Zgjedhjet në SHBA, sa shpenzuan kandidatët për reklama dhe fushatë - Business Magazine Albania

Zgjedhjet në SHBA, sa shpenzuan kandidatët për reklama dhe fushatë

Teksa në SHBA qytetarët votuan për presidentin e katër viteve të ardhshme në Amerikë, televizionet janë pushtuar nga reklamat. Mediat e huaja, bëjnë të ditur se në rrjetet kryesore televizive, reklamat zgjedhore që aktualisht po shfaqen në CNN dhe Fox kushtojnë rreth 230,000 dollarë. Sipas mediave të huaja kjo shumë është vetëm për 30 sekonda.

Reklamimi është gjithmonë një pjesë kryesore e fushatave zgjedhore në SHBA. dhe ky vit nuk bën përjashtim. Po sa kushtuan reklamat e kandidatëve që kanë luftur deri më tani  për t’u ngjitur në ‘front’. Mediat e huaja bëjnë me dije se kandidati demokrat Joe Biden ka shpenzuar më shumë se 638 milion dollarë (481 milion £) në reklama. Ndërkohë presidenti Donald Trump, i cili pretendon që të marrë edhe një mandat të dytë ka shpenzuar për reklama televizive  472 milion dollarë (356 milion).

 

Trump mund të ketë kushtuar 43 milion dollarë më shumë për reklamat dixhitale sesa rivali i tij, por Biden sipas mediave të huaja e ka tejkaluar Trumpin përsa u përket reklamave në Facebook duke inkurajuar njerëzit të votojnë javën e fundit të fushatës.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0