17 strategjitë më të mira për përdorimin e Linkedin që ndoshta nu... - Business Magazine Albania

17 strategjitë më të mira për përdorimin e LinkedIn që ndoshta nuk i dini

LinkedIn nuk është aq i zhurmshëm sa Instagrami apo TikToku, por është një nga platformat më të fuqishme për ndërtimin e një marke personale, gjenerimin e kontakteve dhe zhvillimin e karrierës. Shumë përdorues e shohin si një rrjet të thjeshtë për kërkimin e punës, por në fakt, LinkedIn fsheh mjete dhe strategji që mund të ndihmojnë sipërmarrësit, punëkërkuesit dhe profesionistët të rrisin ndikimin e tyre.

Më poshtë do të gjeni disa nga funksionet dhe strategjitë për të cilat nuk dëgjohet shumë, por bëjnë diverencën. Nëse doni të zgjeroni rrjetin tuaj, të gjeni më shumë mundësi pune ose të gjeneroni kontakte të vlefshme, këto këshilla do t’ju ndihmojnë të shfrytëzoni LinkedIn në maksimum.

Lexo gjithashtu: LinkedIn refuzon të përfshihet në ndalimin e mediave sociale për të miturit: “Nuk jemi tërheqës për fëmijët”

Pse LinkedIn është platforma më e rëndësishme për profesionistët?

  1. Ndërtimi i një marke personale
    LinkedIn është vendi ideal për të ndërtuar një markë profesionale dhe për t’u bërë i njohur në industrinë tuaj. Ndryshe nga platformat e tjera që fokusohen në përmbajtje argëtuese, LinkedIn është krijuar për të ndarë njohuri dhe për të krijuar ndikim në komunitetin e biznesit.
  2. Gjenerimi i kontakteve dhe klientëve
    Më shumë se 52% e blerësve B2B pohojnë se LinkedIn është kanali më ndikues gjatë procesit të tyre të kërkimit. Bizneset që e përdorin në mënyrë strategjike këtë platformë gjenerojnë dy herë më shumë kontakte sesa në çdo rrjet tjetër social.
  3. Rrjetëzimi me vendimmarrësit e nivelit të lartë
    Rreth 25% e përdoruesve të LinkedIn janë drejtues ekzekutivë, menaxherë dhe vendimmarrës të rëndësishëm në kompani të mëdha. Kjo do të thotë se një lidhje e vlefshme mund të hapë dyer të reja për zhvillimin e karrierës apo biznesit tuaj.
  4. Rekrutimi i një ekipi të kualifikuar
    Nëse jeni në kërkim të punonjësve të rinj, LinkedIn është platforma më e mirë për të gjetur kandidatët më të talentuar. Përmes postimeve të punës, rekomandimeve dhe filtrave të avancuara, mund të gjeni dhe të rekrutoni profesionistët më të mirë për kompaninë tuaj.

Lexo gjithashtu: Si LinkedIn u bë pista më e re e modës luksoze

17 strategjitë që duhet të përdorni në LinkedIn

  1. Rritni Social Selling Index (SSI)

LinkedIn përdor një sistem të quajtur Social Selling Index (SSI) për të matur efektivitetin e profilit tuaj. Ky indeks vlerëson sa i plotësuar është profili juaj, sa aktiv jeni në publikimin e përmbajtjes, sa efektiv jeni në krijimin e lidhjeve dhe sa angazhoheni me rrjetin tuaj. Një SSI i lartë ndihmon profilin tuaj të marrë më shumë ekspozim në algoritmin e LinkedIn.

  1. Përdorni Career Explorer për të zbuluar mundësi të reja

Career Explorer është një mjet i fshehur në LinkedIn që ju ndihmon të analizoni se si aftësitë tuaja aktuale mund të transferohen në role të tjera. Ju sugjeron pozicione të reja të mundshme, kërkon punë që përputhen me aftësitë tuaja dhe ju lidh me njerëz që mund t’ju ndihmojnë të kaloni në një fushë tjetër.

