Zgjedhjet, rrjetet sociale influencojne voten - Business Magazine Albania

Zgjedhjet, rrjetet sociale influencojne voten


Synimet e votimeve te shprehura nga miqte permes rrjeteve sociale mund te rrisin ndjeshem numrin e votuesve ne zgjedhje. Madje, nje mesazh i vetem i publikuar ne Facebook ne diten e zgjedhjeve per Kongresin e SHBA-ve ne vitin 2010 ishte ne gjendje te sillte rreth cerek milion njerez ne kabinen elektorale.

Jane rezultate te nje studimi te ri te kryer nga departamenti i shkencave sociale ne Universitetin e Kalifornise. Eksperimenti provon se presioni i miqve ndihmon ne vendimin per vote dhe se rrjeti social mund te kete nje ndikim te rendesishem ne sjelljen e njerezve ne boten reale.

“Pjesemarrja eshte teper e rendesishme per procesin demokratik, pa votues, nuk ka demokraci”,- tha autori i pare i studimit, profesori i shkencave politike James Fowler.

“Studimi yne tregon se influenca sociale mund te jete menyra me e mire per te rritur kete shifer. Fakt tjeter shume i rendesishem eshte dhe se ajo cfare ndodh online ka shume rendesi per boten reale”.

Sipas byrose se regjistrimeve ne SHBA, pjesemarrja ne zgjedhjet presidenciale te vitit 2008 ishte rreth 53% e trupit elektoral, ndersa per zgjedhjet e Kongresit te 2010-es, per te cilat eshte kryer edhe ky studim, pjesemarrja e votuesve ishte gati 37%.

Nje problem eshte vetem rasti i abstenimit, pra perdorimi i teknologjive dixhitale mund te ishte nje zgjidhje? Ne studim, me shume se 60 milion perdoruesve te Facebook me 2 nentor te 2010-es iu eshte treguar nje mesazh social ne njoftimet e tyre.

Mesazhi ishte i tille qe ftonte per te votuar por pa dhene emrin e nje kandidati te vecante. Mesazhi te informonte se ‘sot eshte dita e votimeve’, me nje pulsant pastaj mund te klikoje nese kishe votuar, tregonte nje harte me kabina elektorale, sa veta kishin votuar dhe sa nga miqte kishin votuar.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0