Mbështini ato me buxhet dhe personel të përshtatshëm për të zhvilluar dhe marketuar “produktin”.
2. Bëni një plan komunikimi
Ky plan duhet të plotësojë dhe zgjerojë planin e përgjithshëm të marketingut të bibliotekës suaj. Çdo gjë duhet të jenë në përputhje me imazhin e bibliotekës tuaj. Cakto një koordinator për të menaxhuar dhe për të kryer planin.
3. Mos harroni audiencën tuaj më të rëndësishme
Audienca më e rëndësishme kur nisni ndonjë shërbim të ri është stafi. I gjithë stafi duhet të jetë në shpejtësinë e duhur, të dijë URL-në dhe duhet të jetë në gjendje për t’iu përgjigjur pyetjeve. Ata duhet të kuptojnë edhe mesazhin dhe pse është i rëndësishme për bibliotekën.
4. Mbani mend se ju jeni vetëm një herë i ri
Fillimi i një VRS është i vlefshëm për shkak se është i ri dhe unik. Sigurohuni të merrni avantazhet prej tij. Nxirrni njoftime të reja. Telefononi stacionet e radiove dhe TV-ve!
5.Foksohuni në atë që është unike
Referencat në internet dhe shërbime të tjera virtuale ofrojnë një mundësi për t’u përqëndruar në atë që njerëzit thonë se u pëlqen më shumë , personalizimi i shërbimit që ofron gjithsecili.
6. Duhet të keni një mesazh të qartë dhe të qëndrueshëm.
Dërgoi pyetjet e tua për të gjithë, sigurohuni që i gjithë stafi, bordi, miqtë, etj., e kuptojnë mesazhin dhe është i përgatitur për t’iu përgjigjur pyetjeve. Mos harroni, sa më thjeshtë aq më mirë.
7. Shfrytëzoni fuqinë e fjalës
Përgatitni dhe inkurajoni të gjithë stafin për t’a vënë në punë për VRS në çdo rast. “A keni provuar shërbimin: “Pyetni një Bibliotekar (Ask a Librarian)”? Më lejoni t’ju jap një nga këto bookmark-et me URL”. Thojini 10 konsumatorëve të kënaqur për t’ua treguar 10 shokëve të tyre. Gjithashtu inkurajoni miqtë dhe të besuarit tuaj për të përhapur fjalën.
8. Ndiqni reagimet pozitive
Siguroni një formë interaktive për klientët që të japin feedback. Mblidhni dëshmi për t’i përdorur në valën e ardhshme të publicitetit. (Përdorni emra vetëm me leje).
9. Punoni në web
Kërkoni lidhje me faqet e tjera të internetit të shkollave, qeverisë dhe organizatave të tjera për t’i bërë bookmark ose krijoni lidhje nga faqet e tyre dhe ofroni një e-mail për të mbajtur konsumatorët të informuar për zhvillimet.
10. Vlerësoni
Vlerësimi është kritik për çdo përpjekje të marketingut. Siguroni një formë interaktive për klientët për të dhënë reagime. Mblidhni teste për t’i përdorur në valën e ardhshme të publicitetit. Ndiqni publicitetin tuaj. Shikoni se çfarë shkon dhe çfarë jo. Qëllimi është për t’a bërë më mirë herën tjetër.
burimi: ssdesign.com
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.