Lexo gjithashtu: Sekretet e LinkedIn, si ta përdorësh në maksimum për rritjen e karrierës dhe biznesit tënd

  1. Përgjigjuni çdo mesazhi dhe kërkese

LinkedIn shpërblen ata që janë aktivë në platformë. Për çdo mesazh, ftesë ose ofertë pune që merrni, reagoni qoftë edhe duke refuzuar me mirësjellje. Kjo rrit shanset që algoritmi i LinkedIn t’ju promovojë më shumë dhe të shfaqë profilin tuaj tek kontaktet e reja.

  1. Optimizoni imazhin e kopertinës për të tërhequr vëmendjen

Shumica e përdoruesve nuk e shfrytëzojnë siç duhet hapësirën e madhe që ofron imazhi i kopertinës në profilin e tyre. Përdorni këtë hapësirë për të shfaqur një mesazh të qartë për atë që ofroni, një thirrje për veprim ose për të ndërtuar besueshmëri.

  1. Kërkoni si një profesionist

Përdorni modifikuesit e kërkimit për të gjetur rezultate më të sakta:

  • “Menaxher marketingu” (përdorni thonjëza për fraza të sakta)
  • “Menaxher marketingu” AND “Strategji Dixhitale” (përdorni AND për të gjetur rezultate që përfshijnë të dy termat)
  • “Menaxher marketingu” OR “Menaxher përmbajtjeje” (përdorni OR për të gjetur rezultate me njërën ose tjetrën)
  • “Menaxher marketingu” NOT “CEO” (përdorni NOT për të përjashtuar disa rezultate)
  1. Përdorni LinkedIn Groups për të ndërtuar rrjetin tuaj

Bashkohuni me grupe të industrisë suaj dhe angazhohuni me anëtarët për të krijuar kontakte të vlefshme. Një nga avantazhet e grupeve është se mund t’i dërgoni mesazhe falas anëtarëve të grupit, edhe nëse nuk jeni të lidhur me ta.

  1. Përdorni fjalë kyçe në përshkrimin e profilit tuaj

LinkedIn përdor algoritmin për të renditur profilin tuaj në kërkimet e brendshme. Përdorni fjalë kyçe në përshkrimin tuaj, titullin e punës, përvojat dhe aftësitë për të rritur mundësinë që profili juaj të shfaqet në kërkimet e punëdhënësve apo partnerëve të mundshëm.

  1. Rregulloni dhe vendosni në krye aftësitë më të rëndësishme në profilin tuaj

Në seksionin “Skills & Endorsements”, mund të vendosni në krye tre aftësitë kryesore që doni të theksoni. Kjo ndihmon punëdhënësit dhe kontaktet të kuptojnë menjëherë fushat ku jeni më i specializuar.

Lexo gjithashtu: LinkedIn nën hetim, a po shfrytëzohen mesazhet tuaja private për të zhvilluar inteligjencën artificiale?

  1. Kërkoni rekomandime nga kolegët dhe klientët

Rekomandimet janë një nga mënyrat më të mira për të fituar besueshmëri në LinkedIn. Përdorni funksionin “Ask for a recommendation” për të kërkuar vlerësime nga kolegë, klientë ose partnerë me të cilët keni punuar më parë.

  1. Aktivizoni funksionin “Open to Work” për të tërhequr më shumë oferta

Nëse jeni në kërkim të një pune të re, aktivizoni opsionin “Open to Work” për të sinjalizuar punëdhënësit dhe rekrutuesit se jeni të gatshëm për mundësi të reja.

Këto strategji të fshehura mund të rrisin ndjeshëm efektivitetin e profilit tuaj në LinkedIn dhe t’ju ndihmojnë të ndërtoni një rrjet të fuqishëm profesional. Nëse e përdorni siç duhet, LinkedIn mund të bëhet një nga asetet më të rëndësishme për suksesin tuaj profesional.

foundR

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0