të rregullojë.

Këtë gjë do ta realizojmë nëpërmjet një strukture që quhet Metropolitan Incubator. Pra idetë më të mira do të inkubohen aty. Inkubimi i suporton idetë më të mira, duke u ofruar zyra, këshillim financiar, këshillim teknik dhe mbi të gjitha aty do të mund të prodhohet nëse është e mundur një prototip brenda 3-6 muaj. Inkubatori do ofrojë gjithashtu dhe mundësinë që startup-et të aplikojnë në fonde më të mëdha.”

Ndërsa për pjesëmarrjen Blerina përgjigjet se ka pasur interes ku janë paraqitur rreth 25 ide dhe se nuk ka pasur një target moshe të caktuar. Aplikantët kanë qenë të grupmoshave të ndryshme. Madje pjesëmarrës kanë qenë dhe biznese të regjistruara, siç ka qenë rasti i Artizane, përfaqësuar nga znj. Meliha Zyberaj.

Lexo: Meliha Zyberaj dhe Roza Ndoci prezantojnë biznesin e tyre

Idetë nga fusha të ndryshme nuk kanë munguar, por ishte teknologjia ajo që zinte pjesën më të madhe, pasi siç tregon dhe Blerina. Të rinjtë janë duke u drejtuar gjithnjë e më shumë drejt teknologjisë.

E mira nuk ka fund, por Blerina thotë se pritshmëritë janë realizuar dhe mund të themi që ky edicion i parë i Start – up City ishte një sukses.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0